Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 12 November 2009

MALINGSIA KITA TIDAK BERJAYA !



MEREKA MARAH BILA AMBALAT DI CEROBOH




DALANG PENCETUS KETEGANGAN PERLU DIBINCANG -melayau

Menteri Luar, Anifah Aman diminta supaya mendedahkan dalang di sebalik ketegangan yang tercetus antara Malaysia dan Indonesia.

Ahli Parlimen Sepang, Mohd. Zin Mohamed berkata, kenyataan Anifah mengenai wujudnya dalang dalam siri insiden yang boleh mengeruhkan hubungan kedua-dua negara mesti disertai dengan pendedahan.

Katanya, pendedahan tanpa penjelasan itu telah menyebabkan rakyat tertanya-tanya siapakah dalang yang dimaksudkan itu, adakah ia individu, organisasi atau negara jiran lain.

"Pada pendapat saya perkara ini tidak wajar dibiarkan tergantung, tambahan pula kenyataan itu dibuat secara rasmi dalam sidang Dewan Rakyat, sepatutnya menteri berkenaan kena sebutlah nama pihak-pihak yang terlibat.

KAH KAH KAH…

woit… INI BETUL… JANGAN MAIN TEMBAK TEMBAK… kah kah kah..

kah kah kah…JANGAN KELENTONG KELENTONG… kah kah kah..

kah kah kah…MUNKEE INI MULUT BECOK… kah kah kah…

kah kah kah… DULU DEPAN HILLARY CLINTON… MUNKEE NI KATA ISTERI ROSMAH TAK KENAL ALTANTUYA… kah kah kah…

kah kah kah… HILIRRY TAK TANYA PUN…. DARI TAK TAHU… DAH JADI TAHU… kah kah kah…

nota:
indonesia bengang kerana pekerja mereka di seksa.
tak dibayar gaji di beladah di pau. tarian mereka diciplak.
lagu mereka di ciplak.

yang paling tak boleh tahan ialah apabila
susu anak gadis dia yang cun lagi gebu di sayat sayat.
ingat akan keluar getah kah kah kah





1 ulasan:

Keliwontron berkata...

Aku pun anti -Indonesia jugak sebab maid aku lari minggu lepas tinggal anak2 kat rumah tak de org jaga ... aku nak bakar gambar Bambang Susilo kah kah kah ....

Yg mamat dieorg masuk Malaysia rompak bunuh org sama sendiri tu tak nampak ker ?

Relax la INdon ...jgn dok asyik nak hot kat org lain saja ...country dulu sendiri jaga rakyat awak dulu la