Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 12 November 2009

INI BUKAN KES GELAPKAN DUIT RAKYAT ?




BERAPA BANYAK GIGI DIA CABUT UNTUK BELI MAHLIGAI INI ?






SELANGOR DEDAH DOKUMEN RUMAH TERBENGKALAI, 2 LAGI MENYUSUL
– malaysianinsider

Kerajaan Selangor pimpinan Pakatan Rakyat hari ini mendedahkan dokumen satu daripada tiga projek - kendalian syarikat milik bekas Exco Kerajaan Negeri dari Umno, yang menyebabkan lebih 3,400 pembeli rumah dan 383 pemilik tanah asal teraniaya.

Dua lagi projek dijangka didedahkan akhir minggu ini dan awal minggu depan.

KAH KAH KAH…

woit… TAK KAN INI SAHAJA TANAH YANG KENA ROMPAK…. kah kah kah..

kah kah kah… INI KES BEKAS EXCO…… kah kah kah…

kah kah kah… NAK SIASAT SAMPAI MATI MACAM MANA?.... kah kah kah…

kah kah kah… MALOAN INI SUDAH MATI…. kah kah kah…

woit… APA JADI TANAH BERATUS EKAR… YANG DI REMBAT OLEH TOYO…kah kah kah…

kah kah kah… TANAH YANG GUNA NAMA DRIBER MUNKEE INI?... kah kah kah…

woit…BONGAKAR SEMUA….LAMBAK KAN PADA ORANG RAMAI… kah kah kah..

woit…. SATU MALAYSIA SUDAH LETIH… SATU KES TIPU PUN TAK ADA SELESAI… kah kah kah…

woit… SATU KES ROMPAKAN PUN TAK ADA YANG KENA TANGAP…kah kah kah…

woit… ASIK ASIK MAT PET DI TAHAN…. BALIK BALIK MAT REMPIT DI TAHAN…kah kah kah…

kah kah kah… PENJENAYAH YANG MENJARAH TANAH RAKYAT… SELAMAT…. kah kah kah…

woit... TAK KAN NAK TUNGGU LIMA PULUH TAHUN LAGI... BARU NAK BUKA KES...kah kah kah



10 ulasan:

Sukj berkata...

kah kah kah kah...kah kah kah...'PEJUANG MELAYU'...kah kah kah

MENTERI BESAR...PEGANG RAHSIA BESAR(OSA)

RAHSIA BESAR...TELAN PUN BESAR

TELAN BESAR....BUNGLOW PUN TERBESAR

kah kah kah kah...MASA KECIL 'KANAK-KANAK PINTAR'...PERMATA AYAM KATIK

BILA BESAR JADI 'MENTERI PINTAR'...
kah kah kah kah....'PELINGKUP PINTAR'....kah kah kah kah

نيك حافيظول berkata...

ya ampooooooonnnnn

mula-mula kerajaan PR dedah. pastu buat report kat eee SPRM. Kemudian SPRM eee wat pekak badak wat muka poyo. SPRM akan kata tutup kes sebab kes ini eee kes lama. saksi semua sudah hilang eee meninggal dunia kah kah kah

apa punya turrrrrrrrr.... da kah kah kah

LembuKenyang berkata...

...uk!uk!ak!ak!...hahaha kes happy ending semuanyer...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...isham, ko tersilap...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...aku ingat ko cerdik sungguh...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...rupanya tersilap langkah...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...dah pon nama anak toyol, jelaslah dia bukan memang pencuri...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...yang mencuri hanyalah toyol...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...anak toyol, dia masih bayi lagi sbb toyol pun budak2 jer...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...sebenarnya duit dia tu, dapat dari hasil titik peluh dia sendiri...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...dia bukan cabut gigi orang sembarangan...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...dan semua gigi2 tersebut adalah emas permata berlian intan pukimak hapa lagi...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...sbb tulah ko tak tanya nazri akal sejengkal tu...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...atau ko tak tanya posmen ali ketam...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...ko tak tau macam mana posmen boleh jadi ketua menteri...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...kat sini berlambak2 posmen boleh jadi MP gerombolan...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...ingat balik kerja posmen...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...kerjanya nampak hina tapi mulia...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...dia bawa surat orang ramai..hantar ke sana kemari...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...hari2 jumpa rumah datuk, tan sri orang miskin orang pukimak dan macam2...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...ada posmen macam sial, bukak surat orang...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...bukan surat biasa dibukanya, surat statement tan sri2, surat2 yang penting projek2...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...biasalah bidang dia...uk!uk!ak!ak!... dia tau la...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...jadi di sini baru pecah cerita...uk!uk!ak!ak!...maklomlah rahsia projek2 tan sri datuk2 dalam genggaman...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...kat tempat aku, posmen sudah jadi orang kepercayaan tan sri...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...skrg dia menguruskan semua aset tan sri dan datuk2...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...tapi tembelang pecah sebab apa...sebab otak kurang cerdik macam ali rustam...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...bukan susah nak menduga akal mereka ini...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...tengok ali ketam ajerlah...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...tapi aku paling heran...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...lain2 keluaran mckk, memang hebat orangnya, tapi ada sekor munkee eeeee..macam sial jer statement dia tiap kali masuk surat kabar...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...isham, ini budak ko ni, ko tak pandai jaga ka...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...atau dia ni kene down syndrome?...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...kelmarin dulu pun, macam sial jer dia explain lingam punyer issue!...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...nak kata otak bonzai, bonzai kejadahnya macam orang tak mengaji jer...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...anak tan sri, pemalas mengaji gamaknya...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...asyik monteng, kendian jadi menteri, pakai hentam saja apa dia nak cakap...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...kita ok la sbb kita takkan jadi menteri lagi...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...dah dekat nak mampus daa...uk!uk!ak!ak!...

seliparjepun berkata...

SALAM...

"...SELAMATKAN TANAH RAKYAT"

BONGKAR...DAH HUKUM...JANGAN ADA CERITA TAPI HABUK PUN TIADA...PULANGKAN SEMULA HAK RAKYAT...

Tanpa Nama berkata...

pasal driber mat toyolah duit aku n sedara aku ,melayang.depa tipu kami.depa cakap kalau join dalam syarikat ni sebagai pemegang saham bila driber ni jual tanah yang dia dapat kami boleh dapat duit.penipu toyol mampuslah kau n suku sakat kau.muka pun dah macam org kena sumpah tepung gomak!

tajudin berkata...

Bro. TT, inilah masalahnya kalau depa berfalsafah --- dunia ini ana yang punya...

Media Cyber berkata...

Selepas penang? Selangor pun rampas tanah rakyat. http://unitmediasiber.blogspot.com/2009/11/selepas-penang-selangor-juga-mahu.html

kahkahkah!

Penanggah berkata...

klau di dedah pun bukan SPRM ambik port pun.. buang maso jer.. silap2 senyap.. cehhh..

Tanpa Nama berkata...

Baguih punya meniaga cabut gigi no? Kalu cabut sebatang rega 30$ sebatang, 10 tahun punya masa, satu hari dia cabut 250 batang ke 300 batang! Mak oi, teruknya gigi orang Selangor! Tidak mana nak dapat 24juta?

Tanpa Nama berkata...

"INI BUKAN KES GELAPKAN DUIT RAKYAT ?"
bukannnnnn...
duit rakyat mana ada gelap!
yg gelap, tuuuu... itu, eee munkeee tuuuu..!!
kahkahkah ini kes teeepuuu...!
kahkahkah kalau nak tau teknik2 macammana gerombolan eee dok buat kerja teeepuuu,
sila lawati blog saya
klakka-la.blogspot