Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 12 November 2009

TAK SANGKA TELEPON BERBUAH NAGKA



AWAS ! BAHAYA ! INI SENJATA !





TELEFON BIMBIT ,SMS SENJATA BURUKKAN KERAJAAN –berita hairan

MIRI - Telefon bimbit, khidmat pesanan ringkas (SMS) dan internet kini dijadikan 'senjata' oleh parti pembangkang untuk memburukkan kerajaan Barisan Nasional (BN) di kawasan luar bandar Sarawak, khususnya di Parlimen Baram.

Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Telang Usan, Lihan Jok, berkata ketiga-tiga medium itu digunakan bagi memfitnah dan mengelirukan rakyat berhubung projek pembangunan kerajaan, sekali gus mencetuskan kebencian orang ramai terhadap kepemimpinan BN Sarawak.

KAH KAH KAH…

kah kah kah… TAK SANGKA KERAJAAN INI BURUK… kah kah kah…

kah kah kah…BUKANKAH KERAJAAN INI CANTIK DAN CUN… kah kah kah…

kah kah kah…JAHAT LAH TALIPON INI…kah kah kah…

kah kah kah…. JAHATLAH INTERNET INI…. kah kah kah…

woit… YANG SELIM MELIM… DI KATAKAN BADAK… kah kah kah..

woit….YANG MUKA KACAK…. DIKATAKAN SEMBAB…. kah kah kah…

kah kah kah… JAMBATAN TAK ADA RUNTUH…TAK ADA YANG MATI…kah kah kah..

kah kah kah… PENAN TAK ADA KENA ROGOL… kah kah kah

kah kah kah… YA AMPOOON… INI SEMUA FITNAH…. kah kah kah..



14 ulasan:

Sivakumar berkata...

Tukartiub!

"The Malaysian Anti-Corruption Commission (MACC) review panel said today it will seek the Attorney-General’s permission to review the V.K. Lingam case, bowing to public pressure and unhappiness over the government’s decision that “no further action” be taken over the judicial appointments scandal."

(MalangsianInsider cakap punya).

Tukartiub, boleh percaya ke ni diorang nak semak semula skandal VK Lingam dgn hakim-hakim negara ni?

Keliwontron berkata...

Mulai sekarang marilah kita menggunakan telepon hanya berkata2 baik tentang kerajaan BN ...ya ampoooooooooonnn kah kah kah ...
Gila kelakar , lantaklah telepon kami , kami bayar bil kami punya pasallah nak buat apa pun ...ker nak rang udang2 AKTA SMS sekarang ..gila bahalol punya MP benda tadika macam nie pun nak bising , kalau guna duit rakyat utk kerja tak baik tu mmg patutla kena belasah dengan rakyat takkan rakyat nak terima jer kesensaraan yg di 'cipta' oleh BN utk rakyat marhain

LembuKenyang berkata...

...uk!uk!ak!ak!...hahaha..terinagt aku waktu sekolah dulu..ada anak cikgu dalam kelas...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...sikit2 report kat mak dia, sikit2 report kat mak dia...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...skrg aku jumpa dia jual roti canai...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...dulu masa sekolah, punya main gah jadi pengawas...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...aku ingat akan jumpa dia jadi perdana menteri satu hari nanti...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...rupanya tidak...uk!uk!ak!ak!...NO KOMEN TO ALLAH...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...ini sama juga cerita ngan posmen melaka jugak...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...tembak dengan peluru hidup sampai berkecai kepala, semuanya sihat dan hepi ending...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...tapi kalo cubit peha sikit jer...ini nak kene sprm siasat dan kes besar serta perlu diambil tindakan segera...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...ini orang memang jenis suka kita hidup tiap2 hari kerjanya cuma isap pelir dan jilat burit ajerlah...uk!uk!ak!ak!...

Sukj berkata...

HABIS TAKKAN NAK GUNA 'KERISDIN' SEBAGAI SENJATA...kah kah kah kah..kah kah

GUNA LA 'WANG ROYALTI' 5% SEBAGAI SENJATA

SEPATUTNYA 20% UNTUK SARAWAK, BUKAN 5%

JAHAT LA PEMBANGKANG NI...SEBAB BAGI 5% SAJA WANG ROYALTI PADA SARAWAK...kah kah kah kah

WALHAL TELAN MINYAK DIBUMI SARAWAK BERBILLION2

AYAM KATIK KENYANG...PENAN NGANGA...kah kah kah kah kah

seliparjepun berkata...

SALAM...

BACA BERITA INI DENGAN TERBALIK...(pinjam ayat TT)

FAKTA!!! PERGI JAHANAM SIAPA YANG MENIPU RAKYAT....! HABIS HUTAN GONDOL DBUATNYA...JANGAN KECOH PASAL PEMBANGKANG...RAKYAT SEMAKIN BIJAK UNTUK TENTUKAN...SIAPA YANG HARUS DIGULINGKAN...AWAS!!!

Tanpa Nama berkata...

apa nak jadi
http://www.isuhangat.net/2009/11/11/teka-gambar/

Tanpa Nama berkata...

Nasib baik depa tak kata telefon itu sudah kacau program mereka mendukung 'ketuanan Melayu' Baghal, bahalol, bangan punya logik

Tanpa Nama berkata...

Nasib baik depa tak kata telefon itu sudah kacau program mereka mendukung 'ketuanan Melayu' Baghal, bahalol, bangan punya logik

Tanpa Nama berkata...

LOSMAH APA MACAM SEKARANG, TOSAI SUDAH JADI SAPI, ATAU BUNTUT MU BERAPI KAHKAHKAH

PI Bala surfaces
to drop Bombshell 3

MISSING private investigator P. Balasubramaniam (picture ) has broken his 15-month silence, claiming that Prime Minister Najib Razak’s younger brother, Nazim, met and threatened him into withdrawing his first statutory declaration.

Bala alleged that carpet businessman Deepak Jaikishan, an aide of the Prime Minister’s wife, Rosmah Mansor, instructed him to meet Nazim on the day he made public his statutory declaration.

He said the first statutory declaration in which he claimed that Najjib had a relationship with murdered Mongolian model Altantuya Shariibuu, a lover of the Prime Minister’s associate Abdul Razak Baginda, was true.

But he withdrew it and signed a second declaration after he was taken to see Nazim at the Curve in Damansara on July 3 2008 when he was told by the Prime Minister’s architect brother to “follow instructions if he loves his family.”

According to Bala, the specific instruction to him was to withdraw the July 3rd statutory declaration and leave Malaysia immediately.

Hours after that meeting, Bala signed a second statutory declaration which was prepared for him and later issued to the media.

He and his family were then taken by road to Singapore before being flown to Thailand and and Nepal and eventually to India, where he has been hiding since.

Bala gave the startling account of the alleged threats made by Nazim in a tell all interview done overseas which concluded with him saying: “As a family man, I want to have a normal life. I want to put a stop to all this. ”

FreeMalaysiaToday was provided with excerpts of the interview done in the presence of three lawyers including Bala’s.

In the hour long interview, Bala gave an account of money allegedly promised by Deepak, whose orders Nazim told him to follow.

He claimed Deepak offered him a RM4 to RM5 million deal to sign the second statutory declaration retracting his allegation against Najib, and to remain overseas until Najib was installed as Prime Minister.

In the course of their conversations, Bala said Deepak related to him how he came to know Rosmah and even offered to arrange a breakfast meeting with the Prime Minister’s wife.

“(Deepak said) I can come back to Malaysia after Najib become the PM. (Also) he will make arrangements to have breakfast with Rosmah (for her to ) thank me ,” for retracting the first SD, Bala added.

However, no breakfast meeting took place with Rosmah, and Bala said he never received the RM5million sweetener promised to him.

Although Najib’s smooth ascension to power took place as scheduled in April this year, Bala saw little to suggest that he would be allowed to return to Malaysia to lead a normal life with his family.

Bala said Deepak gave him about RM750,000 in total to cover expenses for him and his family during their stay overseas. The money was mostly banked into his account with cheques issued by Carpet Raya Sdn Bhd, of which Deepak is a director.

Another revealation by Bala was his meeting with a Malaysian Police Special Branch team which tracked him to Bangkok in July last year.

Bala said the officer in charge of the Special Branch team, ASP Muniandy, asked him which of the two statutory declarations was true.

“ I told him the first SD was the true SD. Then he just shook my hand and said ‘You are really brave,’” Bala quoted Muniandy as saying.

He said the police team then proceeded to record a statement from him for nearly seven hours on the contents of the first statutory declaration and events leadings to the release of the document.

Given the circumstances of fear and continued harrassment against him and his family, Bala indicated he wanted to start his life afresh overseas with his family rather than returning to Malaysia as long as Najib and his people were in power.

Efforts to contact Nazim and Deepak were unsuccessful.

terompahkayu berkata...

BN(pusat)
paranoia mereka kepada semua
bendera...PC...internet...
laptop...buku...kertas...
muka anwar...muka kitsiang...
botol spritzer...hp... kotak rokok...
buah kelapa...daun ketum..
haramkan semua..?!?!?!?!!!!!!
dan kitalah yang akan
mengharamjadahkan mereka..

Tanpa Nama berkata...

kerajaan malaysia perompak. bodoh, korup, bangang, semua manusia yang melata di muka bumi tau tentang ni, bangang punya kerajaan haram..... BN UMNO BABI!

Tanpa Nama berkata...

Mungkin para pembaca berminat dengan artikel ini :

http://dayaknation.com/blog/?p=2858

BS67 berkata...

YB ni Cap Ayam Bro.. Cakap tak pakai otak ..

Tanpa Nama berkata...

"kah kah kah… YA AMPOOON… INI SEMUA FITNAH…. kah kah kah.."

baru je bro tt cakap ini semua fitnah... sekali bro tanpa nama 1844 pergi keluar yang ini pulak:

"Bala said the officer in charge of the Special Branch team, ASP Muniandy, asked him which of the two statutory declarations was true.

“ I told him the first SD was the true SD. Then he just shook my hand and said ‘You are really brave,’” Bala quoted Muniandy as saying."

aiseyyyyyyyyy...
ini semua fitnah!!!
ini semua tifuuuuu!!!

kahkahkahkah
nak tau teknik2 menifu?
sila baca blog saya
klakka-la.blogspot