Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 12 November 2009

BUAT KERJA BODOH



RAKYAT TAK MAHU ISA - RAKYAT TAK MINAT AIR KIMIA





RM890,000 DIBELANJAKAN -
melayau

ZPolis Diraja Malaysia (PDRM) terpaksa membelanjakan lebih RM890,000 semasa menyuraikan perhimpunan Mansuhkan Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) pada 31 Julai lalu.

Hishammuddin Hussien berkata, kos itu membabitkan penggunaan sebanyak 973 butir peluru gas pemedih mata bagi menyuraikan demonstrasi tersebut.

KAH KAH KAH…

woit… YANG BUAT KERJA BODOH INI BUAT APA?... kah kah kah…

kah kah kah… RAKYAT TAK NAK ISA… kah kah kah…

kah kah kah… YANG PERGI TEMBAK ORANG RAMAI BUAT APA?... kah kah kah..

kah kah kah… HAPUSKAN ISA… RAKYAT MENYAMPAH… TANGKAP TAK ADA BICARA… kah kah kah…

woit… CAKAP ISLAM… INI MACAM ZIONIS TANGKAP RAKYAT PALESTIN….kah kah kah...

kah kah kah... KURUNG TAK ADA BICARA… kah kah kah..



9 ulasan:

Khun Pana aka johanssm berkata...

Bik Mama Oi !!!
973 butir peluru gas !!!

Betoi ke sampai begitu banyak ?
Mesti PIG musang dah telan 850 peluru gas

sniper berkata...

silidah kontot ni lagi BODOH sapa suroh tembak, orang yang hendak musnahkan ISA bukan nak berperang ngok kah kah kah

LembuKenyang berkata...

...uk!uk!ak!ak!...gamaknya ramai orang kita tak paham islam...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...islam malaysia adalah islam sebenar...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...yang tertulis dalam qur'an itu bukannya islam sebenar...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...sbb ianya bonzai...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...islam sebenar ialah rembat habis cuci keliling pinggang...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...islam sebenarnya lagi, ustat2 sumer suci holier than thou abih semua ahli keluarga dia...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...islam kita mesti ikut gerombolan...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...selain islam gerombolan, itu islam ciplak dan tidak tulen...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...islam gerombolan, nak minum arak, berzina, mencuri harta takyat, berbuat maksiat kene mulakan dengan doa2 dan baca qur'an...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...kendia ditutup dengan doa2 dan baca qur'an jugak...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...ada satu lagi......uk!uk!ak!ak!...buatlah sial macam mana pun, asalkan niat yang baik, makan babi sampai kenyang dan muntah2 pun, halal...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...ini yang orang islam malaysia tak paham...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...kalau siasat tak mati, kalau berkawan tak kena letup kepala...uk!uk!ak!ak!...itu bukan islam namanya...uk!uk!ak!ak!...apalaa...susah sungguh korang ni nak paham...uk!uk!ak!ak!...

seliparjepun berkata...

SALAM...

KAMI MENOLAK ISA...LAGI X PAHAM PAHAM TAHAP ZIONIS...NEGARA ISLAM KONON...BUAT APA KALAU PERUNDANGAN BUKAN ISLAM...X BOLEH NAK BERFIKIRKAH..?

PERGI TEMBAK TUPAI LAGI BAGUS...

Tanpa Nama berkata...

Salah kau lah Hisham. Salah ko lah KPN. kenapa ko hantar polis yg nak bercuti dgn anak bini pergi sembur kimia dan menembak orang ramai?
Ada ker orang yang berarak tu pecahkan rumah orang dan kedai orang?
kenapa ko tak serbu tempat perjudian dan tempat pelacuran orang tgh buat sex haram?
Apasal ko tak serbu kapalterbang MAS yg edarkan beer dalam kapal terbang MAS?
Kenapa ko tak hantar polis kawal lalulintas supaya tak ada traffic jam? Orang jalan kaki tak buat kacau. Yang buat kacau bila polis utup jalan. Tak bagi kereta lalu.
Ko yang salah sebab buang masa polis yang tengah bercuti>
Sekarang ni KPN dan Menteri kena bayar ganti rugi kepada rakyat Malaysia sebab menembak orang yang tak buat kacau. Dan apa guna sembur air kimia kepada orang yang berjalan kaki?
kenapa tak sembur orang yang melompat2 dalam kelab malam? Itu lagi bahaya sebab semua mabuk dan tak sedar diri.

Tanpa Nama berkata...

bukan hari tu 1 ogos ke??

MIBU BULAN. berkata...

Ini mesti nak nak ganti peluru gas "Pemedih mata" sebanyak 973 butir dengan harga RM890,000..... Cuba kira 1 biji peluru berapa harganya, Rasa rasanya lebih mahal dari harga sebiji kerusi di Stadium Bukit Jalil.... Duit Rakyat lagi...

Rajakapuuuur berkata...

Omak ooi!
973 butir. Banyak tur!

Ni dah macam serangan yahudi kat plastin yang bertalu-talu. Mau gelap gulita langit dek terlindung 973 butir peluru gas pemedih mata.

Tapi masa aku kat situ, yang aku nampak ade ler 3 ke 40 bijik. Yang 900 lebih lagi turr dia orang pancut kat mana? Kat mongolia ker?

Apara punya cakap. Akai la sikit!

Rajakapuuuur berkata...

Peh! 973 butir tu kalau pancut kat bik mamam boleh padam tuh!

Lagipun 973 butir @ RM890K tu bukan la banyak mana pon. Bagi kat rakyat jugak kan! Bukan rakyat mongolia yang dapat rasa pon. Itu dah kira mendahulukan rakyat le tu macam kata Raja Gopal dalam 1Malaysia. Semua sama-sama merasa. Merasa kepedihan mata!