Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 15 November 2009

MANA DIA PEJAUNG ANTI BEYONCE



MULA MAIN MAIN - KEMUDIAN BARU BOM




RUMAH ROSAK AKIBAT PESAWAT F-15 AMERIKA - melayau

Sebuah rumah berhampiran Pangkalan Tentera Udara Diraja Malaysia (TUDM) Butterworth, Pulau Pinang, mengalami kerosakan Rabu lepas akibat penerbangan rendah sebuah pesawat pejuang F-15 Eagle milik Tentera Udara Amerika Syarikat.

Pesawat itu merupakan sebuah daripada lapan pesawat tempur Tentera Udara Amerika Syarikat yang terlibat dalam latihan Cope Taufan 2009 bersama-sama TUDM dari 9 hingga 20 November.

Pegawai Perhubungan Awam TUDM, Mejar Kamarulzaman Ali berkata, dalam satu kenyataan hari ini, kejadian pada pukul 3 petang itu berlaku ketika pesawat sedang melakukan pergerakan penerbangan taktikal sebaik sahaja berlepas dari pangkalan itu.

Pesawat F-15 itu berasal dari pangkalan udara Amerika Syarikat di Kadena, di Okinawa, Jepun.

Kamarulzaman berkata, TUDM dan Tentera Udara Amerika Syarikat sedang mengenal pasti punca sebenar kejadian melibatkan arahan-arahan keselamatan yang diguna pakai di samping keperluan untuk penambahbaikan jika perlu. - Bernama

KAH KAH KAH…

kah kah kah… INI TANDA…UNTUK RAKYAT SATU MALAYSIA SEDAR ?... kah kah kah..

kah kah kah… BETUL TAK?.... MULA MULA… TUNJUK MAIN-MAIN SAJA…kah kah kah..

kah kah kah… DALAM SENYAK SENYAP RUPA RUPANYA… TENTERA AMERIKA TELAH MASUK…kah kah kah..

woit… MANA DIA PEMUDA HARAPAN BANGSA?.... kah kah kah…

kah kah kah… MANA DIA PEJUANG ANTI BEYONCE… kah kah kah…

kah kah kah…MANA DIA PROWARIS DAN SEGALA BERUDU?... kah kah kah…

woit… YANG TINGGAL HANYA PEMUDA …. KANGKANG NEGARA…kah kah kah..

nota:
nampaknya tentera amerika buykan saja buat show kini
telah boleh masuk berlatih. di zaman tengku dulu
takl mungkin. dizaman razak lagi tak mungkin. di zanam hussein
pun mungkin. di zaman eee pun tak mugkin.
dizaman isteri rosmah semua lulus semua buka.

apa agaknya yang dipegang oleh amerika?
apakah sekeping gambar?
apakah saorang bala?
kah kah kah




6 ulasan:

LOT147 berkata...

Begitulah sifat pemimpin yang PEPAT DI LUAR RUNCING DI DALAM.

Tanpa Nama berkata...

Biasa la brader!!! nak harapkan TUDM ada mangkuk je...pesawat pun tak de... asyik asyik nak beli pesawat baru sebab bolih dapat komisyen!!!
Hahahaha brader Eurokopter apa jadi? Harga nak beli melambung tinggi dan nanti Panglima Angkatan Tentera akan salahkan pembangkang kerana bantah dan sekarang harga nya dah naik sebab dulu buat bising .
Panglima bongok Tentera sanggup berkonspirasi memburuk burukkan pesawat Nuri yang sebenar nya masih sehat dan sengaja merancangkan tidak membuat pembelian alat ganti kerana agenda bersama eurokopter.
Korek brader!!! berapa Eurokopter bagi komisyen pada Mat Monggol, KSU dan Panglima Angkatan Bongok Malaysia dan projek tim??? korek jangan tak korek nanti jadi macam Sukhoi!!!! Malaysia akan kalah perang!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Pejuang Beyonce sedang sembahyang an berwirid dalam bahasa yang mereka pun tak faham. Mereka buta perut dengan fenomena pameran perkakasan pesawat perang. Mereka tak boleh nampak isu sedemikian tapi kalau isu aurat, poligami, khalwat,arak, babi, haram sana sini dan sesiapa yang minta penjelasan akan pegangan akidah mereka, mereka akan meletup dengan emosi tak terbendung, penasaran hilang terus. Mereka banyak mengaji daripada mengkaji,itu sebab tak berupaya menganalsis sesuatu isu besar. Pejuang Beyonce tak mungkin dapat membeli cabaran TT. Mereka adalah penjaga juling moraliti.Mereka akan tak ambil POT, kerana seperti yang dikatakan tadi.

LembuKenyang berkata...

...uk!uk!ak!ak!...jangan bimbang...isham ni cuma mengarit saja...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...dengarlah firman pm bik mama 2-3 hari lepas...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...jangan jadikan isu dan gangguan remeh ini menggugat pembangunan negara...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...mana dia ustat2 produk gerombolan nak melebong lagi ni...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...pemimpin tertinggi tentera mula berkokok...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...tak ada apa2 pun...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...happy ending jer...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...apa perlu kita kalut2...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...hatta chernobyl meletup pun...kita masih ok lagi...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...memang dasar rakyat 1malaysia yang telah dipukimakkan pemikirannya...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...semua happy ending jer...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...dengar sini...pm suami najib dah berfirman dah...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...samiakna..waatuakna...uk!uk!ak!ak!...

LembuKenyang berkata...

...uk!uk!ak!ak!...itu sarjen sumer rilek jer..happy ending...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...pejuang anti-beyonce dah pergi mekah la..mencuci dosa...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...balik nanti, dia akan menjadi suci macam breeze...uk!uk!ak!ak!...

Sosialis Hijau berkata...

***** Komen Sosialis Hijau:- (Mereka2 yang membantah konsert Beyonce ini sebenarnya hipokrit. Apa bezanya Konsert CT Norhaliza dengan konsert Beyonce? Apa bezanya konsert Mawi dengan Metallica? Apa bezanya lagu rock dengan lagu irama padang pasir Mak Arab? Semuanya sama saja. Kedua2nya konsert dan kedua2nya muzik. Jadi kenap mereka menentang? Kerana pemuda ini kebanyakannya hanya main ikut2.

Mereka kata mereka adalah parti mencegah kemungkaran tetapi dalam masa yang sama mereka juga membuat kemungkaran. Lebai atas kepala tetapi Hp di tangan asyik berSMS lucah dengan isteri orang. Mereka kata wajib mencegah mungkar tetapi kemungkaran raja2 melayu tidak pernah pula mereka bersuara. Apakah mereka tak tahu raja2 melayu kaki botol? apakah mereka tak tahu raja2 melayu kaki judi? Apakah mereka tak tahu segala keburukan yang di buat oleh raja2 melayu? Mereka tahu tetapi oleh kerana mereka ini hanyalah politikus2 politik yang hanya berani berkata jika ianya tidak merugikan maka keburukan raja2 melayu tidak mereka suarakan. Akhirnya terjadilah apa yang terjadi di Perak. Itu pun masih terus menerus mahu menjadi hamba raja.

Inilah dia pemuda yang menentang konsert Beyonce

Sosialis Hijau

http:??greensocialis.blogspot.com