Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 15 November 2009

SILA LIHAT YOUTUBE : CERITA BALA



KEMBALINYA SEORANG BALA JENG JENG JENG !



UMNO TIDAK GENTAR ANWAR BURUKKAN PM - melayau

UMNO tidak gentar dengan usaha Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim untuk memburuk-buruk peribadi Najib Tun Razak.

Ketua Penerangan UMNO, Ahmad Maslan berkata, ini kerana UMNO dan Barisan Nasional (BN) sentiasa terbuka dengan kritikan, namun biarlah ia membina dan bertanggungjawab.

“UMNO tidak gentar dengan ancaman itu dan belum mengetahui bentuk serangan yang akan dilakukan ke atas Najib, namun kita bersedia untuk membalas balik sekiranya memerlukan.

“Namun, jika serangan ke atas Najib hanya merupakan satu fitnah dan berbentuk peribadi, ini menunjukkan pembangkang di negara ini masih lagi tidak matang,” katanya mengulas usaha Anwar untuk menjatuhkan Perdana Menteri.

KAH KAH KAH… KAH KAH KAH…

woit… NAK BURUKKAN MACAM MANA LAGI…. kah kah kah…

kah kah kah…TAK DAPEK LAGI NAK DI BURUKKAN… kah kah kah…

kah kah kah… TAK PERCAYA … TANYA BALA…kah kah kah …

kah kah kah… TENGOK DI YOUTUBE APA BALA CAKAP…. kah kah kah..

kah kah kah…BACA SURAT BERSUMPAH BALA…. kah kah kah…

kah kah kah… BALA CAKAP….BAGINDO DAPEK BAEANG TERPAKAI…kah kah kah..

woit… NAK BALAS MACAM MANA?... kah kah kah..

kah kah kah… JAWAB SIAPA BAGI ARAHAN BUNUH ALTANTUYA?... kah kah kah..

kah kah kah…JAWAB : ANAK RAZAK KE CUCU RAZAK?... kah kah kah

note:
bila nak diadakan konsert ziana zain di port dickson?
mat isa boleh sponsor kah kah kah.




8 ulasan:

Sukj berkata...

TAKKAN 'PUTERA SAUDI' SURUH BUNUH ALTANTUYA...kah kah kah kah

نيك حافيظول berkata...

sila lihat you tube bukan tukar tiub kah kah kah kah

tidak pernah ada ketua penerangan umno yang paling bodoh tika ini melainkan si ahmad maslan shj

Tanpa Nama berkata...

“UMNO tidak gentar dengan ancaman "... betul ke ??

...seperti biasa, rakyat jelata kena baca 'terbalik' apa yg dikatakan oleh UMNO...ertinya UMNO kini sudah mula takut , gentar dan kecut dengan kemunculan 'BALA' !!


Dakis

Tanpa Nama berkata...

T.T tidak akan lupa kisah Ziana Zain...orang lama tahu siapa dia playboy yang kena tangkap "basah" di hotel Port Dickson"...

Superman berkata...

Semestinya Mat Monggol yg kena tgkp basah dgn ziana zain...tapi pandai je polis tutup kes ni...kalau x,xkn tetiba je ziana zain nk kawen cepat2 trus??hahaha...

Mat Mongol kena buat bak dgn polis...kalau x buat baik,nanti polis usung mat monggol masuk lokap..sbb tu mat monggol puji abis2 polis buat keje bagus...bagus sbb tutup kes khalwat dia dgn ziana zain..

Mat monggol x bisa masuk lokap..x best...aku pn x nak...kalau mat monggol masuk lokap,malu la Mlesia...ada PM yg beragama Islam yg masuk lokap..

Tanpa Nama berkata...

Bala you dah sedia kah sekembali nanti you akan dijaringkan seperti pendekar mustarjo dalam filem Pendekar Bujang Lapuk. Diberi lagi RM 5 juta, akan you terima? Kalu you tak mau terima kerana you ada telur dan prinsip mungkin you akan ditembak dulu dengan pistol seks air sebelum peluru betui-betui punya kena pada hang dalam satu drama yang you ditembak oleh orang yang tidak dikenali oleh polis pekak kita dan kes itu akan jadi hot buat seketika. You akan pergi bersama Altantuya. Aden cabar Bala berani ambil risiko besar ini demi agama, bangsa dan negara!

Tanpa Nama berkata...

Mana parit diaorang korek kuar mamat ni? Parit Korma? Parit Jawa? Belum ada lagi badut jadi ketua penerangan UMNO, ini kali pertama...hau hau hau hau...menteri pertanian plak taraf kambing boer!

Tanpa Nama berkata...

Nak takut per, memang dah buruk pun.