Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 15 November 2009

AWAS - TANDA SUDAH SAMPAI



INI RAJA BROOKE





INI TOPENG TAIB MAHMOOD






KOBERA DI SEMUA DUN 2013
– melayau

Kerajaan Sarawak menetapkan sasaran untuk menubuhkan Koperasi Bela Rakyat (Kobera) di kesemua 71 kawasan Dewan Undangan Negeri (DUN) menjelang 2013 bagi membantu mengurangkan kadar kemiskinan tegar di negeri ini, kata Taib Mahmud hari ini.

Dia berkata, anggota DUN boleh memberi bimbingan yang diperlukan kepada kawasan yang ingin menubuhkan koperasi itu.

KAH KAH KAH…

kah kah kah... RAJA BEROOK SEDANG MERANCANG...kah kah kah...

kah kah kah... RAJA BEROOK NAK NAIKKAN ANAKNYA...kah kah kah

nota:

ini tanda pilihanraya tak lama lagi akan sampai.
malaon ini akan gunakan badan ini untuk menyalur duit.
ini projek untuk tipu orang iban melanau bidayuh. berpuluh puluh
tahun memerintah hinggakan terang hutan balak telah di rompak oleh
malaon ini.

masa depan serawak cukup gelap. sama seperti masa depan sabah.
selagi rakyat sabah dan serawak sedia ditipu selagi itulah balak dan tanah
mereka di rompak. anak dara mereka di rogol.

masih tidak kelihatan riak perubahan di serawak.





5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sarawak bawah Taik....Rajanya Beruk, ibunya Kuching!

Tanpa Nama berkata...

Tak tau nak komen apa....sebab aku dah geram sangat ....dengan depa nie!
Bila bala nak sampai kat depa ni...

LembuKenyang berkata...

...uk!uk!ak!ak!...sumer orang silap sekarang...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...isham lagi silap...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...hang pernah tak pergi serawak...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...serawak sekarang dah maju gile berbanding 3000 tahun dahulu...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...zaman dinasour dulu, mana ada patung kucing? skrg kita dah memerintah 50 tahun jer, dah ada patung kucing..haibat...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...patung kucing itulah sumber rakyat serawak menjadi kenyang dan bertambah maju...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...bisnes bakun pun dah ada...uk!uk!ak!ak!...haibat...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...projek ini mana ada kat negeri lain...buat masa lani, projek ini telahpun menghasilkan berbillion2 untuk kroni2 saya...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...apa??? tak cukup makan??? aiii...allah taala bagi akai, takkan la kami nak suapkan lagi...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...negeri dah maju, rakyatlah yang malas sehinggakan ekonomi sendiri tak berkembang...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...sarawak lebih maju dari trengganu walaupun dia dapat wang royalti...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...malah sabah pun lebih maju dari perlis...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...jangan nak burukkan gerombolan yer...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...kami ini takkan bertukar pemerintahan gerombolan selagi bulan dan matahari bernyala...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...pendek kata kiamatlah beberapa kali yang allah suka pun...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...kami tetap dengan gerombolan...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...biarlah ada yang kata kami buduh macam pukimak pun...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...kami tetap cinta dan sayang dengan gerombolan terutama tuhan baru kami...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...tengok, rakyat serawak sudah menyembah...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...memang serawak ini adalah hak taik mahmuk dan anak2 dia...uk!uk!ak!ak!...

Tanpa Nama berkata...

Koperasi bela rakyat

KOBERA

ker nKOBERAK

lagi dasyat dari kencing rakyat
terus BERAK braderrrrrrrr...

Tanpa Nama berkata...

CMS - Cahaya Mata Sarawak atau Chief Minister of Sarawak ? Kasi sapu semua, Tol pertama di Bandaraya Kuching dia punya, tol kapal pun ada! tak caya? Pun dia punya! Hebat!!!