Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 16 November 2009

SATU LAGI CARA KELENTONG MELAYU



WAKIL PRESIDENT OBAMA YANG PANDAI CAKAP MELAYU




PRESIDEN OBAMA HARGAI SUMBANGAN MALAYSIA , KATA NAJIB - melayau

SINGAPURA 15 Nov. — Presiden Amerika Syarikat (AS), Barack Obama hari ini menyatakan penghargaan besar negaranya terhadap sumbangan Malaysia selama ini dalam memelihara keamanan dan keselamatan serantau.

Obama menyebut peranan yang dimainkan oleh Malaysia dalam menangani keganasan, sebagai orang tengah dalam menyelesaikan konflik di Selatan Filipina, menjaga keselamatan Selat Melaka dan membanteras penyeludupan manusia ke negara ketiga dalam mesyuarat antara Persatuan Negara-negara Asia Tenggara (ASEAN) dan AS di Shangri-La Hotel di sini.

KAH KAH KAH…

kah kah kah… MI NO SPIK MALAY… MI SPIK INGLIS ONLI… kah kah kah…

kah kah kah… TELL MELAYU WALA… YOU GUD BOI… kah kah kah…

woit… SAPA PULA NAK PERGI TANYA OBAMA… BETUL KE TIDAK KELENTONG INI… kah kah kah..

woit... DULU BERITA JUMPA KONDOM RAJA GOPAL SAUDI…DAPAT HADIAH… kah kah kah...

kah kah kah...TAK ADA JUGA ORANG TAHU RAJA GOPAL YANG MANA…kah kah kah…

kah kah kah... TAK ADA SIAPA NAK PUKUL TALIPON KE RIYADH..kah kah kah..

kah kah kah… MACAM MACAM DI BUAT UNTUK TIPU MELAYU…kah kah kah…

nota:
melayu hidup dengan harapan
mati menunggu janji
hari hari kena lebong
sampai tak sedar diri kah kah kah





9 ulasan:

tukarrim berkata...

tv3 tk tunjuk pun video obama puji...cm kencing jeee..sendiri angkat batu dlm bakul..batu konek

Sukj berkata...

kah kah kah kah...ITU BUKAN LAGI JUNJUNG BAKUL SENDIRI

TAPI ITU JUNJUNG 'BADAK PINTAR' SENDIRI...kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Adek Obama ke tu? Ado meh meh kata oghe Klate...supo bokbong!

Khun Pana aka johanssm berkata...

rakyat Malaysia ni ramai yang pelupa.
Dari dulu lagi kena jual.
Wang berbillion dari BMF yang dah ditelan , satu sen pon tak jumpa balik...kelentong sampai hari ini.
Besok ramai lagi yang di tipu dengan alasan perpaduan melayu...perpaduan ummah...
Bodoh bodoh ikut umno...
Lagi bodoh orang Sabah...sampai dara dipecah tanpa ganti rugi.

LembuKenyang berkata...

...uk!uk!ak!ak!...itu hari obama dan bini dia mai makan buah pelam kat rumah mertua aku...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...dia siap cakap lorat utara lagik ni haaa...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...itu la isham...hang tak update langsung la depa ni sumer cakap lorat sini cair...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...takat nak melebong nogorie tu...kacang sangat la...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...bini dia bitau, dia suka kulum pelir obama jugak...tapi isap dia tak suka...uk!uk!ak!ak!...berjubur ok jugak katanya, sbb belom pernah ada orang kena panah petir disebabkan berjubur lagi...uk!uk!ak!ak!...apatah lagi menuduh orang berjubur...hal kecil tu...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...hebat bini obama spik melay ni...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...adakah engkau kurang membaca???...uk!uk!ak!ak!...

Johan berkata...

kahkahkahkahkah woit sekali pandang memang muke mat mi no spik inglis ni mcm Obama..

Din Paka berkata...

Aku pun tengok jugak TV tiga suku semalam..tunggu nak lihat kot2 Obama salam ngan Najib...Hampeh takde, Obama tak pandang pun kat Najib.

Lepas tu aku tukar TV satu setengah pulak, kot2 TV tiga suku terlepas scene, tapi sama jugak, hampeh..

Hairan juga ye camne Najib boleh bagi statement panjang lebar pasal Obama puji Malaysia.. Tergagap2 nak keluar kenyataan, asyik uk ak uk ak uk ak (macam lembu kenyang).

Malu bila dengar Najib bercakap macam tu.. Nampak sangat nak susun ayat2 untuk menipu 1Malaysia..

Kalau betul akan lancar lah percakapannya..Kalau orang cuba menipu, percakapannya akan tersekat2...ahhh..ahhh..ahhh...

Memang betul, masuk bakul kencing berdiri...

Tanpa Nama berkata...

Bengong mung....bakpo mung dok cayo?

Aku dengar Obama cakap..dia kecek kelate...hehehehe...

Tanpa Nama berkata...

obama tok gheti kecek kelate weh!
obama ghoti bughak bahaso negoghi yo!

obama ada darah indon, kan....
najib antara dengar tak dengar obama cakap kat dia, maklumlah ramai kat persidangan tu, jadi hiruklah... apa yg telinga najib dengar obama cakap lebihkurang gini:
"kapan... kamu bisa... beredar"
najib pun tersenyum kanak2riang, terus jawab:
"enggak lama lagi"
najib pergi jawab kununnya dalam bahasa indon, maksud dia akan pulang ke malaysia tak lama lagi sebaik persidangan rasmi selesai, sebab dia ingatkan obama pun tanya dia dalam bahasa indon, bila nak pulang...
sebenarnya obama ni sangat terrer, bahasa apa pun dia boleh cakap, hatta bahso kelate ko, bahsa utagha ka...
dan sebenarnya masa tu obama cakap (bukan tanya) kat najib dalam bahasa malaysia,
ayat percakapan sepenuh dia (yang dalam kurungan tu perkataan2 obama yg najib tak dengar akibat riuh-rendah kat persidangan tu):
(tak lama lagi career politik kamu kena) kapan... kamu (selama ni penuh racun dan) bisa... (saya benci tengok muka kamu, lebih baik kamu) beredar...

kahkahkahkah!
klakka-la!
tak habis2 mengelentong!
kahkahkahkah!
nak tahu teknik2 mengelentong?
bacalah blog saya
klakka-la.blogspot