Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 16 November 2009

TERKINI - SATU LAGI PILIHANRAYA KECIL - JANGAN ULANGAI BANGAN PINANG - LAWAN BUKAN BERUNDING



KALAU MUKA INI JAMIN LUNGKUP





MUKA INI JAMIN KALAH





BAWA POSTER MACAM INI JAMIN MENANG !






SILA BAWA POSTER INI SEPERTI DI BUKIT GANTANG - JAMIN MENANG !






DUN KOTA SIPUTEH DIISYTIHARKAN KOSONG
- malaysiakini


Kerusi DUN Kota Siputeh diisytiharkan kosong dan satu pilihan raya kecil seharusnya dipanggil untuk mengisi kekosongan tersebut.

Keputusan tersebut dibuat oleh Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur petang ini setelah mendengar permohonan Speaker DUN Kedah, Dr Abdul Isa Ismail untuk semakan kehakiman terhadap keputusan Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) yang mengekalkan Abu Hassan Sarif sebagai wakil rakyat di situ.



22 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kita jumpa di sana pak isham huhu!!

Kita rrrrobohkan Barisan Nasional

Tanpa Nama berkata...

UBN duk benggang habis kerana polis duk minta 'overtime', Ezam pun nak tumpang semangkuk, Madey terus menggapu, Najis nanti kata 'kita boleh menang', Mat Sembab lagi membeber kosong dan banyak lagi. Hero ADUN Bagan Pinang turun tak? Profesor Kang Kung dari IPTA pun buat analisis kang kung dan pasti ada 'pakej perangsang mini' di Kote Siputeh. Apa isu praktikal di sana nanti? Agama, politik, ekonomi, banjir, atau 'benamkan UMNO!'

muzikri berkata...

lawan tetap lawan!!!!!!!!
jangan gentar akan susuk pemerintah,
biar gentar mereka pada jiwa rakyat,
kerna jiwa akan menguasai susuk negara!

Sivakumar berkata...

Tunggu dulu brader!

Peguam peguam UMNO mau file appeal dgn court of appeals.

Ingat tak kes Nizar?

High Court cakap dia Menteri Besar. Tapi court of appeals cakap dia bukan.

muzikri berkata...

lawan tetap lawan!!!!!!!!
jangan gentar akan susuk pemerintah,
biar gentar mereka pada jiwa rakyat,
kerna jiwa akan menguasai susuk negara!

muzikri berkata...

lawan tetap lawan!!!!!!!!
jangan gentar akan susuk pemerintah,
biar gentar mereka pada jiwa rakyat,
kerna jiwa akan menguasai susuk negara!

Tanpa Nama berkata...

LIHAT btapa PEKAKnya SPR yang tak mahu menafsirkan atau membaca bahawa tempat DUN Kote Seputih itu harus dikosongkan! Budak tahun pertama kursus undang-undang boleh faham. SPR tak ada kote! Bangan ikut telunjuk UMNO! UMNO pun bangan konon ia boleh bangankan semua hakim mahkamah tinggi! Rakyat mesti huku tak reti berprofesional, mana nak letak MUKA SEMBAB ANDA. Sila ajar betul-betul UMNO! Kalu UMNO menang ini betul kes pengundi di situ pun bangan bin bahalol!

Penanggah berkata...

lawan jangan tak lawan.... kasi piciahhh lerr..

Tanpa Nama berkata...

no wonderlah ibu ku menjerit masa time berita 3-suku... ishk ishk. Baru ku tahu sebab ini.

hj jamaludin berkata...

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Alamak bro , gua kira lu mimpi di siang hari, kalau malam langsung lu tak da mimpi punya sebab lu berdekur kuat macam ular sawa .Apa lu pikir SPR e2 bodoh ke? HELLO bro kat 1 Malaysia ni selagi UMNOBN memerintah lu jangan nak mimpi untuk adakan PRK DUN Kota SiPuteh .Alamak bro ini baru Mahkamah Tinggi KL punya keputusan , Lu ni buat buat lupa pulak kes IR NIZAR apa da jadi , IR NIZAR tak sempat nak duduk kerusi empuk MB PERAK ,Mahkamah Persekutuan tendang keluar pejabat MB PERAK .So bru kalau depa (SPR) buat rayuan , confirm punya la kerusi Dun Kota SePuteh balek ke UMNOBN.Kan gua da cakap ini 1 Malaysia ma . So bro lu jangan nak mimpi di siang hari ,la ni lu pi bangun terus gi kedai mamak order kopi janda lebih baik.

Saiful berkata...

yeah..bolo punya wak sembab..satu malaysia bolo...spr tu mahkamah ka..ambik ..padan muka..syabas..hakim yg bijak lagi adil..
kat seputeh ni ada lata ..sempoi..tt kena pi sana..lepak2 ..hisap gudang garam..pekena cendoi..
kasi bungkuih itu amno..

Tanpa Nama berkata...

wah wah wah!
hakim mana berani bercanggah ni?
mahkamah mana berani menentang ni?
setahu aku, hakim2 malaysia ni, serupa macam polis, serupa macam fru, serupa macam sprm, serupa macam imigresen, tak ramai berani berlawan pendapat menentang "visi" dan "misi" umngok-bongok (menyampah betul aku dengan 2 perkataan kepala bana tu!)

kalau nak tau apa yg selalunya hakim2 malaysia tegakkan,
sila baca blog saya
klakka-la.blogspot

iaitu di alamat url:
http://www.klakka-la.blogspot.com

Tanpa Nama berkata...

hj jamaludin ni mcm dah fed up je, kan motto kita "lawan tetap lawan", hakim mahkamah persekutuan tu tau juga malu, takkan nak ulang taktik sama je

Sivakumar berkata...

Haha... baca yg ni.....

Lim Kit Siang pernah menyoal Tun Abdul Razak, bapak si Najib, pasal royalti minyak PETRONAS, berapa kena bayar kat negeri negeri kita pada tahun 1975.

Sekarang, Lim Kit Siang menyoal Najib siapa yang menipu rakyat, dia atau bapak dia......

Lim Kit Siang memang gempak, dia dapat menyoal perdana menteri ke-2 dan perdana menteri ke-6 pasal isu yg sama!

Tengok sini bro.....

Sukj berkata...

PAK LONG TT,

DENGAR KATA 'MAHKAMAH TINGGI UMNO' AKAN MEMBATALKAN KEPUTUSAN MAHKAMAH TINGGI PETANG TADI

GELARAN YB NAK...

GELARAN ADUN NAK...

GAJI DAN ELAUN NAK TELAN...

LEPAS TU DEWAN TAK NAK PERGI??

ADUN JENIS PALA BANANG APA NIH..???? kah kah kah kah

Kota Siputeh berkata...

Kalau Kalah Dah Pasti Nasa dengan Hasan Ali punya Angkara..Tapi Kalau Menang semuanya sebab kehebatan kumpulan Kuciwa,Khalid Samad dan Dr. Zul..Kuah3

Keliwontron berkata...

Muhahaha SPR merayu bagi pihak UMNO gerenti dapat punya la ... betoi ini OneMalaysia UMNO punya ...mahkamah Tinggi tu sekarang dah jadik mahkamah rendah ..semua keputusan tarak standard ... sure mahkamah rayuan kata hakim buat salah ...hakim mana ada maksum kah kah kah

Din paka berkata...

Siap sedia lah Hakim Mahkamah Tinggi KL...kena C4 kamu nanti.. Memandai2 membelakangkan keputusan wak sembab... mengingkari fatwa wak sembab..

Mana wak sembab nak sembamkan muka dia? besar kemaluan dia nanti jika PRK Kote Siputeh betul2 jadi kenyataan.

Mana wak sembab nak lari? nak sembunyi di stadium, stadium runtuh, nak sembunyi bawah jambatan, jambatan runtuk, sembunyi belakang tembok, tembok runtuh..

Pergi lah mengadu kat Madey tu..minta khidmat nasihat macam mana nak elak dari kemaluan menjadi besar..

Kalu mengadu kat bik mama, makin besar kemaluan nanti..

Umno perlu di ajar jika PRK diadakan.. Pilih calon umno amat merugikan.. Sidang DUN pun boleh ponteng..?? susah sangat ke nak hadiri sidang tu.. bukannya tiap2 hari pun..?..

Dah lah tu, pembohong plak.. macam perangai budak sekolah, malas sekolah je, terus pi cari MC.. dasar penipu..

Kalau pilih umno jugak, memang pengundi2 Kote Siputeh bodoh bahlol bin tonggong @ bokbong..

HajiKepalaLembu berkata...

Rasanya UMNO BN akan menang di Kota Seputih. Saudara ku sekelian ingat kan anda pada Mahkamah Rayuan.Hahahaha..DUN Seputih akan kembali kepada UMNO dalam masa terdekat..sama2 kita tunggu

Tanpa Nama berkata...

helo bro...

Pilihanraya kecil Seputeh tidak jadi diadakan kerana cerai talak 3 yang dilafaskan tidak sah dan hakim rayuan memerintahkan wakil rakyat BN balik kekerusi lamanya.

LembuKenyang berkata...

...uk!uk!ak!ak!...hahahahaha...aku tak tau la hang punyer otak ni pak isham...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...mengkala gitu...aku rasa hang punya kepala level p.ramlee zaman moden...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...apasal la ada satu saja susuk sebegini dalam malaysia yang muncul???...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...cuma hang masih missing beberapa keping gambar lagi...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...takpa...besok lusa dia jadi menteri...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...ko jugak yang nak marah...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...semua gambar ada signifiken tersendiri...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...kalo dah kaki seni...memang camtu...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...ooooit cybertrooper...mana ko pigi daa...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...meh la sini, kita belasah isham ni melebong...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...hang pi dok tang mana?

Jebat Musibat berkata...

PERTAMA!

Buang balaci2 BN dalam Majlis Bandaran, PBT dan sebagainya.

Ramai sangat lagi balaci babi nih.
Pensabotaj no. 1 dalam selangor diorang la.