Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 26 November 2009

SETAN DATANG DENGAN KARPET MURAH



PENJUAL KARPET SUDAH SAMPAI




PEGUAM : NAJID DIKAITKAN DENGAN KEHILANGAN BALA - malaysiakini

Mereka yang berfikiran waras akan membuat kesimpulan bahawa Najib Razak dilihat berkaitan dengan kehilangan P Balasubramaniam, kata peguam penyiasat persendirian itu Americk Singh Sidhu.

Menurutnya, fakta-fakta kelihatannya menunjukkan kepada kemungkinan mereka tidak mahu penyiasat itu lagi dan menyerahkan tugas itu kepada orang lain yang rapat dengan mereka, untuk dilaksanakan.

Dalam wawancara dengan Malaysiakini, Americk memandang berat pembabitan adik Najib, Mohamed Nazim.

Menurutnya, persoalan yang timbul ialah mengapa Nazim berminat dengan kehilangan Balasubramaniam "jika dia tidak mendapat perlindungan daripada abangnya?"

Balasubramaniam baru-baru ini mendedahkan bahawa dia pernah berjumpa dengan Nazim, seorang arkitek, pada malam sebelum dia menarik balik akuan bersumpah pertamanya yang mendakwa Najib ada hubungan rapat dengan Altantuya Shaariibuu, wanita Mongolia yang mati dibunuh.

Balasubramaniam turut mendakwa bahawa dia ditawarkan RM5 juta oleh seorang yang dikenali sebagai Deepak, seorang ahli perniagaan yang didakwa rapat dengan Rosmah Mansor supaya menarik balik akuan bersumpah pertamanya.

KAH KAH KAH…

kah kah kah…. BALA SUDAH MARI…. kah kah kah…

kah kah kah…. BALA SUDAH SAMPAI…. kah kah kah…

kah kah kah… JANJI LIMA JUTA RINGGIT…NAK BUAT KENDURI TOLAK BALA…kah kah kah…

nota:
pelik sungguh para gerombolan ini
presiden gerombolan terbabit dalam kes bunuh
tak kan ahli gerombolan tak sedar sedar
tak kan duduk buat bodoh
tak kan duduk buat buat tak tahu


tak kan kerana munkee ni melayu
maka kita tak ambil endah


tak kan nak salahkan china
tak kan nak salahkan dap
tak kan nak salah pkr
tak kan nak salahkan pas

nak amerika datang
macam di iraq baru nak sedar kah kah kah





6 ulasan:

Sudin berkata...

Kah,kah,kah.....duit isham ooii..!

Baru pagi semalam bersembang dengan seorang tua berumur lebih kurang 80tahun mengenai Chin Peng......sebelum ini beliau begitu marah akan kerajaan kerana harga barang melambung-lambung.
Katanya harga barang dan duit sama berat.......

Beralih topik kepada chin peng pula.
Subuh anjing buka topik ini....

macam nilah pakchik Mat...usahlah kita menjadi Tuhan menghukum sapa masuk neraka sapa masuk syurga...
ambil jalan tengah kalau kita sebagai orang Islam......

Dari ringkasan cerita diatas isham... gula-gula dan propaganda Umno/Bn nampak berjaya dari sudut orang-orang tua yang masih hidup dan perchaya propaganda British yang sudah tertanam dalam diri mereka yang mana Umno/Bn menjadi baruanya.
Umno/Bn akan menghadapi masalah besar bila generasi ini sudah tiada.....penipuan BTN dapat disingkap.

Umno/Bn dapat mengubah sikap generasi ini dengan hanya saguhati 500ringgit buat orang-orang penchen.
Anak-anak muda Umno/BN mungkin dengan hanya 30ringgit mereka sudah boleh jual bontot mereka sendiri......kah,kah,kah.....duit,duit isham ooiii.....boleh tergadai tanah dan bontot.....!!!

Nak heran sikap mereka ?
Lantaklah najib membunuh ke,merogol anak cucu dia ke...dia tak peduli asalkan dapur berasap....kah,kah,kah....kesian tengok nasib bangsa melayu ni begitu mudah tergadai maruah dengan penchen/saguhati 500 dan 30 ringgit......kah,kah,kah...

Johan berkata...

takkan sebab si mongol tu sumpah je dah cukup..

Khun Pana aka johanssm berkata...

makcik dan pakcik felda tak tahu siapa mat karpet , toyboi atau deepaak.
belit belit utusan meloya tak ada toyboy dan deepaak , nama Namewee ada !
belit belit berita hairan tak ada cherita bala dan mat karpet , nama NameWee ada !
See see the SeTar , no no bala news but got got NameWee.
See see The New Shit Times , no find find deepak dan rosmah toyboy but got NamwWee !

msm 1Malaysia suka Tiu Nia Bu ...TNB Tiu Nia Bu , Tiu Nia Bu TNB
Itu saja yang di lapor oleh msm.
Karpet ponya pasal , Tiu Nia Bu yang kena..hahaha

atandollah berkata...

"
pelik sungguh para gerombolan ini
presiden gerombolan terbabit dalam kes bunuh
tak kan ahli gerombolan tak sedar sedar
tak kan duduk buat bodoh
tak kan duduk buat buat tak tahu
"

Beratus tahun dari zaman sultan melaka ...
Tuah yang di fitnah, keluar membela raja yang menghukumnya ...
Jebat yang membela Tuah mati di tangan idolanya ...
...
Mungkin akan berlanjutan beberapa ratus tahun lagi kerana melayu hanya ingat pada derkaha Jebat, bukan zalim Raja.

Tanpa Nama berkata...

memang geromobolan ni dah ber'bolok2 dah palotak dorang..dah senak ngan pitih je ..maunye nak sedar???haram la..macm tu la bodoh sampai ke sudah dorang ni...

Tanpa Nama berkata...

Warkah buat bro Isam.

Wah bahaya ni bro!
Bala sudah datang
Tak lalu nak makan ketupat rendang
Tu lah, sapa suruh bro makan aiskrim magnolia.

Bro Isam,
Kawan kita abang Jak tu apa cerita?
Dah habis sambong belajor? Berita abang Jak pun dah sunyi. Tak macam dulu, selalu keluar dalam majalah sekolah. Tapi sejak bala datang balik ni, tentu abang Jak tersipu-sipu. Maklumlah, kenangan lama menjelma kembali.

Bro isam,
Ingat lagi ke memori indah semasa kawan kita abang Jak tu hampir-hampir mati tercekik dek tertelan batang aiskerim magnolia. Mujur ada Gopal. Kalau tak ada Gopal, aku rasa padam dah abang Jak tu.

Bro Isam,
Esok raya korban. Terkenang pulak pengorbanan seorang rakan bernama Gopal kepada abang Jak. Sungguh trajis dan memilukan.

Selamat hari raya. Pecah kaca pecah gelas. Sudah baca harap balas.