Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 16 Disember 2009

HARI HARI AKHIR SAEKOR KETUANAN MELAYU



INI BUKAN GAMBAR RAFIDAH AZIZ




PAS AKAN LANCAR KEMPEN UMNO PENGKHIANAT RAKYAT – harakah daily

(Harakah Daily) - PAS akan melancarkan kempen 'Umno Pengkhianat Rakyat' pada 9 Januari 2010 bagi membongkar segala pembohongan dan juga kezaliman yang telah dibuat oleh Umno hingga ke hari ini kepada rakyat khususnya bagi orang-orang Melayu dan umat Islam.

Ketua Penerangannya, Ustaz Idris Ahmad dalam satu kenyataan memberitahu jentera penerangan disemua peringkat telahpun diminta bersedia untuk mengerakkan kempen tersebut hingga ke peringkat akar umbi, khususnya dikubu-kubu kuat Umno bagi memastikan rakyat dapat melihat wajah sebenar Umno.

"PAS akan mengunakan segala fasiliti media dan saluran maklumat yang pelbagai bagi memperjelaskan fakta-fakta kezaliman yang selama ini disembunyikan oleh Umno.

"Umno yang selama ini selalu melaung-laungkan slogan Hidup Melayu kini tersepit kerana semakin ramai orang-orang Melayu hilang kepercayaan kepada Umno selepas beberapa siri kezaliman yang mereka lakukan.

"Kaum Cina, India dan lain-lain bangsa juga semakin menjauhi Umno yang kini menjadi diktaktor dalam BN dan menjadi pemimpin defacto kepada parti-parti bermasalah seperti Gerakan, PPP, MIC dan MCA," katanya.

Sehubungan itu semua Ketua Penerangan PAS negeri diminta supaya berkerja keras untuk memastikan Umno dapat ditumbangkan dikubu-kubu kuat mereka pada Pilihanraya ke-13 nanti.

Lajnah Penerangan PAS Pusat juga jelasnya sudah menyiapkan buku kecil yang menjelaskan umno khianat kepada Islam dan Melayu di negara ini.

KAH KAH KAH…

kah kah kah… TERBAIK… kah kah kah..

kah kah kah… JANGAN BAGI PELUANG UNTUK YANG NAK BERPADU PADU….kah kah kah..

kah kah kah… TIBAI GEROMBOLAN CUKUP CUKUP…kah kah kah..

kah kah kah…. BIAR PADU PADU KECUT PERUT…. kah kah kah…




8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Aikkkk...baru nak buat???
40 ke 50 tahun ni buat kerja apa??
Pegang jawatan buta????
Ni baru sedar nak buat la ni?????
Dulu tak sedar amono tu tipu ker???
Dulu asik pikir padu padu ker????

Kalu 30 tahun dulu dah buat, 30 tahun dulu dah perintah Msia!!!!!
kalau 30 tahun dulu dah buat, 30 tahun dulu UBN jadi pembangkang!!!!
Kalau 30 tahun dulu dah buat, tak rasa toyol dapat umah besau!!!!

Jangan lepas ni ZZZZ balik, sudah!!
Takut tak bangun langsung pulak!!
Jangan lepas ni gatal padu padu sudah!!!!
Takut kena tendang, terus masuk lubang kubur!!

Untuk 3 empat orang mat padu padu:
"Lu pikir la sendiri!!!"

Johan 23.01.84 berkata...

woit Pas,buang lah 3 ekor munkee dalam gambar tu wei..

Tanpa Nama berkata...

Lewat ka lambat ka... yang penting mesti dedahkan dosa2 UMNO ituuu

Dapatkan Latest Blogger Template di sini

Tanpa Nama berkata...

PAS akan mengunakan segala fasiliti media dan saluran maklumat yang pelbagai bagi memperjelaskan fakta-fakta kezaliman yang selama ini disembunyikan oleh Umno.
boleh caya ke...tengok...dengar...pas ..pakatan rakyat ...macam 2 x 5 ...je...jangan mareeee...dennn gurau jo..den selalu cakap LAWAN TETAP LAWNNNN

Sudin berkata...

Yang padu-padu ni lebih baik cepat berambus !!!!
Duit penchen dah ada.
Nak apa lagi ?

Selagi puak berpeluk dalam gelap ni masih kekal......gua pasti PAS akan lingkup...!!!

Selagi masih boleh panggil manusia...lebih baik buang tiga orang dalam gambar tu....!!!

Tanpa Nama berkata...

jangan buang 4 lima orang mamat nih!
-satu bagi jawatan timbalan PM
-satu bagi jwtn Mentri besar Tggnu
-satu bagi jawatan menteri TV
-satu bagi jawtan Mentri Besar Sgor

lepas tu tak kan ada sebut padu-padu lagi dah!

Jangan marah aaaaaa
LAWAN TETAP LAWAN!

Tanpa Nama berkata...

Amende lu ngarut? Nak tambah dosa ke sial?

Tanpa Nama berkata...

igt2 lah...yg korg ktuk 2 tok guru..ulama...ulama pewaris nabi...mghina ulama sme mghina nabi....igt org yg tgkan islam n la yg byk kne ftnah...dr ibadat2 tok gru hadi la Allah bg ptunjuk...kte n,kerdil,slt 5 wk2 pon kdg2 kntoi...mstahil Allah nk bg kte idea, tduh tok gru mcm n...n yg bg idea n setan la tduh dye cm2