Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 16 Disember 2009

LIAR LIAR - SEBUAH FILEM JAMES CARRY



INI BUKAN GAMBAR BADAK






INI BUKAN GAMBAR ROSMAH




ROSMAH TIDAK RISAU TUDUHAN LIAR – berita hairan

SINGAPURA: Rosmah Mansor berkata beliau tidak risau dengan begitu banyak tuduhan jahat dan liar dilemparkan terhadapnya oleh pihak yang bersikap memusuhi beliau.

Rosmah berkata beliau lebih fokus dalam kerjanya untuk membantu rakyat mendapatkan kehidupan lebih sempurna dan baik, begitu juga masa depan.

“Saya tidak punya masa untuk melayan mereka," katanya kepada media Malaysia di sidang akhbar di sini hari ini bila ditanya tentang perasaannya terhadap banyak tuduhan negatif yang tersebar dalam negara yang mengaitkan diri beliau.

KAH KAH KAH…


kah kah kah… TUDUHAN LIAR MACAM MANA?... kah kah kah…

kah kah kah… LIAR MACAM HARAIMAU KE?.... kah kah kah..

woit… INI BUKAN TUDUHAN LIAR… kah kah kah…

woit… INI TUDUHAN JINAK… kah kah kah..

kah kah kah… INI TUDUHAN TERHADAP BADAK BERENDAM… kah kah kah..

woit… BADAK BERENDAM TAK MUNGKIN LIAR…. kah kah kah

kah kah kah… BADAK BERENDAM TAK LARAT BAWAK BADAN… kah kah kah




14 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Wa sokong Big Momma! Semua tohmahan serta fitnah! Tiada bukti. Kesian Altantuya mati kena bom KERAjaan di Malaysia!Di bom C4 ada tulis HKM-Hak KERAjaan Malaysia

Tanpa Nama berkata...

Huh!
Ini soal maruah.
Macam tu aje ke jawab?
Tapi nak buat macammana.
Jwpn tu lebih tinggi nilainya drp mahkamah kat M'sia nih.

Ciri-ciri jwpn mengelak/mengelat:
i."no komen"
ii."tak ada apa nak kata"
iii."tak ada masa nak layan"

Tanpa Nama berkata...

badak air kalau mengamok bulih bunuh beaya beb,makan anak sendiri pun bulih.time nak mengawan badak air ni lagi menggila babi perangai dia.tak caya cube check dlm NAT GEO.

Tanpa Nama berkata...

badak ni lg cute dr badak lg sekor tu...kah kah kah

HajiKepalaLembu berkata...

tengok muka dah tau memang jahat. lepas pilihanraya ke 13 tau lah apa nasib kau wahai sang hippo

Johan 23.01.84 berkata...

baguslah letak gambar badak ni..dah fobia tgk gambar Bik Mama..kahkahkah..

ataupun tuduhan badak sembunyi bawah carpet??..kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Jangan kat depan orang ramai je kata "tak layan" kat belakang sapa tau...

Dapatkan Latest Blogger Template di sini

Tanpa Nama berkata...

JOM BLAJAR ABC...


ALTANTUYA,AZIZ BUYONG,AZILAH HADRI,ANWAR IBRAHIM

BALA,BAGINDA,BIG,

CARPET,C4,CHERAKAH

DEEPAK,DENISH

EMAS

FAT,FETISH, FRANCE

GURUJI

HANTU

INDIA

JAIKISHAN,JJ

KARPALSINGH,KAPALSELAM

LEFTENAN

MAMA,MONGOLIA,MOHD SHUKRI ABDUL, MUSA SAFRI

NAZIM,NAJIB, NAMASTE,NORHAYATI

OM

PORT DICKSON,PUAKA,PI BALA,PUNCAK ALAM,PERIMEKAR,PARIS

QUEEN

RPK,RAJESH

SHARIBUU,SCORPENE,SAIFOOL,SD1,SD2,SHARUKHKHAN,SIRUL AZHAR

TITS

UTK,ULAN BATOR

VIGNESH

WONG CHUN WAI

X'MAS SHOPPING

YOUTUBE

ZIANA ZAIN

Gelak Kuat berkata...

ha ha ha

hi hi hi

hu hu hu

Sudin berkata...

Woit...Rosmah pukimak !
Kenapa kenyataan ni keluar di singapura ?
Tak boleh duduk rumah kah,atau diam kat malaysia ?
Ke hulu-hilir,mundar-mandir,agaknya bomoh semua dah lari...cari bomoh singapura....

Fokus kepala bana kau....!!!
Harga barang hari-hari naik apa hal ?
Rakyat mana yang kau bantu ?
Duit siapa yang kau guna ?

Jawapan "no komen" macam jawapan adik-beradik pukimak sial siti nurhaliza je.....!!!
Woit...perempuan puaka !
Berapa banyak lagi harta negara nak kau telan....?

Tanpa Nama berkata...

Bagi cerita anantunya c4 tu kat james carry, tentu dia buleh buat filem lawak.

Satu dunia boleh ketawa tengok mak badak bawak c4 kasi bom aiskerim magnolia.

Ini drama anantunya c4 memang sudah lawak sejak babak permulaan lagi.

Nanti bahagian tengah cerita anantunya c4 lagi lawak.

klimaks filem ni lawak habis. satu dunia orang tengok gelak sampai tercirit.

Mat Dangdut berkata...

bang nape tak bubuh gamba BIG MOMMA HOUSE..lagi OK...KELASS!!!

Tanpa Nama berkata...

Contoh soalan sejarah tingkatan 5 anak cucu kita pada tahun 2112 nanti:

Sowlan 1:
Suami pengulu kampung manakah yang pernah merangkul gelaran "Si Fo"dan mengapakah dia berkata malas nak layan?
Sowalan 2:
Antara suami-suami pengulu abad ke-21 yang lalu di dunia ini, suami pengulu kampung manakah yang pernah meranapkan aiskerim magnolia?
Sowalan 3:
Bala manakah yang menyerang kampong Malayanem pada abad ke 21 yang lalu? Mengapakah pengulu malayanem buat dek aje?

Tanpa Nama berkata...

Melihat pada keupayaan hippo tu, memang sesuai sangat ia memegang watak penting dalam filem Liar Liar arahan James Carry.