Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 16 Disember 2009

PERANG 3M LAWAN 2N SUDAH MULA



SIAPA LELAKI INI ? APA H*B*NGAN DENGAN MADEY ? AKAN DIBONGKAR




MADEY MULA TIBAI NAJIB

Madey telah marah dengan Najib kerana Najib telah menukar dasar untuk menjadikan Malaysia barua Amerika.

Ketika Madey berkuasa - Madey membuat perjanjian rahsia dengan Amerika. Apa perjanjian ini masih belum jelas lagi.

Madey naikk angin kerana Duta Malaysia yang mngundi tidak menyokong ketetapan yang mengutuk Iran telah dipanggil pulang.

Dalam bahasa diplomatik – duta ini telah melakukan kesilapan.

Permerhati politik dan para dilpomat memandang pekara ini sebagai langkah permulaan Madey untun menaikkan Muhyiddin. Dengan menaikkan Muhyiddin - memastikan Mukriz akan mendapat tempat kedua.


nota:
satu malaysia amat amat gembira dengan berita tebaru ini kah kah kah

bila gerombolan bergaduh satu malaysia tepuk tangan
bila mereka tak bergaduh kita gaduhkan mereka
bila mereka bergaduh kita api api kan mereka
- dari kitab ilmu tok batin lintang pukang -





14 ulasan:

Johan 23.01.84 berkata...

Beruk dlm gambar tu ialah Caspar Weinberger..

Ni dipetik dari review buku Mahathir Mohamad In Turbulent Times..tak sabar tnggu buku ni..

In 1984, during a visit to Washington DC in which Mahathir met President Ronald Reagan, Defense Secretary Caspar Weinberger and others, he secretly launched an innocuous sounding Bilateral Training and Consultation Treaty, which Wain described as a series of working groups for exercises, intelligence sharing, logistical support and general security issues. In the meantime, Mahathir continued display a public antipathy on general principles at the Americans while his jungle was crawling with US troops quietly training for jungle warfare.

That ability to work both sides of the street was a Mahathir characteristic

Tanpa Nama berkata...

Kuat lagi Madey ni ya, dulu tukar bahasa Melayu ke Inggeris, lepas tu terkilan. Ambil AI jadi Timbalannya tapi kemudian dipecat, terkilan lagi. Pilih Tun Tidur jadi PM, lepas tu terkilan lagi. Kini nak pilih Mat Sembab, tak terkilan kah nanti? Apalah kerja hang Madey dan hairan lagi apa hal media beri lagi publisiti atau perhatian media kepada Madey. Den dah naik FED-UP! Nurani Madey meronta-ronta hebat kerana PR semakin dekat ke Putrajaya dan kredibiliti dan tembelang Madey semakin menggelengsengkan topek auta kepimpinannya selama 22 tahun dia berkuasa kuku besi dan auta orang Melayu dan bangsa lain juga.

Ayiem berkata...

betul-betul kekekeke perang 3 penjuru sudah bermula...

http://cucutokayah.blogspot.com/2009/12/perang-3-penjuru-bakal-hancur-leburkan_13.html

beli keta kebal,beli kapal selam,beli eurocopter,beli senapang canggih semua untuk perang 3 penjuru....

kekekekeke hancur lebur ler meno....

Tanpa Nama berkata...

negara ini sudah tunggang langgang diperembat dan diperguna sedemikian rupa oleh orang yang kini sudah boleh dipanggil sebagai mahafiraun

marilah bersama-sama menunjukkan jalan keluar untuk UBN

Tanpa Nama berkata...

biar betul story ni brother....
mahathir nak anaknya mukhriz jadi timbalan PM...ish ish ish....cerita mengarut dah ni bro

Tanpa Nama berkata...

Alahai siapa yang tak tahu tentera kita selalu dapat risikan CIA. Red berry Marine amerika melatih komando kita...biasalah dalam dunia politik.You scratch my back I scratch yours!. Tun Pak lah memulihkan hubungan Amerika dengan malaysia. Walau pun Tun Pak Lah zzzz tapi dia ini hebat dalam dasr luar negaraa dan berpengalaman. Ada yang kata bekas PM zzz ini boleh masuk White haouse tanpa buat jamji temu. Hebat bukan zzz ini. Tapi cuma dia secocok dgn jawatan PM kerana TDM tak latih dia ...jadi PM. Yang rosakan dasar luar negara cuma yang Botak dan yang ahli puisi orang kampung TT!.

Tanpa Nama berkata...

oh Madey !! buat apalah benci sangat USA ... padahal wang simpanan kau yg beribu juta pon dlm US Dollar !!



Dakis

Tanpa Nama berkata...

Ini brok tua, ngan sapa pun tak takut.
Ngan nazeri mana ada takut.
Ngan DSNR lagilah tak takut.
Satu aje dia takut:
Takut pegi mahkamah!

Brok tua ni patut letak kat zoo.
Letak sebelah babun betina.
Bagi makan kuaci.

Hafizz berkata...

Mintak maaf lah ya..semua nya satu jer.KELING!!APE AGAMA PUN SEMUA KAKI BELIT..BELIT KELING BAHAYA LG ULAR SAWA.INGAT KELING aka MAMAK aka BENGALI ker JANJI TITIK DARAH"KELING".nie bukan soal perkaumnan or ape shj ko org nak cakap.HATI2 MALAYSIA KU.

jemiro berkata...

wah, saya simak lebih teliti dulu :D

Tanpa Nama berkata...

TAKE BEER

Tanpa Nama berkata...

bro,bile agaknye aku dpt salam cium tgn ko?

Tanpa Nama berkata...

Kes nuklear Iranlah nih... Apa?? Ingat semua kata Amerika kita mesti setuju!! Kerajaan Amerika memang jahat! Semua orang tahu. Rakyatnya ok, tapi pelobi-pelobi politiklah yang cucuk hidung Obama. Kulit apa pun presiden mereka, ia tidak akan mengubah dasar penjajahan Amerika.

PBB pula tak ubah macam persatuan kedai kopi. Kenapa perlu ada 'double standard' dan kuasa veto? Kenapa Iran tak boleh ada reaktor nuklear? Monyet Amerika takut! Babun Israel lagi takut. Mangkuk Pak Arab tak habis dengan ketololan mereka. Tak habis-habis dengan judi, arak, betina. Korea Utara yang dah sah ada buat ujian nuklear kenapa tak berani gertak? Sebab mereka bacul, tak ada telur!

Inilah perangai bongkak Amerika yang menganggap merekalah yang terbaik dan orang lain semuanya '2nd class', sama saja dengan ameno. Nak suruh duta cium bontot AS? Nak kipaslah apa yang patut.... Tentang dasar amerika betul atau tidak, peduli apa.... tak gitu!!!GILA!! Maruah dan akal waras manusia senang-senang diketepikan untuk sesuatu tujuan.

Begitulah maruah Melayu ameno yang sangat-sangat murah. Maruah bila-bila sahaja boleh dilacurkan. Sebab itu aku tak heran jika ada bangsa asing 'beli' mamat ameno.

Tanpa Nama berkata...

Semua rakyat kini bergumbira..

Dapatkan Latest Blogger Template di sini