Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 22 Disember 2009

JANGAR PUTAR BERITA - JANGAN TIPU MELAYU



KUNCI MACAM INI - JAMIN TAK HILANG





KERAJAAN TIDAK AKAN SEMBUNYIKAN KES KEHILANGAN ENJIN PESAWAT : NAJIB – berita hairan

Kerajaan memberi jaminan tiak akan menyembunyikan sebarang perkara berkaitan kes kehilangan enjin pesawat pemintas F-5E milik Tentera Udara Diraja Malaysia (TUDM), kata Najib Razak.

Bercakap pada sidang akhbar di sini sebentar tadi, dia berkata, kejadian itu berlaku ketika dia menjadi Menteri Pertahanan dan laporan polis dibuat sejurus perkara itu disedari ketika itu.

KAH KAH KAH…

kah kah kah… NAK SURUK MACAM MANA?.... kah kah kah…

woit… ENJIN INI BUKAN HILANG… kah kah kah…

kah kah kah… INJIN INI ADA DI AMERIKA LATIN… kah kah kah…

woit…KALAU HILANG TAK JUMPA… TAK TAHU DIMANA?... kah kah kah…

woit… INI KES CURI…BUKAN KES HILANG... kah kah kah..

nota:
bagaimana agaknya injin ini dikeluarkan dari kem tentera udara?
1 – injin ditukar dengan injin kancil. kancil ini di pandu oleh jeneral untuk keluar.
2 – injin ditukar dengan injin proton. proton ini di pandu oleh firaun untuk keluar
3 – injin ini keluar naik teko ayah pin dan terbang sendiri ke latin amerika.
4 – injin ini pakai jubah pendakwah tabliq lalu keluar dari kem
5 – injin ini di surukkan dibawah kopek bik mama untuk dibawa keluar kem.
yang mana satu yang betul?
sapa teka tepat akan dihilangkan dari malaysia kah kah kah..

nota: bukan injin sahaja yang hilang – orang pun ada hilang
bala hilang
raja petra hilang
altantuya hilang
azalina hilang
rafidah aziz hilang
syed hamid hilang
kj yang paling lama hilang kah kah kah





13 ulasan:

Ikang Belukang berkata...

Kerajaang tidak akang sembunyikang kehilangang enjin jet ini.

Baguih tu! Tu yang rakyat nak dengar. Tubuhkang suruhang Rajagopal.

Yang terlibat hendaklah didakwa di mahkamah. Tapi pastikang hanya kambing hitang yang akang didakwa. Pastikang hanya prebet yang akang di dakwa.

Kambing hitang hendaklah didakwa setakat mahkamah sesyeng dan mahkamah tinggi sahaja.

Jangang dakwa kambing hitang di mahkamah rayuang. Kerana kesangnya amat mendukacitakang!

Satu lagi, kenapa kejadiang yang berlaku sejak jadi menteri pertahanang baru sekarang dah jadi pieng baru nak bukak tembelang? Adakah juruodit kerajaang tidak membuat odit secara terang-terang? Ataupun mereka telah diberi makang ikang belukang?

Tanpa Nama berkata...

Camno mat mongol, cuba cek anunya, ado ka? Kalau takdo pasti bik mama simpan...hehehehe...bukan hialng!

mosabit berkata...

MALAYSIA DARUL HILANG.....

HILANG GELAP TIMBUL BULAN......

untuk selesaikan masalah.....
BIRU MATA hitamku..naik ROKET kita ke BULAN....

layannnn.....kah...kah.......

Tanpa Nama berkata...

Fuhhhhh..... Ini baru betul cerita 'hilang'. Lepas banyak sangat disajikan dengan perkataan hilang, aku pun meraba apa-apa kepunyaanku. Oh.., masih ada. he..he.. tak hilang. Selamat.

Berita Hairan hari ini melaporkan bukan satu, tapi dua enjin kapal terbang yang hilang. Ya laaa.., kalau satu tak 'balance'. Dua baru 'balance'.

Tanpa Nama berkata...

eh! pok loh maner.....???
lamer tak dengar citer. dah ilang dibawak tun jin ker??
... jangan ilang dibawak tun don dah ler.

Orang Lama berkata...

Hari tu big momma tersalah hantar kotak balasan. Patutnya hantar ke Saudia Arabia, tapi terhantar pulak ke Iran.

syam.. pe lah kau ni.. enjin tu kat Iran lah....bila lak dia gi argentina. Big momma mana ada geng kat South America

Safaju berkata...

Bukan 1 enjin hilang...2 skali tuh hilang, setahun lepas tuh baru sedar, buat laporan pulak tak lengkap. lepas ni adalah tidak menghairankan jika satu jet pejuang boleh hilang :D

Tanpa Nama berkata...

Rakyat Malaysia akan bersyukur dan gembira sekiranya UMNO pon turut hilang !!


Dakis

Tanpa Nama berkata...

Kahkahkah. Sakit pala fikirkan kebobrokan org kita ni. Nak diam tak boleh, nak bising tak boleh! Apa boleh buat, tak nampak pon mrk pakai duit aku. Mrk tak penah minta duit aku nak beli enjin tu...nak buat apa aku nak bising2. Tuan TT, awak jgn bising2 yer! Berapa byk awak dah bayar tax utk negara ni? Entah2 tak ada kot...kahkahkah. Bukan aku yg tanya tuan TT tau. Pakcik dan makcik felda yg bertanya tu...Sakit pala! Sakit pala...tampal koyok! Nooooo....nooooo. Adakah sakit pala akan reda kalau pangkah PR? Hanya TT boleh jawab. Pastikan semua indeks turun kecuali indeks BSKL!

Mat Dangdut berkata...

Mot monggol tak abis2 wat hal..xde hal pun jadik hal..dia ni kaki rembat ke?

Tanpa Nama berkata...

Keroni-keroni menteri adaklah mereka terlibat...

Boleh pecaya ke cakap PM tu...

Saiful berkata...

ho ho ho..bukan satu..tapi dua la bro tt...dua bijik enjin potong hilang...bodo paling bodo punya kelajaan..soljar2 pun kaki perembat..apa nak jadi..2 bijik 100 juta tu.. tah2 sabnta klos pinjam ..dah nak dekat krismas ..boleh rempit lebih sikit..
mampuih ..malaysia oo malaysia..

Muzika Akustika berkata...

Tentera pernah kehilangan senjata --muat satu Pajero. Ingat lagi Bukit Jenalik? Senjata tu depa pi minta dapat Free. Untuk bawa pindah enjin pesawat terbang ini agaknya boleh tak angkut dengan Pajero?