Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 4 Disember 2009

KES GAJAH BERAK TENGAH JALAN TAK NAMPAK



KES SEBESAR INI - TAK KAN TAK SAMPAK




BILA KES INI AKAN DISIASAT



SPRM DIGESA SIASAT ADIK PM - malaysiakini

Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) digesa menyiasat dakwaan P Balasubramaniam berhubung pembabitan adik perdana menteri dalam isu pertukaran akuan sumpahnya mengenai dakwaan hubungan Altantuya Shaariibuu dengan Najib Razak.

Aduan berkenaan yang dibuat oleh tiga pemimpin atasan Pemuda Pakatan Rakyat semalam menamakan Mohamed Nazim Razak dan seorang peniaga permaidani Deepak Jaikishan sebagai dua individu utama yang perlu disiasat.

ADUAN POLIS ISU RM10 JUTA MILIK MB NEGERI SEMBILAN - malaysiakini

Walaupun menteri besar Negeri Sembilan sedang disiasat Bank Negara berhubung dakwaan pemindahan wang RM10 juta ke luar negara, ia tidak menghalang satu aduan polis isu yang sama dibuat lagi di Bukit Aman.

Mohamad Hassan, dikaitkan dengan kegiatan itu, apabila bank pusat Malaysia membatalkan 20 lesen perniagaan pengurup wang hujung Oktober lalu.

Beliau didakwa memindahkan wang tersebut pada Mac tahun lalu melalui syarikat Salamath Ali Money Changer Sdn Bhd.

KAH KAH KAH…

woit…. KENAPA BUAT TAK TAHU?.... kah kah kah…

woit… SATU MALAYSIA SUDAH LETIH… kah kah kah…

kah kah kah… BERAPA BANYAK LAPORAN DIBUAT…kah kah ka…

kah kah kah…. SAMPAI KIAMAT PUN… TAK ADA YANG AKAN MENYIASAT…kah kah kah…




15 ulasan:

Johan berkata...

Alah kalau siasat pun last2 habuk pun takde..awal zaman Dollah Badawi dulu kecoh pasal "siasatan" ke atas 18 ekor politikus berprofil tinggi..ape jadi??

budak kampung online berkata...

sprm bebal

aku berkata...

untuk mengaburi mata rakyat terhadap kes rasuah yang besar-besar, maka ikan-ikan bilis, cicak kubing, mantan-mantan atau bekas-bekas pengkhianat akan didakwa. Selain itu, media akan memainkan semula isu-isu yang dah lapuk, maka rakyat malaysiapun lalai, alpa, lupa bahawa perompak harta/pengkhianat negara duduk disebelah siang dan malam memberi panduan hidup menjadi manusia yang berguna. Ada 3 perkara yang pernah diisytihar sebagai musuh negara. Pertama, komunis.....kedua, dadah dan ketiga.....rasuah. Antara 3 perkara ini, rasuah diisytiharkan sebagai musuh negara oleh pengamal rasuah kah kah kah kah

madbi berkata...

cantik photo tu bang..... sekali pandang macam bik mama, bila ku amati gajah rupanya cihh!!!! (subuh jumaat)

madbi berkata...

yang lebih parut disiasat pengarah sprm tu dulu. kalau letih nak siasat.... kita pakat tangkap semua gerombolan penjenayah tu dan bakar hidup2. xyah bicara la buang masa jer... kejam? zalim?? tak..... itulah hukuman yang adil dan terbaik !!!!

SyawaL berkata...

Kat astro semalam sekejap sangat...
Moderator pun gang TT gak rupanya.....

seliparjepun berkata...

SALAM...

TUTUP KES LA..! TERLEPAS DI DUNIA..TERJERAT DI...

نيك حافيظول berkata...

Entahlah, sampai bila harus dibiarkan begini.

kepincangan, kebobrokan, ketirisan- dari dulu lagi dibiarkan terus bermaharajalela.

sehinggakan penyagat2 besar spt ini masih terus bebas- tidak pernah didakwa, tidak pernah dijentik, tidak pernah dihembus walau dengan angin nyaman yg sekalipun.

malanglah nasib kita sebagai bangsa yg sudah lama merdeka.

Mari kita kembalikan sebuah negara yang bebas dari belenggu kemungkaran hasil jenayah yg dilakukan oleh penyangak2 yg besar seperti ini. nyahkan segera gerombolan dari bumi ini.

usah dibiarkan hidup kita terus dibelenggu... misteri..... kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Apa sangat nak diharapkan Peguam Negara, MACC atau SPRM semuanya buat PEKAK apabila ada kes kena orang kuat Ketuanan Melayu. Kalu kena orang PR samapi ke lubang cacing dikoreknya. Semua orang tahu termasuk Madey dan dunia luar tapi Tuan Hakim kitapun kaki pekak sebiji macam pemimpin tertinggi Ketuanan Melayu! Azizan kato di mahkamah AI tidak liwat dia sebanyak tiga kali tuan Hakim masih percaya AI ada buat kerja liwat, apa dah low klas, pariah dan ngoook punya pemimpin agensi kerajaan! Bahalul dan Bangan punya ketua agensi kerajaan!Khaldaipun tak da macam pekak macam tu.

Tanpa Nama berkata...

Waw....ada dengar berita kat radio sinar...bekas timbalan ketua polis negara ada harta RM47juta...jadi rebutan anak dengan adik...untung jadi polis...gaji banyakkkkk....

FB berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
streamingtvpercuma berkata...

lagi seratus tahun.

Tanpa Nama berkata...

Sama-sama kita berdoa supaya pemimpin2 korup PECAH PERUT !!!!
PECAH PERUT !!!!
PECAH PERUT !!!!

Sampai bila rakyat kena IKAT PERUT, pemimpin hidup senang lenang...

Saiful berkata...

utk sapa2 yg tak tau lagi..brader vicent tan tu ..dah melabur duit dia kat cardiff city football club...mungkin cara nak pelariduit dia...

Sudin berkata...

Kerana itu apa sahaja kes tidak memberi bekas......
Kerana apa ?
Kerana barua ketuanan melayu berada dimana-mana......
Bukan PSD,JPA,SPA......untuk mengisi perut anak bini mesti ikut modul apa nama nordin kardi...
ni kardi ni apa..? Tuhan ?
BTN = Biro Tuhan Nordin.......
Celaka betul malaun ni....!

Isham.....!bagaimana hendak bermula yang baru.....?
Jejak-jejak Anwar ada dimana-mana.......mengubah suai sahaja..!

Kerana itu 1 % gua masih simpan buat Anwar.......nak kena sekeh kepala Anwar ni.....!!!!!!!!!
Patut la hidup gua huru-hara dalam pentadbiran kerajaan....sekejap pandang jepun,sekejap pandang korea,sekejap pandang kepala bana......apa ni.....?????????

Woit.....Anwar !....sila jawab..!!!!!!!!!
Patutlah budak-budak jadi cherodik buah pelior......zaman siapa menghapuskan sistem peperiksaan dalam jabatan......???
Sampai jadi rosak segalanya...!!!

sila layari :
http://www.malaysia-today.net/index.php?option=com_content&view=article&id=28843:btn-sudah-lama-terpesong-bekas-pengarah&catid=21:special-reports&Itemid=100135

atau
http://www.youtube.com/watch?v=xVMljJGFitM&feature=player_embedded

Isham....! gua rasa lu kena lipat ganda ruang masa yang pendek dan sempit ni........
Ketuanan melayu Nordin Kardi ni kena dihapuskan.....!!!!
Chukup meluas KASTA Ketuanan melayu chiptaan Umno/Bn ni.......
Generasi anak-anak Melayu akan terus bonsai pemikiran mereka akibat dasar gerombolan lanun Umno/Bn ni......!!!!!