Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 4 Disember 2009

MAT GELAP NAK TAMBAH HITAM



KALAU TAK CUKUP DAKWAT HITAM - TANGKAP GAGAK





PERAK SENARAI HITAM KONTREKTOR JAMBATAN RUNTUH
– berita hairan

Kerajaan Perak telah menyenaraihitamkan syarikat kontraktor yang terbabit dalam tragedi jambatan gantung runtuh di Pusat Kokurikulum Pejabat Pendidikan Daerah (PPD) Kinta Selatan di Kuala Dipang, Kampar, daripada sebarang projek pembangunan di negeri itu.

Zambry Abdul Kadir, berkata kerajaan negeri akan membuat laporan polis sekiranya perlu bagi memastikan tindakan sewajarnya dapat dikenakan terhadap kontraktor terbabit.

"Kelalaian syarikat terbabit tidak boleh diambil mudah. Ia sangat serius kerana tiga nyawa telah terkorban," katanya.

KAH KAH KAH…


woit… HANYA SENARAI HITAM?... kah kah kah…

kah kah kah… NAK BUAT APA SENARAI HITAM… kah kah kah..

woit…MALAON INI AKAN TUKAR NAMA YANG BARU..kah kah kah..

woit… APA LAH NGOOOK SANGAT…kah kah kah..

kah kah kah… NAK HITAM MACAM MANA LAGI… kah kah kah..

kah kah kah… TAK KAN TAK CUKUP HITAM…kah kah kah

woit… INI KES BUNUH… BUKAN KES DAKWAT HITAM…kah kah



10 ulasan:

Johan berkata...

kepala bana cuma senarai hitam..takkan lah kes jambatan ni sama macam kes pemandu tak bayar saman trafik disenarai hitamkan..
lepas ni siapa2 merogol,membunuh pun senarai hitamkan je??..kahkahkah

shahmetal berkata...

"Zambry Abdul Kadir, berkata kerajaan negeri akan membuat laporan polis sekiranya perlu bagi memastikan tindakan sewajarnya dapat dikenakan terhadap kontraktor terbabit."

TT ni x reti baca smpai habis ke? Copy pndai. haha. dah kata dah x puas ati nye

broooo... berkata...

MB haram nih nak hitam kan kontraktor... tapi kontraktor yg mana satu eekkk!!!!

sampai ari ni sapa pun tak tau kontraktor tu sapa dia...
nak senarai hitam apajadahnya????

at the end disenaraihitan kan kontraktor yg tak ujud & tiada tindakan diambil terhadap kontraktor yg sebenar....

itulah cara standard umno nak cover mereka punya "kroni"...

Alias Mohd Yusof berkata...

Ha ha itu skrip yang dah biasa sangat kita dengar nak menutup salah laku syarikat kroni.

Senarai hitam... senarai hitam.. senarai hitam... senarai hitam... tahun depan juga dia akan kata senarai hitam.

Tanpa Nama berkata...

................
...hitam hitam si tampok manggis
sungguh hitam dipandang manisss....

....tapi kalu dipandang mamat gandhiry ni, ......uwek!!!
gulap sioll!!! ....tak hitam.

melayu siol!! .....melayu golap!!

siaannnn org ameno. tak de melayu cerah ker nak tolak jadi pemimpim?

seliparjepun berkata...

SALAM...

HANYA SENARAI HITAM...DAH SAH GENG GEROMBOLAN..! NAK BUAT APA SENARAI HITAM...? TUTUP BUKU...BUKA BUKU BARU..DAPATKAN PROJEK BARU...YANG MATI TETAP MATI, YANG BUNUH AKAN TERUS MEMBUNUH LAGI...PERUT KENYANG...

KENAPA TIDAK DIDAKWA..? APA PUNYA NAMA SYARIKAT..? SAPA PUNYA..? INI MEMANG KEJA NAK MENIPU...RAKYAT..!!

RAKYAT DAHULU DIMATIKAN....KERAJAAN PALSU DITAMAKKAN...

Tanpa Nama berkata...

Bagi memudahkan kerja-kerja tukar nama, beberapa pegawai SSM akan datang memabntu bagi memudahkan tukar nama pemilik agar semau nama-nama akan bertukar SEBELUM kejadian itu berlaku.
dengan itu syarikat ini akan disenarai hitam atau diHARAMKAN dari mendapat projek di Perka sahaja, manakalau pemilik serta yang berkaitan akan membuat syarikat baru dan yang akan dipertanggungjawabkan adalah beberapa pak sanggup.
Disamping itu juga pemilik TERDAHULU boleh lah terus memohon projek lain di Perak kerana hanay syarikat yg telah dihitamkan manakala pemilik terdahulu boleh ebbas meneruskan kerja amal mereka di lokasi lain di Perak.
MALAYSIA BOLEH!!!

Tanpa Nama berkata...

Nak HITAM cam ZAMBRY PADUKANG EEE

jari tengah.. berkata...

Zamreeeeeee.....eee.eeee.eeee abd Kaderrrrr..eeerrr..eerr.er.errr..kahak laa luu Eeee.....

Tanpa Nama berkata...

shahmetal- klu depa nak ambil tindakkan dah lama depa ambil...benda dah heboh..xyah nak tunggu-tunggu dah..buktipun ada dpn mata..nak tunggu apa lagi..nak tunggu kepala kena baling dgn botol brandy baru nak sedar..baru nak ambil tindakkan?? cuba kalau ahli keluarga ko yg mati akibat jambatan tu, apa yg ko rasa jawapan menteri besar haram nie ko boleh terima??? klu ko boleh terima mmg ko nie hebatlah..lagi 1,
klu ko tak ikut perkembangan cerita ni ko takyah cakap...ko cakap pun bt org menyanpah..org akan cakap ko nie sama taraf ngan lembu.


ni suma drama je..nak mengolah perhatian rakyat..
mayat kat dalam tanah dah 90% dah kena makan ngan ulat tapi apa yg dia mampu bt cuma senarai hitamkan lahabau tu je...
org yg kurang ilmu je boleh terima kenyataan macam tu...macam ko!!
lahabau tu boleh register under nama lain..then..khalas..tutp cerita...
-jebatderhaka