Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 4 Disember 2009

NATANG BEWOK



INI AKAN TERJADI SEBELUM PECAH




INI AKAN TERJADI SATELAH PECAH



NIK AZIZ : KITA DOA SAMPAI PECAH PERUT - malaysiakini

Membalas bantahan sekumpulan penyokong Umno terhadap Nik Abdul Aziz Nik Mat pada Selasa lalu, ribuan penyokong menteri besar itu hari ini mengadakan satu demonstrasi di Kota Bharu.

Perhimpunan itu diadakan di Jalan Dato' Pati bermula jam 10 pagi tadi, sejurus selepas kuliah mingguan tokoh besar PAS itu di depan pejabat perhubungan PAS Kelantan.

Para penyokong Nik Abdul Aziz memakai lilitan kepala warna merah bertulisan putih "We Love Tok Guru" sambil mendengar ucapan beliau, exco kanan kerajaan negeri Husam Musa, pemimpin Pemuda PAS Dr Rosli Alani Abdul Kadir dan beberapa pemimpin lain.

Dalam ucapannya, Nik Abdul Aziz antaranya menyifatkan penafian terhadap bayaran royalti minyak seperti dituntut kerajaan negeri sebagai "melanggar keadilan asasi".

Perkara ini bercanggah dengan (prinsip) keadilan asasi. Selagi tidak bagi (royalti petroleum), kita doa sampai pecah perut orang itu," kata mursyidul am PAS, dengan sorakan para penyokongnya.

KAH KAH KAH…

kah kah kah… APA ADA DALAM PERUT ORANG ITU…kah kah kah

kah kah kah… SIAPA ORANG ITU ?.... kah kah kah..

kah kah kah… ORANG ITU YANG MANA SATU…kah kah kah…

kah kah kah… KALAU PERUT ORANG ITU PECAH.... BUSUKLAAA SATU MALAYSIA….kah kah kah..




19 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

whoaaa...!!!
gua taknak berada sekitar 10km-radius daripada "orang itu" bila&jika peristiwa perpecahan perut itu berlaku kelak!!!
sekali dia pechaaah... pepatah orangputeh when the "thing" hits the fan pun tak mampu nak describe perincian keadaan masa tu nanti... maklumlah, banyak wooooo yang dah terkumpul bertahun2 selama ni dalam kantung tuuuuu...!!!
lariiiii...!!!

-average joe-
klakka-la.blogspot

Tanpa Nama berkata...

Kalau benda yang di bawah perut "dia tu" pun turut pecah sama, amacam TT?

Takboroi berkata...

ziani zian : "amboi...cunnya perut borroiii abangku cayang..."

Tanpa Nama berkata...

Nak doa sampai meletus perut! Ini sudah TERLAMPAU man! Mungkin perut buncit itupun dah TERLAMPAU man! Apa sudah jadi man! Emosi dan penasaran dah tak sehaluan lagi man!

Uthma-Neo berkata...

perhimpunan tu takde gambar ke bro?

Kalu ada gmbr lagi best, lagi gempak. tunjuk kat budak2 nakal hari tu.

Sudin berkata...

Biar pecah perut dan kepala punai Najib dan Razak Baginda yang liwat Altantuya....kah,kah,kah.....

Buah pelior mereka akan mereput....kah,kah,kah.....
Jangan meletup di malaysia biar meletup di Sulawesi.....kah,kah,kah

Sudahlah Najib toya....apa lagi sandiwara yang hendak ditayangkan.....kata kunci hanya ada pada pengarah Imigresen....?kah,kah,kah.....ahli gerombolan lanun Umno/Bn bolehlah lu tipu.....
Orang sudah tidak percaya pada berita dari tiunama.....!!!

Rekod Imigresen dipadam......
Berapa frame Putrajaya ada....?
Woit najib pukimak jawab la...!!!
Ada satu ?
Lu nak ugut pengarah imigresen buat apa...?orang semuanya bukan bodoh........!!!!!!!!

Kah,kah,kah.....ada mangkuk persoal pasal iman pulak dah dalam blog ini.....kah,kah,kah...
Rukun iman ada berapa ?
Enam(6)? Mana belajar ?
Belajarlah usul dulu sebelum nak hentam orang tua.....!!!!!!

Rukun iman ahli gerombolan lanun Umno/Bn ada 8.....tambah dua.....
percaya pada bomoh....
percaya pada hantu....
Gerombolan Umno/Bn nak jadi islam dan beriman konon......kah,kah,kah......khak ptuih......!!!
Pergi jahanam Umno....!!!!

Sukj berkata...

kah kah kah kah..kah kah kah

UNITED MONKEYS.. MANA FAHAM APA ITU KEADILAN ASASI ATAU HAK ASASI

MEREKA CUMA TAHU 'TELANSASI' JER...kah kah kah kah..kah kah

kukurkepala berkata...

Tok Guru Doa...aku akan AMINNNNN...!!ye tok guru..kasi doa sampai terburai tali usus besar dgn kecik...!!takbirrrr..!!

Tanpa Nama berkata...

USD tu bang...

MC_Shaharul berkata...

cayalah TT ulasan malam td kt awani,best tgk lu berhujah,smlm lu duk rapat sgtla ngn bro pemuda ngok tue,nape x cepuk jer kepala pemuda umno ngok tue..hahaha..

ha ha ha berkata...

Sudin ..Hang Salah..

yang tambahan dua tu ..bukan hantu tapi Duit..bila ada duit Boleh jadi Ketua Pemuda har har har har har...ha ha ha ha ha ha..

Tanpa Nama berkata...

pecah kaca pecah gelas,
sudah baca harap balas.
ha ha ha

doa jangan tak doa...
yang kat mekah tu pun kita SMS suh depa berdoa sama..
doa kat depan kaabah..

yg kt sholin templepun kita racun agar mereka bisa berdoa..

jangan lupa yg kat dalam gua..dekat batu casepun kita ajak berdoa.

yg dalam gereja jgn di lupa, depapun aku rasa nak jugak selit doa bersama.

yg dah sesat jgn tok guru lupa, kadangkala doa mereka pun berhasil jugak walaupun depa sembah kepala unta..

misi kita cuma 1 saja..agar tuhan letupkan saja perut dia..

jebatderhaka
ha ha ha...
p/s: doa samapi biru

Tanpa Nama berkata...

org mcm ni bukan perut je kena pecah mulut pembohong tu kena pecahkan sekali.biar berderai satu badan....

pekanpahang berkata...

Aku setuju benor tang doa sampai pecah ni.Mana tahu kut menjadi.Na harapkan mahkamah,polis mcc sampai kiamat pun tak terhukum malaun ni.Harap-harap Allah makbulkan doa ni.

othman berkata...

tok guru berdoa la sampai pecah perut pun, gerombolan mana takut dengan doa-doa,sumpah laknat semua nie. kalo c4 mungkin takut kot..

Tanpa Nama berkata...

salam
aku tergelak sangat baca natang bewok..hah..hah...haha...tak boleh stopla...aku bygkan bila depa kat parlimen jumpa ramai yang perut cam dalam gambar tu..dan yb pakatan pakat lari ramai-ramai..takut meletup..hah..hah..hah

Pakcik awak berkata...

natang bewok beghuk makyeh

BifJedi berkata...

apa kata kita pakat doa bagi mulut dia cakap yang benar sahaje.....tak boleh tipu sampai mati....lagi seronok...

Tanpa Nama berkata...

biar perut dia meletup terburai seketul seketul macam tuya....