Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 4 Disember 2009

SATU LAGI KES ENTOT ENTOT LARI



CARI JANTAN YANG MEMBUNTINGKAN PEREMPUAN ITU






POLIS SEDIA BERSEMUKA BALA RAJA PETRA
– berita hairaan

“Jika mahu keadilan, baliklah ke Malaysia. Buat apa nak bercerita di negara orang,” kata Ketua Polis Negara, Musa Hassan.

Kata-kata itu ditujukan kepada Penyiasat Persendirian, P Balasubramaniam dan penulis blog, Raja Petra Raja Kamaruddin (RPK) yang kini dilaporkan berada di negara asing.

Musa berkata, kedua-dua individu itu perlu berani pulang ke negara ini dan bersemuka dengan polis, bukannya membuat pelbagai kenyataan mengelirukan menggunakan laman blog.

“Saya minta mereka baliklah. Jika mereka betul, apa nak ditakutkan, datang jumpa polis, buat apa jumpa orang lain.

“Namun pada masa sama mereka juga perlu ingat jika berbohong mereka akan dikenakan tindakan kerana negara ini ada undang-undang,” katanya ketika dihubungi Berita Harian, malam tadi.

Baru-baru ini, Balasubramaniam melalui satu rakaman video membuat lapan pendedahan.

KAH KAH KAH…KAH KAH KAH..

woit… KAH KAH KAH… KAH KAH KAH…kah kah kah..

woit… KAH KAH KAH… KAH KAH KAH…. kah kah kah..

woit… KADANG KADANG TAK TAHAN NAK GELAK… kah kah kah….

kah kah kah…PELIK TETAPI BENAR…kah kah kah…

kah kah kah… BERTAMBAH LAGI DUA ORANG BERIMIGARSI…kah kah kah..

woit… KAN POLIS DAH JUMPA BALA DI BANGKOK?... kah kah kah..

woit… KAN RAJA PETRA SUDAH SAMPAIKAN SEMUA BAHAN BUKTI…kah kah kah..

kah kah kah… KAN BALA SUDAH JUMPA PEREMPUAN BUNTING?.. kah kah kah…

woit… SIASATLAAA….PEREMPUAN BUNTING ITU ?... kah kah kah..

kah kah kah… TAK KAN INI PUN KES ENTOT ENTOT LARI….kah kah kah…




26 ulasan:

YangAmatlahBerhormatDanTeramatMuliaTanSriPadukaTengkuDoktorJebon berkata...

KAH KAH KAH



Ehem





KAH KAH KAH

Tanpa Nama berkata...

tanya sama pokok mengapa kamu goyang pokok pun berkata ada yang goncang..

tanya sama goncang mengapa dia goncang, goncang pun berkata dia tak tahan..ha ha ha

Tanpa Nama berkata...

aku nak tanye MUsa Hassan ni...betul ke Malaysia pakai undang2 telus atau undeng2 RIMBA..kau punye KES pun tak settle...aku tak tahan nak tergelak bila akhir ayat dia tu KALAU TAK BETUL LE LAPORAN BALA NGAN RAJA PETRA NAHAS DIAORANG...

Tanpa Nama berkata...

aku ni kan,kadang2 kesian tgk malaun2 ni melolong cakap sorang diri.eh musang hassan ,kau ingat rakyat m'sia percaya kat kau ke?kalau dah bodoh jangan nak bodohkan org lain.kalau depa tu balik for sure hang sumbat dalam lokap atau ISA kan.tu je tahap kecekapan hang.kesian pak hassan dapat anak mcm hang...

Mat Dangdut berkata...

adik beradik pandai berdrama..

Mat Dangdut berkata...

Abang..buat demo la..demo cukai barang dengan demo kredit kad..wat dekat depan TV3..suka sangat bagi berita palsu...lepas demo boleh dok dalam air cond kat one utama..otomatik boleh usha awek sekali...jangan wat kat pudu...memang tempat otek...

ismail berkata...

Dia orang hanya akan balik setelah BN bungkus.....sapa percayakan parti gerombolan dan PDRM....podah!

Tanpa Nama berkata...

< tanpa nama > pak hassan pun tak sengaja pancut dalam bro...
aku dgr pak hassan balun time malam helloween..masa tu mak dia pakai custom evil.red color, tanduk ada lampu lip lap..masa mak dia tgh tonggeng ngadap langit lah pak hassan tak sengaja terpancut..tu yg keluar anak perangai cam hantu galah..
ko ingat pak hassan nak terima ke anak camni..??
jebatderhaka

Jebat Derhaka berkata...

Bodoh punya Ketua Polis!!! Sendiri pegi cari laa...kalu tak wat ape jadi polis!!!

Tanpa Nama berkata...

KALAU AKU KATA PUKIMAK2 NI BODOH KANG CAM AGAK KURANG AJAR DISITU,

TAPI MEMANG BODOH TAK BOLEH NAK DIHALANG, ALIH2 ISYAM JUGAK BAGI CADANGAN KAH KAH KAH . . .KAH KAH KAH . . .

Tanpa Nama berkata...

bodohnya Musa ni... orang ramai dah tahu Musa ni seekor musang....

takkan nak balik kasi 'musang' makan !!!

Rasa2 si musang gagal kesan RPK dan Bala....kah..kah..kah....bila nak tangkap sama Najib punya adik ??


Dakis

Tanpa Nama berkata...

Polis Malaysia bukanlah yang terbaik dalam dunuia tetapi ANTARA YANG TERBAIK DALAM DUNIA....sila baca buku TERSUNGKUR DIPINTU SYURGA...bagaimana Ustaz Mohammad Asri ditangkap di Thailand persis cara perisik Israel menangkap bekas anggota Nazi di Argentina (nama dah lupa)...
Jadi...aku rasa diaorang tengah ator rancangan nak tangkap mereka berdua nie....masa nie buat2lah pekak badak hahahhaaha

Tanpa Nama berkata...

POLIS PUN BANGANG...

Tanpa Nama berkata...

jangan balik......
nanti kena C4...

tongkat berkata...

alahai musang hassan dengar sini..kata raihan:iman tak dapat diwarisi dari seorang ayah yang soleh..kesian ustz hassan dapat anak macam hang...

Tanpa Nama berkata...

http://www.youtube.com/watch?v=To6On4P3SmA

Musa Hassan berkata...

Woit sape berani kutuk aku hah?
kurang ajar betul. Aku hantar korang sumer kat Kamunting baru taw. Kah kah kah kah. En. Hishamuddin Rais tak lama lagi giliran ko pula. kah kah kah

Johan berkata...

lancau laaaaa Musa Hassan..kalau ada keadilan pergilah siasat tuduhan2 tu ngok..

p.s Tukar Tiub di sudut pandang awani dah masuk youtube..ini dia(ada 3 part):

http://www.youtube.com/watch?v=To6On4P3SmA

LebihDaulatDariSultanPerak berkata...

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH
KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH
KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

Musa Hasan sudah nyanyok...

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH
KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH
KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

Keliwontron berkata...

TanpaNama 18:17 hang punya imaginasi memang 18A grade ...pandai betul terbahak aku baca ...
PakHassan tahu ker bila Halloween tuh ker PakHassan entot masa Friday the 13th ? kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Bravo3x..
Satu Malaysia sudah PANASkan Jubur PM dan TPM, UMNO sudah tenat.. Tun mahathir kata buruk dah sampai ke usus. Sapa lagi nak dok dgn UBN silakan... skrg seorg demi seorg MELUDAHkan UMNO .... TGNA hny DOA.. yg takut tak tentu arah tu apasal! .. kalau nak lawan jugak .. jemput la.. pi ramai2 pakat solat hajat dan doa keburukkan kat TGNA .. awat yg bodoh sgt ... mcm org kg berubat tradisional la.. sapa buat salah DIA akan KEPANASAN... ini TGNA mengadu dgn ALLAH .. yg depa pi lrg tu apahal .. mcm depa larang TGNA lapor kat POLIS la tu .. mangkuk thp cipan. Sapa nak mengadu kat ALLAH dipersilakan .. buat kat stadium yg dah runtuh tu ka.. pi la .. lawan berdoa ... br deal.. ini main palat .. sapa tak doa sampai pecah perut .. lu pk la sendiri

Umar Mukhtar berkata...

Sebab betul lah jadi takut. Di bolehland orang salah yang berani.

Tanpa Nama berkata...

Kalau tak nampak lagi tak tau la aku. Simple jerk, kalau gerombolan bersuara, cepat2 g siasat sampai mati. Baru dengar khabar2 angin dah dipanggil untuk siasatan. Tapi, kalau PR yg buat aduan, sipengadu yang akan disiasat. Kesimpulannya, kita buat aduan, kita yang disiasat, depa buat aduan mmg sah la kita kena siasat.

Khun Pana aka johanssm berkata...

Yang ini tiada kena mengena dengan siapa yang entot dan yang siapa kena dientot.

TukarTiub - Hishamudin Rais di YouTube
http://www.youtube.com/watch?v=To6On4P3SmA

minianimalis berkata...

musa buat lawak lak,ada ke ckap mcm tu suruh orng balik senang2 je, ingat musa tu bagtau budak sekolah ke hahahahaha, ketua polis bangang, mcm mane dia bole jadi ketua polis ni adui bangangnyer musa weh..bukti dah ade pendedahan dah diberi sila la suasat, awat bodoh sangat,kata polis mesia ni terbaik dunia kalau bagus sangat pi la tangkap depa bedua kat luar negara nun..bagus apekebenda mcm ni, balai polis pun mcm tangkang pecah, aku buat report pun tempat mcm bengkel kereta pun ada hahahaha pdrm kene tipu dengan gerombolan, peruntukan polis pun dapat sikit yang lain kasi ngap dengan musa.. bapak ustaz, adik pelakon terkenal, ko ketua polis korup hahahaha...ayam telor!!

Tanpa Nama berkata...

Lagu : Jangan Rasuah
Nyayian : Aliff Ba Ta

Semua tahu kamu buruk
Semua tahu kau membusuk
Kau anjing terhina
Membuat marahku makin kuat

Kadangkala ramai rakyat buta
Duit haram buatmu terpesona
Terlebih had laju aku pergi
Saat itu ada saje kau di sini

Chorus
Police police police
Kamu memang bangsat
Muka macam palat
Bau macam lalat

Oooo...

Police police police
Kamu memang bangsat
Nanti aku beri
Apa yang kau minta

Duitku untukmu

Semua tahu UMNO miliki mu
Semua tahu rakyat bencimu
Ada pun yang mengampu mu
Betapa bodohnya dia itu

Kadangkala ramai rakyat buta
Duit haram buatmu terpesona
Terlebih had laju aku pergi
Saat itu ada saje kau di sini

Ulang Chorus

Memang aku terlalu
Menyampah ngan sikapmu
Ku hanya terlalu
Terlalu benci kamu
Jangan kau terlebih-lebih
Jagakan tuanmu
Kau baruanya
Kau balacinya

Ulang Chorus 3X

Duitku untukmu
Duitku untukmu