Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 20 Januari 2010

ORANG MELAYU KENA KELENTONG LAGI



NAK TAHU SEMUA TANYA TOWKAY INI




700 LORI ANGKUR PASIR SILIKA KE SINGAPURA SETIAP HARI – MADEY - mStar

Mahathir Mohamad beranggapan bahawa ada pihak yang tidak bercakap benar apabila sebanyak 700 lori dengan muatan pasir silika didapati keluar dari Johor ke Singapura setiap hari.

Dia berkata, walaupun Menteri Kerja Raya, Shaziman Abu Mansor memberitahu terdapat 500 lori membawa pasir itu ke seberang Tambak Johor setiap hari tetapi jumlah sebenar adalah lebih daripada itu.

"Saya ingat kita dah hentikan penjualan tanah kita kepada Singapura.

"Seorang teman memberitahu saya bukan 500 lori tetapi 700 buah. Itu jumlah yang banyak," .

KAH KAH KAH … KAH KAH KAH..

woit… MACAM MANA TAK JUAL … TELO KENA PEGANG LEE KUAN YEW…kah kah kah..

woit… BUKAN SAJA PASIR… TANAH JOHOR TU DAH HABIS KENA REMBAT…kah kah kah..

kah kah kah… KALAU TAK BAGI PASIR NANTI GAMBAR AKAN KELUAR…. kah kah kah..

woit… GAMBAR APA PULAK NI?.... kah kah kah..

kah kah kah..GAMBAR APA LAGI ... GAMBAR MAIN KONDA KONDI…. kah kah kah

nota:
pelik yang paling totok ketuanan melayu orang johor
yang paling banyak kena kelentong orang johor juga kah kah kah




12 ulasan:

Sudin berkata...

Isham......orang putih ni,baik British atau US punyalah busuk hati dengan orang melayu yang bunuh Birch...maka di olah dan dicari....terjumpa melayu dan eeee yang boleh dipegang telor mereka.

Raja Abdullah,Ngah Ibrahim,Maharajalela......menuntut hak mereka akhirnya ada yang digantung,di buang negeri.......

Bijeh timah berlambak stok London...harga jatuh atau hanya ada mainan licik dengan cukong cina MCA.....jangan lupa Hai san dan Ghee hin.....

Isham......,orang Perak kata tahi bijeh atau di panggil amang.
Dalam amang berpuluh-puluh dapat di break down........google lah...
Tahi bijeh atau amang ini bermacam-macam produk boleh dihasilkan......
Tanah yang diangkut bila diproses/pengasingan bermacam-macam yang akan didapati/perolehi.

Pukimak setan mamak Madey,Lee Kuan Yew dan lanun gerombolan Umno/Bn bukan tak tahu,malah kalau boleh dijual Malaysia ni mereka akan jual.

Punya busuknya hati orang putih ni...kalau boleh melayu yang menentang mereka akan dibunuh atau dihapuskan dengan apa cara sekalipun.

British....negara kedua mereka Australia,Singapura....

Amerika....negara kedua mereka di tanah arab

China.....negara kedua mereka singapura berkongsi dengan British dan Amerika

Jangan lupa 'Pakatan Paksi' dan 'Pihak Berikat'........

Hasil mahsul masih banyak lagi....pergerakan bebas mereka siapa peduli dengan adanya barua ahli gerombolan lanun Umno/Bn...

Mereka akan gelak ketawa menghilai melihat bercakaran sesama sendiri dengan isu yang mereka sendiri cipta....dalam waktu yang sama mereka merompak dengan bantuan Mamak setan Madey, cukong Lee Kuan Yew dan barua ahli gerombolan Umno/Bn......

Akta ISA,OSA,Akta Polis Sek.27,Akta Hasutan,Akta Mesin Cetak dll adalah senjata mereka.

Jumpa ular,jumpa Mahathir....ketuk/luku kepala mamak tu......

Jangan lupa bidalan orang tua-tua.

Apakah rajagopal tidak tahu ?
Ha,ha....isu baru akan muncul

Carilah kebudayaan,kesenian,warisan melayu....hanya sekelumit atau hanya melepaskan batuk di tangga...punya jahat dan busuk perut orang putih ni....Discovery,National Geo.....contoh paling dekat yang dapat kita saksikan tingkah laku orang putih dan china dalam apa yang di panggil 'Pihak Berikat'....dalam bentuk siaran dan propaganda.

Rumit dan berangkai.....hanya ada satu jalan yang tinggal....
'Tanam hidup-hidup Umno/Bn'

Apakah dengan demokrasi yang mana tiang gol boleh diubah-ubah ?
Akta Darurat bagaimana ?

Tanpa Nama berkata...

A'kum Bro,

Itulah wajah sebenar Dewa-Dewi yang memperjuangkan Melayu dan Menyalak siang malam Ketuanan Melayu.

Ahli Gerombolan nie pekak ke Tuli ke Buta!! Atau memang dah BAGHAL tak paham-paham dok sokong juga?

-madir-

mosabit berkata...

alamak ada ker telo lagi untuk dipegang??.....

kesian rakyat johor...kena tipu dik umnonya sendiri seumur hidup....dulu kini dan selamanya....

kah kah kah kah kah kah ...amik ko..

yes berkata...

Minta lah tolong Kak Ros bisik dengan abang Lee agar berhentikan perbuatan menerima pasir dari Johor. Kak Ros kan kawan baik abang LEE. Abang Lee ni pula kan Guru besar Singapura. Dia ada pengaruh.

tajudin berkata...

Bro TT,

Sebagai orang Johor, memang sedih baca cerita macam ni. Kepada orang Johor, takkan asyik nak bersedih je...

Tanpa Nama berkata...

kah...kah...kah.... mungkin Madey nak jatuhkan Najib dan naikkan Muhkriz !!

Bila UMNO nak kasi 'Ban' sama Madey ??

Tanpa Nama berkata...

Kpd org Johor, cukup-cukup laa undi GEROMBOLAN... Bukak sikit minda tu.. Takkan 24 jam asyik kena kencing je..

Tanpa Nama berkata...

Orang Melayu kebanyakannya termasuk yang di atas pagar memang banyak diklentong sejak dulu lalgi. Dulu sultan, kemudian British, lepas tu UBN. Kena klentong dalam banyak hal termasuk politik, ekonomi dan agama. Mereka dah tak boleh fikir bebas dan membuat evaluasi atau penilaian. Habis semua klentong mereka termasuk ulamak,pakar motivasi, politikus UMNO, Profesor Kang Kung. Polis, Ghani Patai, Musang Hassan dan SPRM
Bagus betul tu program2 yang akan tibai Gerombolan! Orang Melayu pekak kena datang ramai-ramai

Keliwontron berkata...

Ini berita sedih utk org Johor yg selalu bingai dok sokong BN dan menjadi kubu kuat BN , MB Johor tak penah tukar dah berzaman2 tak der lagi ker calon yg lebih berkaliber ?

Tanpa Nama berkata...

Esok lusa, telo kita pon dia orang jual kat singapore.

Habis apa yang tinggal??

Tinggal bulu dan bijik.

komando berkata...

orang UMNO melayu johor memang tidor dan tidak bangkit lagi

mereka leka
kang kang kang sahaja lah
sudah lelong
singagpura di malaysia
part II

biar lah jual semua
gambar ada salinan kopi
samapai mampus teloq kena picit
buang aje dia selamat lah kita semua

Tanpa Nama berkata...

yg kena siasat pasir kat selangor..klau johor pakatan yg merintah lama dah kena siasat sprm..cam selangor laju je sprm masuk bab pasir jgak..cam ner..ulas jgn x ulas