Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 20 Januari 2010

TERKINI – TER NOW – TER BARU




POLIS AKAN MENDAKWA PETANG INI


Polis akan mendakwa beberapa orang dituduh terlibat dalam kes kebakaran Gereja Metro Tabernacle


MALAYSIAKINI


Police to charge several suspects today at KL court over Metro Tabernacle Church arson attack

The police have detained eight people to facilitate investigations concerning the arson attack on the Metro Tabernacle Church in Kuala Lumpur.

It is believed that Federal CID director Mohd Bakri Zinin is scheduled to hold a press conference at noon over this matter.

According to a news report, the eight, who are expected to be remanded today, were picked up during an operation last night.

The Metro Tabernacle Church was attacked on Jan 8, leaving the first floor of the three-storey building completely razed.




11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Asalkan Polis tak katakan yang si celaka yang membakar gereja itu diupah oleh orang PR cukup! Kalu dia katakan kerja oran pembangkang mampus rumit lagi situasi, maklum sajalah Polispun dak kena cucuk hidung!
Polis buat kerja seperti punggut mayat dan masukkan ke Land Rover baik daripada kemalangan apa jua tu adalh dihargai, tapi kalu ada kes politi lain sikitlah.

Tanpa Nama berkata...

kat mane diaorang dapat suspek ni? ke yang recycle dari sungai buluh..?

Tanpa Nama berkata...

Blah la woi pkr celaka zionis..!!
jgn kau mimpi nak nemerintah malaysia..sampai kucing bertanduk pun takkan Allah bagi puak2 lahanat ni jd pemerintah!
Boleh blah la woi..!!
Rakyat semua dah sedar dgn permainan politik pkr yg semata2 nak jdkan homoseksual sebagai pm..
jadi pm kepala hotak dia..Pengembala Monyet boleh la!

Fa-T berkata...

siapa....??? nak tau jugak .. kalo pkr buat laju je tulis nama....

Tanpa Nama berkata...

saya ingatkan orang yg bakar gereja ialah org yg pernah menghadiri kursus BTN. Tak sangka budak hantar surat pun bakar gereja

melako.. berkata...

tanpa nama 12:58

apa la yg ko merepek ni weh..
da terang2 puak2 umNG0K ni rasuah kiri-kanan/atas-bawah..
lg le ko nak sokong..
pasal kes liwat yg xtau kebenarannya plak ko nak heboh2kan..
dasar anjing kerajaan sungguh!!!!!!

MAT LENDIR berkata...

No comment.

Tak nak ganggu siasatan.

Tanpa Nama berkata...

Hahaha..kepada Mahkamah Rayuan, sila standby... Mahkamah Tinggi akan kata bersalah. Sila Standby...

Tanpa Nama berkata...

tanpa nama 12:58..

macam syial....dasar anjing kurap..
takde hala tuju punya umngok..

Anti Anjing Gila berkata...

Untuk TANPA NAMA 12:58

Ni sekor lagi Tanpa Nama 12:58 dah kena PENYAKIT ANJING GILA!

Tu pasal nyalak tak tentu hala.

Nyalak tak tentu hujung pangkal.

Bahaya nih, boleh bejangkit!!

Tanpa Nama berkata...

woi tanpa nama 12:58!
klu 40 org sebut ko anjing kurap UMNO, mmg makbul terus..hahaha..nyalak la ko puas2 sampai ko kenyang..hahaha...kesian