Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 9 Februari 2010

JANGAN HINA PAK PANDIR DAN MAK ANDEH



JANGAN SIMPAN OTAK DALAM DAUN KELAPA - JAMIN JADI PANDIR




ZULKIFLI NORDIN : SAYA BUKAN TALIBAN – malaysianinsider

Ahli Parlimen Kulim-Bandar Baharu yang kali kedua dihadapkan kepada lembaga disiplin Parti Keadilan Rakyat (PKR) sejak 2008 mempertahankan dirinya dengan berkata, beliau bukan seorang “Taliban” ataupun “ekstremis” sebagaimana dilabelkan sesetengah pihak.

“Tidak, tidak. Saya bukan Taliban... tetapi jika ada yang menganggap saya begitu, apa saya boleh buat?” kata beliau membuka perbualan dalam temu bual bersama The Malaysian Insider di pejabatnya di sini petang semalam

KAH KAH KAH…

woit…. JANGAN LAAAA HINA TALIBAN…. kah kah kah…

woit…. TALIBAN ANGKAT SENJATA LAWAN AMERIKA…. kah kah kah…

woit…. TALIBAN PERTAHANKAN NEGARA DARI SERANGA IMPERIALIS…kah kah kah…

kah kah kah... INI TALIRAFIA PUN TAK ADA STANDARD...kah kah kah

kah kah kah…. MALAON INI PAK PANDIR… kah kah kah…

nota:
sila lihat sejarahnya
lebih ibrahim ali dari katak katak
pernah bertanding timbalan ketua pemuda gerombolan
pernah jadi timbalan ketua pas di bandar tun razak

malaon ini bukan taliban ini
malaon ini sedang meraban kah kah kah




9 ulasan:

Taliban berkata...

gua pun bukan taliban betul.pakai buat nickname je.hehe

Tanpa Nama berkata...

...bro mamat ni baguhhhh..biasa laa org muda biar kn je la dia menyalak...dia bru darjah 4 .otai2 pas dah darjah 10. ...semesti nya dia begitu sebab darjah 4.

mosabit berkata...

siapa yg kata dia ni taliban..?

jangan jangan dia sendiri tak??...

dia ni jenis orang yang kalau habis kentut menghirup nafas untuk mengganti kentutnya yang keluar...

kah kah kah kah kah kah ......

cassa berkata...

KAH KAH KAH
SAALUUTT!!

Tanpa Nama berkata...

ini munkeee tak bole pakai dah.!!
cakap macam PR tu dia punye...
peiii lah...3 katak pandai melompat..
ini munkeee...tunggu apa? takda forum ke?

PKR tunggu apa?
DSAI tunggu apa?
Zul ini siapa pada DSAI?
Kenape tak tendang aje?...takut macai-macai dibawa sekali kot?
Peii la.....lupa pengundi kot?

PKR tunggu PRU-13 nak kena tibai sampai hancur kot?
Kalau ini syarikat besar macam Japan Airlines....mesti lama CEO kena tendang keluar dah!
DSAI..apa macam...takut ape?

Tanpa Nama berkata...

kakakaka...
bro Isham, den setuju...malaon ni talirafia pun bukan...kakakkaa...takleh diikek sobab kaki auta...nak memanjangkan jangko hayat politik dio tu jor...

ontah bilolah pkr nak tondang malaon ni keluar?? buek somak yor dlm pkr..buek org lain konpius...malaon ni barua sb ker??? kakakkaa

Tanpa Nama berkata...

sape je xikut ckp anwar
sume salah

hahahhaah

mane demokrasi dlm pkr?
ke cite kosong nk nek atas ja

Tanpa Nama berkata...

mamat ni idiot!!! tak menghormati semangat pakatan rakyat!!! Pejuang islam konon !!! Habis orang lain dalam pakatan rakyat tu bukan pejuang islam??? TG Nik Aziz dan TG Haji Hadi bukan memperjuangkan islam???Jawab!!!jawaB!!! Bodoh macam telor!!! Idiot!!!



gibuk

Tanpa Nama berkata...

keluar je parti ,menyusahkan je..klu bole aku nak jd taliban,tembak mati je sume perasuah kt malaysia..bru cool bro.