Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 9 Februari 2010

SERAM TAPAI LAWAK - LAWAK TAPI SERAM



PAGI INI DI MAHKAMAH JALAN DUTA





LAWAK SERAM



SAMM TERBIT BUKU HIDUPKAN MISTERI PEMBUNUHAN ALTANTUYA - malaysianinsider

Buku berjudul “Di sebalik misteri pembunuhan Altantuya” — wanita Mongolia Altantuya Shariibuu yang dibunuh kira-kira empat tahun lalu secara senyap-senyap — mula diedarkan di seluruh negara.

Ianya diedarkan menerusi pos atas pendekatan kenalan oleh Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) , sebuah gerakan muda bukan berstruktur yang menghimpunkan anak-anak muda Malaysia dari pelbagai latar, yang percaya akan keperluan bangkit dengan keberanian dan sepenuh daya mendesak perubahan.

KAH KAH KAH…

woit… INI BUKU LAWAK KE… BUKU SERAM….kah kah kah..

kah kah kah… INI MESTI BUKU LAWAK SERAM….kah kah kah…

nota:
buku wajib untuk alaf ini
buku untuk kajian semua anak muda yang tak mahu jadi kang kong
sapa nak jadi kang kong jangan beli
sapa nak dilihat cool sila beli
kalau nak beli sila pukul talipon sampai bengkok kah kah kah:

017 – 668 - 84- 04



10 ulasan:

Saiful berkata...

hoiii..pr supporters kat msia sana, pemimpin kita kena fitnah ..kena aib..sapapun tak bangun..dok relak saja..pi la demo..turun ramai222..dap,pas,pkr dok buat apa...dah tak ada semangat ka..tak boelh ..demo weekend...bangun la woii..

Saudaramu Nikjoe berkata...

Mereka ceritakan kepada aku.
Mereka lagukan kepada aku.

Mereka canangkan itu.
Mereka hebahkan ini.

Mereka lakarkannya dalam cerita kartun.

Tiba-tiba, sedetik ku baca.
Bagaikan petir yang menggila.
Cerah kilat memancar bercahaya.
Guruh pula,
Berdentam-dentum bunyinya.

Hampir ku baca, hampir ku tahu siapa pembunuhnya...

Kah Kah Kah Kah Kah!

Tuk Ketuo berkata...

den nak boli kalau ado, berapo hargo buku tu

Tanpa Nama berkata...

jadikan ebook lah buku ni

Tanpa Nama berkata...

zambry sah jd MB Perak..

lancaulah institusi kehakiman msia...

raja zalim diusung, raja adil dibenam..pantat lah UMNO!

patut la bdk2 muda xminat dh nk amik port pd politik sbb kecewa lahir dlm negara yg bodoh piang!

Tanpa Nama berkata...

ni bukan lawak seram..tapi gila meroyan ; pas perak kena tutuh sampai terberak 5-0

Tanpa Nama berkata...

5-0...terimalah hakikat ini. jgn melatah x tentu pasal...kuatkan semangat teguhkan tekad. perjuangan harus diteruskan. lawan cara berhikmah IsyaAllah PRU13 akan menjadi milik rakyat yg cintakan keadilan...Takbir!

Tanpa Nama berkata...

"Ianya diedarkan menerusi pos atas pendekatan kenalan oleh Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) , sebuah gerakan muda bukan berstruktur yang menghimpunkan anak-anak muda Malaysia dari pelbagai latar, yang percaya akan keperluan bangkit dengan keberanian dan sepenuh daya mendesak perubahan"

kah..kah..kah..kah..

jgn jdk kuda "geng xdpt" sudah..
sekor kuda tua dh mnyalak je kejenye
dulu punye kene tunggang xdpt lg habuan..

Tanpa Nama berkata...

HIDUP MIC DAPAT MB PERAK KAHKAHKAHKAHKAH.

cheguBard berkata...

http://chegubard.blogspot.com/2010/02/rumah-bapa-chegubard-diserbu-jabatan.html