Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 9 Februari 2010

KONTREK BUKAN UNTUK KRONI



KEPALA KRONI DAPAT BUNGA DARI EEE KRONI



KONTREKTOR MELAYU DAPAT 44 KONTREK RM68 JUTA - malaysiakini

Ketua Menteri Lim Guan Eng berkata daripada 66 projek kerajaan Pulau Pinang dalam tempoh dua tahun lepas, 44 daripadanya bernilai RM68 juta diberikan kepada kontraktor Melayu.

Projek-projek itu adalah berkaitan dengan kerja pemasangan paip oleh Perbadanan Bekalan Air (PBA), katanya kepada pemberita hari ini.

Lim juga berkata sebanyak 70 peratus daripada keseluruhan projek oleh Perbadanan Pembangunan Pulau Pinang (PDC) juga diberikan kepada kontraktor Melayu.

KAH KAH KAH...

woit... INI BERITA PELIK.... kah kah kah...

woit... DULU YANG DAPAT PROJEK SEMUA KRONI.... kah kah kah...

woit... SEKARANG SIAPA BUAT KERJA... DIA DAPAT KONTREK... kah kah kah...

kah kah kah... ERTINYA KONTREKTOR BUMI DI PULAU PINANG HEBAT...kah kah kah....

woit... MEREKA BUKAN KRONI... MEREKA DAPAT TENDER TERBUKA...kah kah kah...

nota:
buat kerja betul-betul
jamin projek tak terbengkalai
buat kerja betul-betul
jamin syarikat tak mati ibrahim ali kah kah kah





5 ulasan:

mosabit berkata...

itu lah pasal...kroni guna perkasa sebagai perkakas untuk melalak...kroni dah hilang komesen....

woiiit...nak duit kerja la....bukan hidup dengan komesen.....

kah kah kah kah kah kah....

melayu pulau pinang sekarang KPInya sudah melonjak...kecuali melayu grombolan.....

kah kah kah kah kah kah....

makancekodok berkata...

"mati ibrahim ali" ...he..he..he

memang kelaka la ekau!

poghonah dongar menu "sup ibrahim ali" tak, TT?

den kocik2 dulu, buek experiment sains "bolah poghut ibrahim ali".

Zul nordin ni nak kono "buek sup" & experimen "bolah poghut" jugak ko?

storm62 berkata...

tahniah kontraktor2 melayu diPPinang....melayu/mamak umno dah tak berupaya nak bersainglah....pastu pi buat demo....dasar melayu/mamak umno....kah kah kah.

melayu PR Pulau Pinang boleh !!!

Tanpa Nama berkata...

kah..kah..kah..

xsangke isham sebodoh ni
manede kontrak jujur

jgn jdk bangang
kroni : umno
dap: bersih sokmo

manede demokrasi betul2 bersih?
ko toksah bedaah la sam
ke kau bodoh kene tipu

Tanpa Nama berkata...

melayu penang yg dok melalak tu juak juak amno idiot!! Dah tak dapat projek, melalak lah!! Macam lah selama ni KM penang org melayu??!! Koh Su Kun tu melayu jelutong ke? Melayu Balek pulau ke? Atau melayu sg.dua ke??? PIIIRRRRAHHH melayuu umno idiot!!! Sekarang baru hangpa tau langit tinggi rendah!!! Idiots!!!


gibuk