Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 13 Februari 2010

LEMBU MAT EZAM TERLEPAS



INI BUKAN MAT EZAM HANYUT - INI ZAHARIN




SPRM TUTUP KES KHALID IBRAHIM - malaysiakini

Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) telah menutup siasatan lapan kes berprofil tinggi termasuk kes lembu korban yang membabitkan Menteri Besar Selangor, Abdul Khalid Ibrahim.

Abdul Khalid pula disiasat mengenai penyalahgunaan dana kerajaan egeri untuk membeli 46 ekor lembu korban bagi bahagian Parlimen Bandar Tun Razak.

Kes-kes lain yang ditutup termasuk siasatan terhadap timbalan menteri di jabatan perdana menteri, T Murugiah;

kes bekas speaker DUN Perak, V Sivakumar;

kes bekas timbalan ketua menteri Pulau Pinang, Mohammad Fairus Khairuddin;

kes dakwaan salahguna kuasa dan peruntukan ADUN Jawi Tan Beng Huat;

kes ADUN Batu Tiga, Selangor Rodziah Ismail

kes dua anggota Majlis Pimpinan Pusat PKR yang didakwa cuba merasuah calon bebas DUN Penanti, Pulau Pinang Aminah Abdullah.

KAH KAH KAH...

woit... LIHAT... BACA... DAN FAHAM... kah kah kah..

woit... KES LEMBU MAT EZAM... APA SUDAH JADI..kah kah kah..

kah kah kah....MAT EZAM SUDAH JADI LEMBU ATAU KALDAI ...kah kah kah..

woit... KES DUIT RODZIAH... APA SUDAH JADI...kah kah kah..

woit....KES TAN BENG HUAT...APA SUDAH JADI... kah kah kah..

woit...KES KUARI BATU FAIRUS... APA SUDAH JADI... kah kah kah...

woit... KES MERASUAH MINAH RONGGENG... APA SUDAH JADI...kah kah kah..

woit... DULU BUKAN MAIN GEMPAQ... kah kah kah..

woit.. DULU SIASAT MACAM NAK RAK... kah kah kah..

woit... HEBOH SATU MALAYSIA.... RUPA RUPANYA .. SATU HABUK TARAAAAAK.... kah kah kah..

kah kah kah... SIASAT SAMPAI MATI.... kah kah kah

nota:
apa jadi dengan kes tan beng hock
bila laporan nak keluar
tak kan nak nanti lama sangat
nak tunggu hantu tan datang
sekali lagi ke kah kah kah

nota:
mat ezam itu apa jadi
dah jadi kaldai ke atau sudah jadi donki kah kah kah




8 ulasan:

HMS ABU BAKAR berkata...

norden kaldai juga ka?
kahkahkah.
ni yg mahal ni.

Ketua Polis berkata...

jadi bangkai hidup dalam umno...kesian kat ezam...mamt kotak penalti yg tak dapat2 di buka

Tanpa Nama berkata...

dengan adanya usaha mat kotak maka malaysia sudah tidak ada lagi rasuah.

mat kotak bolehlah menerima gelaran atau selogan "Bapak Tolak Kotak Rasuah" sempena kejayaan ini.

Tanpa Nama berkata...

SPRM BANGANG...BUAT KERJA IKUT TELUNJUK **** SAJA

Tanpa Nama berkata...

Hoi, itu perkara biasa!

Hoi, ini cara gestapo!

Hoi, apa mahu bikin?

Hoi, padan muka pada PAS, PKR & DAP!

Hoi, padan muka tak dapat rasa duit komisen!

Hoi, tunjukkan pada rakyat lu orang memang bersih!

Hoi, tunjukkan lu orang memang ikhlas!

Hoi, tunjukkan lu orang memang tak hipokrit!

Hoi, ada beranikah pemimpin lu orang hidup susah!

Hoi, lu buat lah!

Hoi, ganjaran lu orang bukan kat dunia!

Hoi, hoi, hoi, boleh buat kah!

Lang berkata...

dalam jel ada kotak
dalam lotak ada sumpah
dalam sumpah ada kaldai...

hikhok.. hikhok.. hikhok

Lang berkata...

Dah habis semua kotak kene gelidah..

kotak barng Jusco dan sewaktu dengannya..

kotak minuman dan makanan...

kotak rokok dan mancis...

kotak muzik dan speaker...

sudah naik botak kepala... kotak tak juga jumpe...

Lang berkata...

tutup kes sebab nak kurangkan KIV... bayak lagi status KIV yang tak lupus sebab tungguuuu....

kita kembali selepas iklan ini.