Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 12 Februari 2010

TUKAT TIUB PEMECAH BERITA



AHLI-AHLI PARTI KEADILAN RAKYAT MENYAMAR SEBAGAI KALDAI BERJALAN MENUJU KE PUTRA JAYA UNTUK MENDAPAT KONTREK





KENYATAAN DARI S.HUSIN ALI TENTANG KALDAI- KALDAI


Saya amat-amat gembira Zahrin keluar dari
Parti Keadilan Rakyat.

Zahrin takut untuk menghadapi Jawatan Kuasa Displin PKR.

Good Riddance.

Para oportunis lain boleh jual diri dan sertai Zahrin.

Ini akan memperkukuhkan lagi Parti Keadilan Rakyat.

S.HUSIN ALI
Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat

nota dari TT:
mana yang masih ngelior nak dapat
projek dari kerajaan selangor dan pulau pinang
cuba kerja keras lagi.

mana yang merasakan dirinya bekas koprat
yang boleh mengepalai syarikat kerajaan
selangor sila ambil borang kah kah kah




14 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ini adalah berita gembira buat rakyat !!

PR, tolong singkirkan semua 'hantu-hantu' sebelum PRU13 !!!

Hidup PR !!

Johan 23.01.84 berkata...

Zul Nordin bile nk ikut?

Tanpa Nama berkata...

bak kata khalid ibrahim tempoh hari, sape2 nak keluar pkr/pr tu, sila blah sekarang!
kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Zulkifli Noordin Ahli Parlimen Kulim patut keluar PKR Sekarangg!!!! Kita tak perlu otak UMNO dlam PKR..

Ketua Polis berkata...

pembersihan pembentungan najis2 dari berbau lebih kuat yang boleh menyakitkan hidung...sukanya pak brahim emas.

Tanpa Nama berkata...

pr13 nanti kita kasih undur katak2.
pemimpin yg x berpendirian ini perlu dtapis. mereka ini yg berpolitik setiap hari apa bila rasa x puas hati pd ketua.

hidup pr.

Tanpa Nama berkata...

padan je ngan pkr tu...

bodoh sangat banyak amek sampah-sampah buangan amnu.. letak atas kepala... bongok!!!

Tanpa Nama berkata...

BAGUS TU SI ZAHRAIN BERAMBUS....
OTAK UMNO MEMANG BAHAWA KEPADA PAKATAN RAKYAT...
YB-YB PAKATAN RAKYAT YANG RASA DIA PRO-UMNO LEBIH BAIK BLA SEKARANG...
RAKYAT TAK HERAN... DALAM PAS PUN ADA TU PUAK-PUAK YANG KETAGIH UMNO...
KEPADA PENYOKONG BERIKRARLAH... "UMNO MUSUH KITA SELAMANYA"...
...LAWAN TETAP LAWAN....

Tanpa Nama berkata...

Sorang lagi zi Zul Nordin tu...
pergi lah kat UMNO... kami tak kebulor kat kamu... wakil rakyat HAMPEH... cakap pasal Islam berdegar-degar, kawasan sendiri tak ambil berat, orang lain pula kena cover tugas dia...
pirahhhh..... dasar kaldai UMNO.

Tanpa Nama berkata...

To Zaharin...

Can I fuck you today....kah...kah...kah..

Tanpa Nama berkata...

banyak lagi pemimpin baru akan dilantik untuk menerajui PR kalau x UNMO berhati hatilah... tak cukup modal akan lompat cari modal untuk tembolok sendiri... sama lah macam perangai UBN...

Tanpa Nama berkata...

tiga lagi rakan zahrin sedia untuk lompat.

baguslah. 3 ni gunting dalam lipatan.

pengajaran paling besar maknanya untuk pentadbiran pr @ pkr pada masa depan dalam memilih calon dan pemimpin.

sekali terkena, kesilapan. dua kali terkena, pengajaran. tiga kali pun terkena, memang bengap.

memilih pemimpin bukan macam memilih antah di dalam padi.

memilih pemimpin perlu hati-hati dan teliti umpama mencari garam di dalam gula.

Lang berkata...

Sudah sampai masanya PR melakukan 5S dalam gabungan

Sisih - asingkan dan buang petualang
Simpan - pastikan yang pejuang rakyat di jaga dengan baik
Susun - Susun barisan MP dan Adun yang berkaliber bukan yang kaki bodek
Strategi - Rancangkan program tawan sebelum PRU13
Sapu - menyapu bersih kerusi yang dipertandingkan terutama yang ke Putrajaya.

Tanpa Nama berkata...

bau pekong dah ilang!!!