Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 5 Mac 2010

PERLI JANGAN TAK PERLI



SITI GEMOK BINTI HOTOK




MAHATHIR KECEWA RAKYAT TERLEBIH GEMUK – arkib melayau

“Saya berasa amat tidak gembira dengan keadaan rakyat Malaysia,” kata Mahathir Mohamad merujuk kepada rakyat negara ini yang berhadapan dengan pelbagai masalah kesihatan terutama obesiti dan sakit jantung.

Kenyataan spontan itu menggambarkan rasa kecewa beliau dengan sikap rakyat Malaysia yang malas untuk menjaga kesihatan mereka.

Katanya, penambahan ketara kumpulan penduduk yang terlebih gemuk atau obesiti agak merunsingkan.

“Pada masa ini, orang yang obes amat ramai, malah semasa mereka berjalan, gear box (merujuk kepada perut) mereka turut bergerak dan dibuai dengan kuat.

KAH KAH KAH...

woit... INI NAK PERLI SAPA NI?.... kah kah kah...

kah kah kah... INI MACAM NAK MULA PERANG SAJE..kah kah kah..

nota:
siapa makan cabai
dialah yang terasa masin kah kah kah





9 ulasan:

as sahar berkata...

hahaha!..aku hanya mampu gelak jer baca entri ko yg paling ter-'latest' ni bro!..

shahmetal berkata...

aku rasa komen mahathir ni dah lama. delay la lu brader.

Tanpa Nama berkata...

tau laa ct hasmah tu lg slim dr bik mama..x baik tawww TDM perli2 bik mama..sian dia..nnt isteri bik mama marah baru tau...wakakakaka

Lang berkata...

biasala... dalam boleland ni susah pon boleh jd gemok... kualiti makanan beb...

Tanpa Nama berkata...

Wanita jepun adalah antara wanita di dunia yang memiliki tubuh paling menghairahkan.

Tak percaya?
Tanya Lebai Google.

Tanpa Nama berkata...

ini citer dia, anak dia jual ubat slim tak laku..atau jual barangan kesihatan/gym tak laku...sbb tu dia membebel tak pandai jaga kesihatan...

Tanpa Nama berkata...

apasal anak badak ni tiap2 hari ada dalam berita?

sakariya berkata...

Tantuya geletek sikatik!!!

Tanpa Nama berkata...

Hidup Dr M... Rakyat 1Malaysia akan semakin kurus kerana kurang gula. Barulah best. Tahniah Dato' Seri Najib.