Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 15 Mac 2010

SEMOGA DI RAHMATI



BERTEMU KELUARGA DAN MENYAMPAIKAN TAKZIAH





UCAPAN TAKZIAH





Angkatan Muda Keadilan Negeri Johor telah mengadakan ziarah ke atas keluarga Allahyarham Mohd Salleh yang terbunuh dalam kecelakaan yang membabitkan ahli parlimen batu YB Tian Chua.

Ziarah telah diketuai Ketua Angkatan Muda Keadilan Negeri Johor, Saudara Zabidie Abas, yang disertai ketua cabang AMK gelang patah, Saudara Azlan Ishak dan Ahlijawatankuasa AMK negeri yang perihatin atas apa yang telah menimpa keluarga allahyarham.

Kehadiran mereka di sambut baik oleh keluarga allahyarham. Hampir satu jam setengah mereka berbincang serta mendengar luahan keluarga allahyarham tentang apa yang terjadi. Kunjungan seterusnya akan diadakan bagi memastikan hubungan sosial tidak terputus.

AMK NEGERI JOHOR





12 ulasan:

HajiKepalaLembu berkata...

dalam tv lain

Syafiq berkata...

student yg kat shah alam kene langgar tu camne plak?xkn xde lawatan ape2?kalau waris TBH dapat sumbangan,xkn ni lawat kosong je?

Tanpa Nama berkata...

AL-FATEHAH
untuk
Allahyarham Mohd Salleh
SEMOGA ROHNYA BERSAMA2 ORG YG BERIMAN

jebatderhaka berkata...

YB Tian Chua ada mai x??
dia perlu datang utk mengucapkan takziah...

Sivakumar berkata...

Mau baca buku 'Malaysian Maverick' yg pasal Mahathir tu?

Pigi sini.

Lang berkata...

ayuh... kekalkan hubungan dengan warga malaysia...

Tanpa Nama berkata...

yang Pemuda dok pegi carik tangan tu buat apa?? (berita TV3/4 pagi tadi masa aku lepak kt kedai mamak)
- si Tajol langgar Indon sampai mati plak apa citer? oh org Indon..!

ayolimbah berkata...

aku rasa "tiang lampu" tu dah "jiwa kacau"
ALFATIHAH
moralnya:
kemalangan semua orang cuba mengelakkan dari terjadi....kita akan cuba mengelakkan dari melanggar ayam
ketepikan ideologi seketika

Tanpa Nama berkata...

warih,kenduri pak amjal ahad lepas datang tak?

Tanpa Nama berkata...

KENYATAAN AKHBAR
MAC 6, 2010

TIADA ANGGOTA MENINGGALKAN MESYUARAT AGUNG TAHUNAN PARTI KEADILAN RAKYAT CABANG KUALA SELANGOR

3. Ahli meninggalkan Mesyuarat Agung

Sepanjang pemerhatian kami, kejadian meninggalkan dewan semasa mesyuarat berlangsung tidak pernah berlaku. Meraka yang mendakwa ‘meninggalkan’ mesyuarat ini, tidak berada didalam dewan ketika mesyuarat berlansung. Kenyataan bahawa 50 orang terlibat adalah tidak benar.

HAMIDI HASSAN
SETIAUSAHA KEMPIMPINAN NEGERI SELANGOR , PARTI KEADILAN RAKYAT MALAYSIA DAN WAKIL PEMERHATI UNTUK PRR SELANGOR

asyMok_Aambo berkata...

kullu nafin zaa ikotul maut.

Tanpa Nama berkata...

Merc pun boleh aksiden

Moralnya:

kalau nak bawak kereta
baca dulu doa naik kenderaan
jangan dok riak sangat bawak keta besar
dah eksiden sapa susah
bukan awak saja, org lain susah sama

eksiden mati ni bukan benda main2
tak kira org besar, org kecik
tak kira pr, bn
tak kira penyokong, pembangkang
tak kira ko, aku

apapun, semua kerja Tuhan
kita merancang, Tuhan menentukan