Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 6 April 2010

DAH SAMPAI KE BELUM SAMPAI ?



48 JAM BERAPA MINIT ?




KAH KAH KAH...

woit... CAKAP BEDEGAR DEGAR.... BERAK DALAM BELUKAR... kah kah kah..

woit.... CAKAP MACAM HERO ......DALAM KEPALA ADA ZERO.... kah kah kah...

woit.....CAKAP MACAM BERANI....NAMPAK ISTERI MASUK GUNI.... kah kah kah..

woit.... APA SUDAH JADI DENGAN KETUANAN PEKASAM... kah kah kah



13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Pekasam terlupa tu..maklumlah banyak agenda...

Tanpa Nama berkata...

cakap berdegar degar pekasam berak dalam seluar.
cakap macam hero tapi sebenarnya
teloq
cakap macam berani nampak pr cabut lari.
apa sudah jadi pekasam ketuanan melayu sudah basi.
sekarang raja raja pekasam sedang mengawan tiga segi.

merbok berkata...

abraham ali dok tengah perasap keris kot.. takpun dok tunggu green light dari tun mamak.. dengaq cerita tun mamak akan buat perarakan 10juta rakyat kat putrajaya hehehe.. oiiii ahli ahli pekasam siap sedia laa dgn keris kontot korang hehehe.... hahaha haprak!

terracota berkata...

mereka mereka itu sudah meraban, pegang ini tak kena pegang itu pun tak kena.

tu la APCO ada bikin gempaq da ........., jawab la jangan tak jawap.

di mana dia panglima-panglima bodek kuat nih. Katak-katak yang berlompatan tu tak ada idea ke nak tolong jawabkan pasal isu APCO.

Mungkin katak-katak dah tertelan vitamin 'RM' berjuta-juta sampai tak terjawab dah. 2 minggu pertama aje boleh baca teks kat Parlimen lepas tu terus diam.........kah kah kah kah kah.

Najib and the Gang tersalah beli MP daaaaaaaa.......

Tanpa Nama berkata...

Cakap tak serupa bikin
Tulur sudah kecut
sudah takut sama cukong
Kah...kah..kah

Tanpa Nama berkata...

Perkasam?....Pukida?....kahkahkah....Siang bantai chukung china...
Malam bantai china doll...

Tanpa Nama berkata...

Itu katak punya geng suma sudah malu
Sudah nyorok dalam kasut tidorrr...

mempelung berkata...

Laaa...belum 48 jam lagi ke

milestone berkata...

2 perkara besar yg disunyikan

http://showyourmiles.blogspot.com

-milestone-

Akaloid berkata...

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

TELOR DAH JADI BERUDU!
BERUDU NAK JADI KATAK PURU!
48 JAM INI ADALAH TEMPOH TELOR KATAK MENETAS!

JADI DIMANAKAH TELOR PERKASA? TEPUK TELUR TERBARAI ANAK KATAK..

KAH KAH KAH

Lang berkata...

tt, sabau la... perkosam tengah cipta fomula... nanti dapat formula dia akan tibai keliling nya... dengan satu keris kontot dia akan senyapkan cukong, dia akan selamtkan apco, dia akan menangkan ulu selangor, dia akan selesaikan yem.see.eee, dia akan menangkan palatniva, dia akan hambat pr dari dewan, dia akan perjuangkan gerombolan katak, dia akan satukan 1malaysia 1melayau...

sabau la tt... formula dia tu nak panjangkan keris kontot. dah panjang keris tu settle la semua.

Lang berkata...

hehehe.... 48 jam dah mengena... tapi bukan mca atau gerakan... tapi orang pr jugak... mcm ops lalang jak...

Satu laporan polis akan dibuat esok oleh Pertubuhan Pribumi Kebangsaan (PERKASA) terhadap Pengerusi DAP, Karpal Singh, yang didakwa mempersoal Fasal 153 Perlembagaan Persekutuan.

Ketua Wira PERKASA, Arman Azha, berkata laporan polis akan dibuat di Balai Polis Sentul pada jam 10 pagi esok.

"Kami Wira PERKASA menyeru seluruh rakyat Malaysia tanpa mengira kaum membuat laporan polis terhadap Karpal kerana menghina Perlembagaan Persekutuan," katanya pada sidang media di Kuala Lumpur.
Sementara itu, Bernama melaporkan Gabungan Pelajar Melayu Semenanjung (GPMS) hari ini membuat laporan polis terhadap Karpal berhubung kenyataan beliau yang didakwa mempertikaikan hak dan keistimewaan orang Melayu. Presiden GPMS Jais Abd Karim membuat laporan itu di Ibu Pejabat Polis Daerah Sentul di sini pada jam 10.15 pagi.

Bercakap kepada pemberita selepas membuat laporan itu, katanya kenyataan Anggota Parlimen Bukit Gelugor itu, seperti yang tersiar dalam sebuah akhbar tabloid berbahasa Melayu semalam jelas bertujuan menghuru-harakan keadaan dan boleh menyebabkan perpecahan kaum di negara ini.

"Jadi kerana sebab-sebab yang dinyatakan inilah kami membuat laporan polis dan mahukan perkara ini disiasat di bawah Akta Hasutan," katanya.

ayep sepa_ sarawak berkata...

bro TT... http://www.themalaysianinsider.com/index.php/bahasa/58920-perkasa-mahu-ajar-pemimpin-mca-gerakan ini dia PERKOSA punya 'tindakan'.. FUUYYOOOO!!! menakutkan.. menggerunkan... kata berapi-api... pap pap karipap, buku 2 naskah jer diberi kat org MCA.. apa ka pengecut!! telo dah jadik abuk batang dah jadik sayur!! ... kah..kah.. kah.. khhaarrrkkttuuiii dari orang bumi SARAWAK