Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 18 April 2010

HULUR HULUR HULU SELANGOR



TERKINI DARI HULU SELANGOR


cuaca pagi molek dan nyaman.
tengah hari panas
malam penuh dengan ceramah



PEMBAWA UNDI PAKATAN

ibrahim ali dan wira perkasa ganda wang anda akan datang berkampong di hulu selangor.

di beritakan pada awalnya telah ada tentangan terhadap langkah perkasam ini.

Gerakan dan MCA menentang ke hadiran pekasam.

tetapi tentangan ini telah di sanggah oleh muhyiddin.

pakatan amat amat suka dengan kehadiran pekasam ini.


KECEWA

rata rata warga di hulu selangor telah kecewa kerana madey tidak datang.

awalnya mukhriz telah melobi kuat agar madey di beri satu dua slot ceramah.

ini telah ditentang oleh khairy kerana madey dilihat sebagai pembawa undi untuk pakatan.



PENYONG KHIR TOYO BENGANG

Penyokong khir di hulu selangor bengang kerana khir toyo
di gam dari datang ke hulu selangor.

orang orang jawa di hulu selangor melihat ini adalah tindak tanduk
dari noh omar yang jaki dengan ketrampilan khir toyo.


MAT TAISON

penyokong mat taison telah mula berkumpul d batang kali tempat tanah tumpah darah mat taison.

penyokong mat taison berura-ura akan memboikot pengundian.

hingga ke pagi ini masih belum ada kelihatan bendera dan bilik gerakan gerombolan d batang kali.


MIC ELEEEK

Mika elek ... mika poocii... inilah slogan yang kedengaran di kawasan perkampungan india di kerling.


MANA MIC HILANG

tidak kelihatan satu pun bilik gerakan MIC di hulu selangor.

tidak kelihatan satu pun bilik gerakan Gerakan.

kemana merea semua menghilang ?




10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ibrahim ali datang sebab en kamal-alan-nathan 1 malaysia dah puji PERKASA semalam..

eloklah en kamal-alan-nathan masuk perkasa cepat2...mesti dpat post kat majlis tertinggi PERKASA...muahhahahahahaha

Kamalanathan defends Malay rights group Perkasa _MALAYSIAKINI
Apr 17, 10
4:01pm

Right-wing group Perkasa is not belligerent against non-Malays as its aim is to promote the empowerment of the Malay community, said BN's Hulu Selangor candidate P Kamalanathan

Tanpa Nama berkata...

muhyiddinsudahmerapu,belumapaapamatsembabdahmerepek,


TPM: Nama calon BN cermin 1Malaysia

Apr 17, 10 12:27pm

Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata nama calon BN - P Kamalanathan - mencerminkan konsep 1Malaysia.

"Kamal, Alan dan Nathan," katanya yang berjuang untuk semua kaum.

Kamalanathan adalah atara empat calon yang akan bertanding dalam pilihan raya kecil parlimen Hulu Selangor 25 April ini.

Tanpa Nama berkata...

Terima Kasih TT bawa berita gumbira buat rakyat semua !!

mati la lu kamalnathan !!! wang tarung nanti pon hangus...habuk pon tarak !!

Tanpa Nama berkata...

Ya momentum kegahairahan pengundi Hulu Selangor harus dibina bertahap-tahap jangan jangan sekerat jalan hilang stim. Kasi pukul UBN betui-betui kerana parti ini hanya mengayakan segelintir populasi Malaysia aje dan melalak yang Cina akan makan Melayu sedangkan fakta tidak menunjukkan demikian. Ekuiti Melayu dari pemberian RM 54 bilion hangus dan tinggal RM 2 bilion aje.PERKASA buta statistik. PERKASA buta yang kroni UMNO banyak terlibat dalam megarasuah, PERKASA buta perlembagaan.
TT sila pantau bagaimana sambutan ceramah Ezam Lembu, Syaifol Jubur, KJ Zoro, Katak Puru dan tahi angau yang lain tu.OK?

suriani berkata...

TT,ada nampak Tok Nan dan kembarnya tak......

Tanpa Nama berkata...

Samy Vello kata akan pecat Chandran(calon bebas) dari mic.....ha ha ha 10 cakap Samy, 20 aku tak percaya..ntah ntah Samy dah 'kautin' dgn Chandran dan akan buat statemant tarik diri dari calon bebas dan bagi sokongan padu pada mic..UMNO jugak yg terlopong.....

zeqzeq berkata...

tadah tadah, undi lain kira

mosabit berkata...

blasah apa yg ada....kaut jangan tak kaut...pasng lukah banyak banyak.....ini skim cepat kaya sudah mari sempena PRK hulur selangocok...

kah kah kah kah kah kah ...

Tanpa Nama berkata...

Bro Isham,
esey suko bonar dgn berita gumbira ni...hahahhaha...maka terbueklah pantun anak N9 buek gerombolan...

gerombolan gasar datang berduyun,
kononnya hebat dasar penakut,
terlupa hakikat bakal dihayun,
dihambat diperembat kuasa rakyat..

belum berperang dilanda gempita,
tercari2 'pahlawan' untuk berembat,
penat bergasak maki-mencerca,
kamal-alan-nathan yang terhambat...

malikul sembab berlisan dusta,
kalah auta sammy anak vellu,
calon tempatan awal yg dikata,
muncul kamal-alan-nathan bikin kelu!

gerombolan gasar berjiwa pengecut,
bolum porang dah jajo fitnah,
konceng terbolah terpancut-pancut,
tak tontu halo membesey bersepah2..

Lawan Tetap Lawan...ftg (fuck the gerombolan)

dariana berkata...

SATU LAGI PROJEK BARISAN NASIONAL

************
باريسن ناشيونل ماكين لمه دان فوفوس