Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 18 April 2010

MUHYIDDIN YANG BANGANG



INI CABANG PARTI ZIONIS





NAMA SATU MALAYSIA : TPM DITEMPLAK
- malaysikini

Pemimpin veteran DAP, Lim Kit Siang hari ini berkata wabak 'penyakit mulut' Muhyiddin Yassin terus menular apabila dia mendakwa nama calon Barisan Nasional, untuk kerusi pilihan raya kecil Hulu Selangor, P Kamalanathan mencerminkan konsep satu Malaysia.

Muhyiddin semalam dilaporkan berkata nama ketua penerangan MIC itu merangkumi nama “Kamal” mewakili Melayu, “Alan” - nama Cina dan “Nathan” pula nama India.

KAH KAH KAH…


woit… KENAPA BANGANG SANGAT NI?..... kah kah kah..

woit…. SEMBAB NI SEKOLAH DI MANA?... kah kah kah..

kah kah kah… INI PASAL DAGING BANYAK KAT MUKA….. kah kah kah..

kah kah kah… SEMPIT OTAK.. TAK ADA UDARA.. TAK BOLEH FIKIR… kah kah kah..

woit… KALAU MACAM INI TARAF OTAK SEMBAB… HANCUR NEGARA…kah kah kah..

woit… KALAU BANDING KAN SEMBAB DENGAN WIRA PEKASAM...LEBIH KURANG SAMA ….kah kah kah..




11 ulasan:

Kilat berkata...

kahkahkahkahkahkahkah adoiiiiii lahai lawak bangang dari si sembab yang bodoh dan busuk.

Tanpa Nama berkata...

TT,

TPM tu otak lembu. Kau tak tau?

Muka dia macam lembu juga. Hodoh macam lembu, gemuk macam bik mama, nampak cam nak naik heart attack kah kah kah......

Aku doa semoga Zaid menang. Kalo kau ada di Hulu Selangor, tolonglah berita orang melayu dikampung sana supaya undi Zaid. Biar UMNO/BN mampus.

EC main kotor. Banyak pengundi di tukar ke tempat lain. Jadi tak dapat undi.

Celaka UMNO/BN. Mereka tau akan kalah jadi main kotor skrang ni.

orang kampung

Pro-Pakatan berkata...

Laa. Camtu pun boleh ke? Apehal bodoh bahlul sangat si sembap ni. Pikiran macam budak kecik. Aduhai ape la nasib Malaysia ni dapat TPM yang BODOH BAHLUL. Menyirap darah aku.

Tanpa Nama berkata...

APOCONO = (APCO +UMNO )

saudaramu nikjoe berkata...

kah kah kah kah kah kah

lawak bro yang ni.. memang geligalah otak dia.. terburai gigi den ketawa

Tanpa Nama berkata...

kalu mcm tu baik dia pilih palanivel je..lg 1 m'sia
pala - nama buah
alan - nama cina
ani - nama melayu
vel - nama india
la ni - org utara
pal - nama mat saleh
kah kah kah

HajiKepalaLembu berkata...

UPKO = APCO

Tanpa Nama berkata...

alangkah Beruntung nya Malaaysia punya TPM yang banggang, sembab & tak dak modai macam ni?

org2 apcoumno @ apokonoumno masih nak sokong lagi kah?

Lang berkata...

hahahaha...

dia dah bagi tau sebab-sebab mike tyson, paladnivel, mugilan tak terpilih... sbb mereka tidak mewakili 1malaysia... jom pakat semua tukar nama jadi nama 1malaysia... nanati boleh jadi calon pru 13... muhindranteo, najisengam, nazramyong... contoh-contoh nama 1malaysia.

lu pikir la sendiri

Tanpa Nama berkata...

Tanpa Nama 2010 April 19 10:49;
kahkahkahkah!
jelas hang lagi bijak dari tpm sedia ada!
jelas hang lebih layak jadi tpm!
kahkahkahkah!

UMNgOk: superficial, no depth, no substance, tak kreatif, tak cool, bongok, cetek pemikiran, setakat boleh main kat luar je, orang negeri 9 pun masuk penuh takde masuk suku lagi dah (tak pecaye tanya tt)... keris UMNgOk sejengkal usah menduga laut cina mahupun lubuk di belakang kampung!

-average joe-
klakka-la.blogspot

Tanpa Nama berkata...

kat tempat keja aku kamal dah jd kamalanathan...senak perut aku ketawa sambil berjurai air mata seraya lari keliling meja...