Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 18 April 2010

TIGA MALAON KE HULU SELANGOR



IBRAHIM ALI , 2 BEKAS MP PKR KEMPEN BANTU BN
- minsider

Tiga Ahli Parlimen Bebas termasuk Ibrahim Ali dijangka akan muncul pada pentas yang sama untuk membantu Barisan Nasional (BN) hujung minggu ini.

Dua wakil rakyat Bebas itu ialah Zahrain Hashim dan Zulkifli Noordin.

Ketiga-tiga mereka akan muncul pada pentas yang sama Jumaat ini.

KAH KAH KAH..

woit… INI PASTI CERAMAH CUKUP HEBAT… kah kah kah..

kah kah kah… SEORANG PANDIR… SEORANG GILA… SEORANG MAT JONGANG…. kah kah kah..

kah kah kah… INI MACAM FILEM 3 STOOGES… kah kah kah..

woit… ADA YANG KURUS … ADA GEMUK… ADA BODOH…. kah kah kah..

nota:
terima kaseh kepada ajen wau
yang telah berjaya membawa malaon-malaon ini
ke hulu selangor.

tiga malaon - yang kurus, yang gemok dan yang bodoh
akan membawa undi kepada pakatan.





7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bro isham,

ini tiga pukimak kasik kita ramai2 baling telur tembelang...jgn bagi chance...

sapo2 amk/pemuda pas/dap yg berani & kepalo gilo...poie cari telor tembelang kau-kau punyo...poie lucutkan kt muko tigo pukimak ni...

lawan tetap lawan...ftg (fuck the gerombolan)

Tanpa Nama berkata...

Anon 2010 April 19 00:52,

aku setuju...memang betul.

3 ekor anjing UNMO/BN patut dimalukan. tak guna baling telur kat anjing.

Hanya biar UMNO/BN kalah.

EC dah main kotor. Banyak pengundi tak dapat undi di Hulu Selangor. Nama mereka di tukar ke tempat lain. Celaka betul.

UMNO/BN APCO tau mereka akan kalah. Takut malulah. jadi main kotor.

camna nak tolong pakatan rakyat?

Gerombolon tu memang otak sembab, penyamun, pencuri dan pembela Israel. Dah berbilion3 diguna untuk bela Israel manakala orang kampung masih miskin.

orang kampung

Tanpa Nama berkata...

Inilah yang dinanti-natikan oleh penduduk-penduduk Hulu Selangor. This is what entertainment is all about. Kudos to BN and UMNO. Rakyat didahulukan. After all the boring ceramahs, this is it. This is what the people want, solid entertainment by three great clowns.

pisau belati berkata...

Satu melalak nak jadi Laksamana Hang Tuah, satu lagi meroyan tak dapat jadi jutawan dan satu lagi tengah isim tak dapat jadi tok lebai aka tok bomoh kampong!!!

kah...kih...kuh...!

Tanpa Nama berkata...

Ibrahem ketua MP Bebas bersma Zahren dan Zul ini akhirnya datang jugak berkempen untuk calon bebas mereka iaitu Johan Mat Diah dengan tajuk Ketuanan Melayu...mati mati mat sembab dan Bn ingat beruk ni datng berkempen untuk Tuan Haji Kamal..ooohh silaplah..mereka wakil MP bebas..mestilah berkempen untuk calon bebas ma....

Lang berkata...

aku teringat kesah lama yang agak baru jugak...

kesah org kena buang parti sebab menjadi beban... maka sidungu ni pon menggunakan kedungungan dia kelentong pas yang lurus bendul... kahkahkah... alih2 dia jadi ahli bebas yang sebenarnya berhutang logo parti. yang konon berjuang melenyapkan ketidak adilan dalam kerejaan yang memerintah... (sebenonya membodek untuk projek)

kesah satu lagi, orang yang isytihar diri "unfriendly to bn". lawak gila bila dia mula menjilat bontot pm tpm... dapat jugak pegi us free... sekarang ni menjadi pencacai jual hotdog kat pentas ubn.

kesah ketiga, pasal orang terjerit-jerit berjuang pasal agama... konon... dulu ubn tu sekularlah, kapirlah, semuanya karut... tapi itu duluuuu... skrg tidak lagi, selepas bebas dr kongkongan nuar, ubn terbaik, pembela segala-galanya... yang dulu taik, sekarang dia pon nak join taik... sebab taik dijual pon dapat duit... lupa pada dasar dan prinsip, lupa dgn cakap-cakap masa keluar parti dulu...

yang dua tu sama mcm boss tak rasmi mereka...

dariana berkata...

Kah...Kah...Kah...Three Stooges kah bukan Do Re Mi?
Do Re Mi cerdik dan laksamana tapi Three Stooges bangang...dungu macam katak puru, katak pisang dan katak kembung.