Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 24 April 2010

RAHSIA TERBONGKAR



INI RUPA RUPANYA !






NOTA:

Baru disedari kenapa hujan turun di kkb.
Rupa-rupanya ada katak yang memangil hujan turun
Orang ramai dipangiil datang ke kkb - tapi awas
jagan memandu laju - nanti kemalangan.
mati ibrahim ali nanti kah kah kah

9 ulasan:

arr berkata...

anak-anak berudu tentu ramai yang ikut sama kot? maklumlah bapak katak datang berkunjung.

Tanpa Nama berkata...

TT,

muka lembab tu begitu hodoh. Gambar dia akan kotorkan laman web tuan.

Nyamuk aedes pun takut. Aku meluat tengok muka cam tu.

Siar lah cerita mengenai si hodoh ni. Ada berapa bini, korek buat kesalahan dia dan biar se kampung tau.

Kenapa TT tak balas bila pelawat2 web tanya TT? tolong jawablah.

orang kampung

Tanpa Nama berkata...

salam tt,
inilh mamat kaki belakang paling kuat di mlysia ikut tdm la, raja ktak ni kata bebas tp naik pntas BN,tgh sibuk menjual diri sbl ditendang pd pru13, takpa la dah laku lalu dapat la batu loncatan pertama jd pres perkosa,jag2 dia nak lompat lg,,,gua kasian kat raja kotak ,da lama menjual tak laku2 lg,dah la toksah jual kotak, tukar bisnes lain la beb jual cendol ka,capati ka b,laden

Tanpa Nama berkata...

kesian..tiada nur langsung terpancar di wajahnya...

body languange sudah out of whack...camana nak bantu melayu nih??

semua agenda2 katak ini, hanyalah hujah2 penuh emosi dan berbahaya utuk 1malaysia.

TOKEY berkata...

wakakaka

salam sahabat,
mangkuk nie pung dulu bukan sedara lu jugak ke??
tapi apakan daya, kepala dia dah masuk air banyak sangat.
dulu ayaq hujan, lanie kat hulu selangoq LAGI teruk!
maybe ayak TODI kot...

wakakaka

Tanpa Nama berkata...

PERHATIAN UNTUK SEMUA AHLI PERKASA....ADAKAH KAMU SEMUA MAHU PEMIMPIN MACAM INI?...DEPAN KAMU DIKATAKAN BUKAN MELAYU AKAN MENJAHANAMKAN MELAYU...TETAPI DIBELAKANG KAMU MENYOKONG BUKAN MELAYU...CHIS...MEMALUKAN MELAYU AJA...

Tanpa Nama berkata...

lagi2 muke katak ni.. menyampah aku.. dah la racist! die ingat org mude cam ak ni bleh idop ke kalau racist cam org tue ni?

mosabit berkata...

dah la katak...dah tua buat cara tua...jadi orang baik baik..tak boleh ker....
tugas ko panggil hujan..cukuplah tu....
yg ko nak keringkan air laut pasal apa?..

kah kah kah kah kah kah ...

arr berkata...

Macamana katak ni boleh tipu PAS akupun tak tahulah. Dengar cerita MSO yang pujuk TGNA. Mana MSO aku nk jentik telinga dia. Kah Kah Kah Kah...