Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 24 April 2010

SATU ISRAPIL - KETAWA PAGI SABTU




ZIONIS TEMPATAN




nota:
ketawa lah kamu
sebelum kamu diketawakan kah kah kah

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ko saja je eja israe=israpil kan? nak menghina. rilek la bro. aku pun nyampah juga ubn ni, tapi jgn main2 la...

Puan Ainon Mohd. berkata...

Hehehe.... Saya suka!

Tanpa Nama berkata...

Sorry TT...aku nak tanya pada bloger Tiub Rosak...dia ni mesti pencacai angkat taik umno...aku tak mahu tanya pasal agama...aku nak tanya pasal isu komisen...Ok Tiub Rosak...kau setuju tak satu syarikat 2 ringgit dapat komisen US100juta kerana tolong beli kapal selam?...kau tahu tak...komisen US100juta tu bersamaan dengan RM350juta...berapa banyak projek boleh dibagi untuk kontrektor Kelas F?...itulah...join lagi UMNO...UMNO tu maknanya Untuk Manusia No Otak....kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

bro, pr xckup bajet la nk ampu rakyat.. td bru PM bg ucapan ampu rakyat..ntah bape juta dorg labur nk menang pny pasal.. pasal prk yang lepas2 dah kalah kan.. takkan dorg nak biar yang ni kalah lagi..tu yang banyak gile hulur2 kat kawasan tu.. tu tak kire lg hulur lompat parti? pk2 kn..

Tanpa Nama berkata...

hoi, dah nama tiub rosak semesti dah tak bleh pakai!

hoi, kalau dah rosak, tukar tiub lah!

hoi, itu pasal tukar tiub di beri nama!

hoi, utk menukar segala kerosakan!

hoi, kdg2 tiub yg baru pon bukan ori!

hoi, nak yg ori, kena jumpa hishamudin rais!

hoi, tukar tiub dia mmg ori!

hoi, tapi kannnnnn.....peluang tak secerah mana kalo makcik & pakcik felda masih dalam comfort zone!

hoi, apa boleh buek jang...otak karat tak boleh nak di polish lagi dahhhhh!

hoi, tunggu generasi kedua dan seterusnya utk merubah segalanya!

hoi, sabo ajerlahhhhhh!

hoi, sabo sampai kenal jual kati!

hoi, puan enon dah cool dgn gambo kangkang!

Tanpa Nama berkata...

topik ni sesuailah kita mainkan lagu ni untuk pemimpin2 UMNgOk:

Bila Izrail datang memanggil
Jasad terbujur di pembaringan

Seluruh tubuh akan menggigil
Terbujur badan dan kedinginan


Tak ada lagi gunanya harta
Kawan karib sanak saudara

Jikalau ada amal di dunia
Itulah hanya pembela diri


Janganlah mahu dikenang-kenang
Engkau digelar manusia agung

Sedarlah diri tahu diuntung
Sebelum masa lkerenda diusung


Datang masanya insaflah diri
Selimut putih pembalut badan

Tinggal semua yang dikasihi
Berbaktilah hidup sepanjang zaman


dari:http://www.liriklagu.com/liriklagu_ad/AtiqahR_SelimutPut.html


tapi yg klakka dan menjadi irony nya ialah secara tidak sengaja & kebetulan sahaja, lirik dalam posting tu ditulis:
lkerenda !!!!
perasan tak? kahkahkah serupa itu 1malaysia daaaa!!!

apa2pun moga2 mereka segera sedar, insaf & kembali ke pangkal jalan, berhenti dari merompak harta & mengelentong rakyat, berhenti dari rasuah & membuncitkan poket sendiri & kroni, memulangkan semula setiap ringgit harta rakyat yg telah dikelentong diragut & dirompak, malah bersama2 pula ikhlas & bersungguh2 berjuang melenyapkan penyamun2 lain kuncu2 mereka juga yg telah berkampung & bermaharejalela dalam negara selama ini!

that would be the day this nation finds true freedom!

-average joe-
klakka-la.blogspot

Tanpa Nama berkata...

bilo dobat nuar datang memanggil
badan tok jib genta mengigil
pada kakmah disuroh panggil
apco datang satu israpil