Selasa, 6 April 2010

TAK ADA BALA CARI BALA



INI BUKAN BARAK OBAMA - INI BARAK ONAJIB





INI JUGA BUKAN BARAK OBAMA - INI OHUD OBARAK




APCO: PAS RAYU MAJLIS RAJA RAJA CAMPUR TANGAN – harakah daily

Majlis Raja-raja Malaysia dirayu untuk campur tangan dalam pembabitan syarikat perunding antarabangsa APCO Worldwide (APCO) dalam pentadbiran negara kerana ia disifatkan mengajak orang luar ceroboh negara.

Mewakili Ahli Parlimen PAS, Nasharuddin Mat Isa (Bachok) berkata, perlantikan APCO tersebut seolah-olah mendedahkan keselamatan negara pada pihak asing.

"Kita minta Majlis Raja-Raja segera campurtangan (supaya) perjanjian ini dibatalkan kerana ia (seolah-olah) mengajak orang luar menceroboh Malaysia)," jelas beliau dalam suatu kenyataan media di Pejabat Majlis Penyimpan Mohor Raja-Raja Malaysia.

Beliau turut menafikan bahawa insiatif Ahli Parlimen PAS tersebut bertujuan untuk strategi politik sempena pilihan raya kecil di Hulu Selangor tidak lama lagi.

Naib Presiden PAS Mahfuz Omar kemudiannya menjelaskan bahawa Majlis Raja-Raja Melayu seharusnya melihat isu tersebut sebagai isu keselamatan negara, bukan sekadar isu politik peribadi Najib Razak.

KAH KAH KAH…

nota:
hubungan zionist ini semakin jelas

kenapa zionis ini di bawa masuk?
siapa yang membawa masuk ?
apakah rashia negara yang akan di ketahui oleh zionis ini ?

apakah ada peras ugut berlaku?
apa janji najib dengan zionis ini ?




9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

gfffff

Tanpa Nama berkata...

salam sdra tt,

...entah-entah begini sifirnya kot :
apco/asero = zionist = israel = singapore = gambar/video cctv altantuya + najib @ pameran berlian.
...dan lagi ingat tak kontrak peralatan/perisian 'security inteligence' pasukan polis kita mengunakan perunding/'expertise' singapore=israel.
...dan lagi ingat tak menteri-mentor singapore, LeeKuanYew jumpa bini najib dalam jadual lawatannya.

Tanpa Nama berkata...

Mintak tolong dengan Majlis Raja-Raja Melayu?....kahkahkah...tak payahlah...menghabiskan boras ajo...baik mintak tolong dengan "Majlis Tok-Tok Batin Malaysia"...kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

JAGA-JAGA rakyat kite dah di JUAL jangan mare....APCO Worldwide berpengkalan di Washington, juga mempunyai 23 pejabat di seluruh dunia termasuk Tel Aviv. Adalah diketahui umum bahawa penasihat-penasihat kanan yang terlibat dengan APCO termasuklah personaliti seperti Shimon Shein, bekas Duta Israel ke Germany dan Itamar Rabinovich, bekas Duta Israel ke Amerika Syarikat.

Nama-nama besar termasuklah Ketua Pegawai Eksekutif APCO di Tel Aviv iaitu Gad Ben-Ari, penasihat peribadi kepada mantan Perdana Menteri Israel Yishak Rabin. Juga salah seorang ahli Badan Penasihat Antarabangsa APCO ialah Doron Bergerbest-Eilon, bekas Ketua Keselamatan Kerajaan Zionis-Israel.

Khidmat cemerlang beliau kepada Perkhidmatan Risik Israel (ISS) telah melayakkan beliau dinobatkan sebagai pemegang ‘Director’s Recognition Award’ oleh Badan Perisik Amerika Syarikat.

Jelas dan tegasnya APCO tidak lagi hanya polemik Ahli-Ahli Parlimen di Dewan Rakyat. Bahkan ia sekaligus berpotensi menjejaskan aspek keselamatan negara dan juga serentak mampu menjejaskan nama baik dan kedaulatan negara disegi kaca mata dunia amnya dan negara umat Islam khususnya.

Kerjaan BN di bawah pentadbiran Najib dinasihatkan jangan terlalu ambil ringan dalam hal ini dan jangan menguji kesabaran dan tidak mengendahkan keprihatinan seluruh rakyat dalam hal hubungkait berurusan dengan pihak yang punya kaitan dengan Zionis -Israel. Sennsitiviti rakyat seluruhnya adalah amat tinggi dalam hal ini, khususnya umat Islam.

Justeru kerana keprihatinan ummat Islam khususnya dan seluruh warga negara Malaysia amnya terhadap isu kekejaman Zionis-Israel terhadap Zionis-Israel dan segala rangkaian dan kepentingannya, maka amat wajar bagi PAS, melalui MP-MPnya supaya membawa dan mengadapkan isu ini ke bawah Duli Yang DiPertuan Agung dan Majlis Raja-Raja yang sekaligus bertanggungjawab ke atas keselamtan dan kedualatan negara ini.

Tanpa Nama berkata...

Posted on April 6, 2010 by Shamsul Iskandar

Pemuda Pakatan Rakyat akan membuat satu laporan polis terhadap PM Najib Tun Razak dan Khairy Jamaluddin berkaitan dengan perlantikan syarikat perunding komunikasi yang didokong oleh Zionis iaitu APCO Worldwide. Perlantikan syarikat ini dikhuatiri akan mendedahkan segala maklumat sulit berkaitan dengan keselamatan negara (national security) kepada negara asing seperti Israel. Laporan polis akan dipimpin oleh Ketua Angkatan Muda Keadilan Malaysia, saudara Shamsul Iskandar Mohd Akin. Maklumat program adalah seperti berikut:

Tempat : IPD Dang Wangi (di sebelah stadium)
Masa : jam 11 pagi
Tarikh : 6 April 2010 (Selasa)

Semua rakyat Malaysia termasuk wakil-wakil media dijemput untuk hadir bersama.

Akaloid berkata...

KAH KAH KAH
BUATLAH APE SEKALIPUN
PENYAKIT INI TIDAK AKAN LUPUS!

MEREKA-MEREKA INI SEBENARNYA TELAH
DIRESAPI OLEH JARUM-JARUM ZIONIS.
MEREKA-MEREKA INI TELAH DITOGOKKAN
DENGAN AIR KENCING ZIONIS!

PERCAYALAH, APA CARA SEKALIPUN TIDAK AKAN MEMBAWA PERUBAHAN. PERKARA TELAH DIUSULKAN DI PARLIMEN, LIHAT SAHAJA AUTA MEREKA. PERKARA TELAH DIHEBOHKAN DI DALAM NEGARA, LIHAT SAHAJA GOLONGAN MUFTI DAN SULTAN. APA TINDAKAN MEREKA!

JADI, INI SEMUA BUANG MASA. NEGARA TELAH DICENGKAM KUAT OLEH ORANG-ORANG ZIONIS. SIAPA ORANG-ORANG INI? UNTUK TAHU, KENE MENGAJI SEJARAH PENUBUHAN MALAYSIA..

KAH KAH KAH

Tanpa Nama berkata...

Persoalannya, beranikah Malaysia bercerai dengan Yahudi??? Itu belum nak tanya lagi, bersediakan Melaysia bercerai dengan Yahudi pulak???

Nampak macam mustahil jer...Sbb tu BoNgok buat tak kesah jer...

Tanpa Nama berkata...

Mintak tolong dengan Majlis Raja-Raja Melayu?....kahkahkah...tak payahlah...menghabiskan boras ajo...baik mintak tolong dengan "Majlis Tok-Tok Batin Malaysia"...kahkahkah

syahdu betul gua...khahahaha

tak pun mintak tolong kat pekasam, kat mubarak....mubarak majid...khakahakah

malaysia tanah airku,tuannya terus dibelit oleh ameno dan kawan2nyer...khakakahakaaa

Lang berkata...

Geng-geng Barak

barak obama
takberak ohlama
buret morana
barah bikmama
katak ohsana

ehud barak
kemud berak
buret bengkak
bikmama torak
katak terlalak