Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 21 Mei 2010

ALTANTUYA PUNYA BENCANA




INI PAU KAYA BUKAN PA WAU KAP YA





PEMBABITAN MALAYSIA DALAM PEMBANGUAN SEMULA AFGHANISTAN DI BINCANG
– berita hairan

Pembabitan Malaysia dalam pembinaan semula Afghanistan adalah antara perkara yang akan dibincangkan oleh Menteri Pertahanan, Ahmad Zahid Hamidi, semasa lawatan rasminya ke Amerika Syarikat nanti.

Beliau akan berlepas ke Amerika Sabtu ini untuk lawatan selama seminggu.
Katanya, beberapa perkara hasil lawatan Najib Razak, ke Amerika bulan lalu akan diperincikan, termasuk penghantaran pasukan perubatan Malaysia ke Afganistan

KAH KAH KAH…

nota:

afghanistan sedang di serang oleh kuasa imperial amerika.
macam palestin di serang isreal.
macam iraq diserang kuasa anglo-amerika.

afghanistan masih berperang – nak pembangunan apa?
gila ke ? pembangunan apa?

atau nak hantar tentera bantu kuasa setan amerika?
ini perubahah dasar. kenapa ini berlaku?
ini berlaku kerana najib sedang di pau oleh amerika.
sama seperti peranchis pau najib. inilah bahayanya
negara yang dipimpin oleh orang yang terlibat dalam
kes pembunuhan. senang kena pau.

pau ini bukan kueh pau di tanjung malim.
pau tanjung malim namanya paukaya kah kah kah.

11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

haiya mau bangun itu afgahn ka itu orang mau buat????? wa punya tempat arr bro wa mau cite arr itu jalan pon berlobang sana sini,wa rase lobang tu boleh wa buat gulai kawah time kenduri,punya besar,,koman2 kasi turap la itu jalan,takkan mau tggu itu wakil rakyat mati baru tar smpai,,,,,bukan mintak itu flyover,,,bank takyah cakap la,,,kalu mau pigi bank ha,wa rasa wa kena niat itu solat jamak masa mau pegi,sekolah pulak wa tgok mayak sedih,wa tgok itu sekolah lama2 wa pikir itu sekolah ka bangsal lama ,,,kalu hujan lagi takyah cakap,,5 minit cukup,wa boleh pindah barang angkot pindah atas atap umah,ada wakil rakyat pon itu wakil sama ja macam tunggul,wa tggu dia mati ja skarang,baru itu pemimpin mau masok kawasan,kalu tidak arr,,kambing sama itu lembu kalu naseb ada baik boleh nmpak itu tenuk sahaja atas jalan ,,

Faizal Haji Ali berkata...

Bukan gambar tu gambar Pau Kaf Alif Ca Nga ke?

Tanpa Nama berkata...

bukan mahu bangun tapi mahu hantar askar kan senang cakap. jangan bodohkan rakyat. pada isteri anak askar melayu tabah2kan hati. ini kes pau bukan pau kaya tapi pau ba alif ba ya.... pau ini khas utk najib razak mogol....

Calipso berkata...

Amerika dah hampir kalah di afghanistan, tonggang langgang dah tak tertahan lagi hari2 dibantai dek taliban. Taliban anggap siapa sahaja yang membantu amerika adalah musuh Islam mesti diperangi.

confirm kita dah jadi barua baru amerika, ikut jejak pakistan, biarkan zahid hantar askar pegi sana, jangan balik dalam keranda dahlah, siap2 jelah

Tanpa Nama berkata...

pa wau kap ya bik mama...kahkahkah...

LibangLibu berkata...

appppaaa raaaa,

itu pau kacang merah daaa,

warna itam,

tt suda tipu.

hashimdin berkata...

pau kaya tak boleh dimakan, tapi boleh dijilat je. kalau kaya pau boleh dimakan.nak tau kenapa?..sila eja pau kaya guna huruf jawi.kah..kah..kah..kahhhh.

Tanpa Nama berkata...

kasi tapau sama dia...

Kucing Parsi berkata...

cheh.. kita tolong bunuh orang islam pulak'

visit
http://melodymockers.blogspot.com/

Lang berkata...

nanti takut ada org gi ceramah...

"hanya kami yang mampu membangunkan negara ini, i help u, u help me.... nak 30 billion tak? nak? nak? nak?" menganga org afgan, melopong taliban...

(tersalah bawa skrip)

ismik berkata...

itu suami najib mau tubuh satu syarikat membuat kek..

Bini Rosmah bersengkang mata tak tidor malam memikirkan apa kah nama yang sesuai untuk syraikat terbarunya nanti..

mengenang kan suami najib yang montel maka isteri rosmah menyarankan kepada suami najib supaya syarikatnye nanti di beri nama KING KONG,maka isteri rosmah setuju lah..

Maka tertubuh syarikat kek king kong atau dalam bahasa inglisnya "KING KONG KEK SDN BHD" atau lebih tepat RAJA MEMANTAT"