Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 21 Mei 2010

INI SEBENARNYA TUGAS MP BUKAN PERGI MAKAN KENDURI KAHWIN




KU LI BAKAL PERDANA MENTERI MALAYSIA





BAKAL PERDANA MENTERI MALAYSIA MENYOAL ISTERI ROSMAH DI PARLIMEN


1. Tengku Razaleigh Hamzah (Gua Musang) minta Perdana Menteri menyatakan intipati perjanjian Malaysia/Brunei 16 Mac, 2009, hingga mengakibatkan Petronas kehilangan hak carigalinya di kawasan Blok L dan M. Mungkinkah ada elemen penyelewengan atau korupsi yang mengakibatkan kerugian berbillion ringgit.

Hari Selasa -15.6.2010

2. Tengku Razaleigh Hamzah (Gua Musang) minta Perdana Menteri menyatakan jumlah sebenar kerugian yang besar syarikat Sime Darby melalui pelaburannya di Qatar dan projek hidroelektrik Bakun memandangkan Amanah Saham Nasional dan Bumiputra merupakan pelabur yang penting dalam syarikat tersebut.

Hari Selasa - 22.6.2010

3. Tengku Razaleigh Hamzah (Gua Musang) minta Menteri Dalam Negeri menyatakan jumlah pekerja asing tanpa izin yang berjaya dikesan mengikut spesifikasi bidang pekerjaan dan apakah penyelesaian berhubung tenaga pembantu rumah dari Indonesia.

Hari Selasa - 29.6.2010

4. Tengku Razaleigh Hamzah (Gua Musang) minta Perdana Menteri menyatakan berapakah jumlah wang yang telah dipulangkan kembali kepada kerajaan oleh syarikat dan individu yang diselamatkan dari sejumlah lebih kurang lima puluh billion ringgit yang digunakan sewaktu krisis ekonomi 1998.

Hari Selasa - 6.7.2010

5. Tengku Razaleigh Hamzah (Gua Musang) minta Perdana Menteri menyatakan apakah tindakan yang boleh dan akan diambil terhadap pemimpin politik yang menerajui sesebuah syarikat milik kerajaan mengakibatkan berlakunya kerugian dalam sesuatu urusniaga seperti yang dialami oleh Sime Darby.

Hari Selasa - 13.7.2010

6. Tengku Razaleigh Hamzah (Gua Musang) minta Perdana Menteri menyatakan apakah tindakan yang telah diambil ke atas mereka yang menyebabkan kerugian sejumlah 30 billion ringgit dalam urusniaga matawang asing dalam pertengahan tahun sembilan-puluhan.

Nota:

kita lihat dan tunggu
apa jawan isteri rosmah
kita lihat dan tunggu
ada cerita tentang limbang
kita lihat dan tunggu
apa cerit
a judi bola kah kah kah

20 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kahkahkah. kenduri anak drebar ada masa nak pi, BETUI!

hal-hal penting dalam negara, senang hati dan dengan mudahnya buat tak reti, buat diam, diam seribu bahsa. apa punya bangsa.

Tanpa Nama berkata...

PM boleh jawab punya.
Aku pernah kerja di kementerian, yang akan jawab, yang akan cari statistik, yang akan cari Alasan ialah pecacai-pecacai PTD di kementerian.
Kalau statistik sesuai pakailah,
kalau statistik tak sesuai kreatif sikitlah,
Jawapan ini bukan susah.
Yang susah ialah nak mengembalikan apa yang rugi.Nak mewarwarkan yang laba. Tapi, Nak lama macam mana kalau tiris sana sini?

Tanpa Nama berkata...

Cisss...!
Celaka-celaka mana tahu kesusahan RAKYAT !

Jikalau tidak, gerombolan ini tak akan pakai wang negara semacam pakai wang bapak atau datuk mereka sendiri !

Cisss...!
Mana dia Perkosa a/l Katak Ali ?!
Mana dia Zoo a/l Nordin !?
Mana dia Mamak Kutty a/l KasutDidalamMulut !?
Kah..kah.......kah.......
Kah......Kah.......kah.......

Minta maaf ,TT .
Saya harap ini "Kah..kah..kah..." belum atau tak akan di patentkan.

Kah.....kah...kah........

"Get all the fools on your side and you can be elected to anything."
Quoted by
Frank Dane

Tanpa Nama berkata...

SETIAP SOALAN MESTI ADA JAWAPAN. BIASANYA JAWAPAN YANG MEMBODOHKAN ORANG MELAYAU....

melor45 berkata...

Agaknya kawasan Limbang tu digadaikan oleh Che Det semasa dok pinjam duit dari Sultan Brunei dulu bila Pak Lah tak leh settle utang tu kira hangus le blok tu.Che det punya pasai pak lah kena bambu.Firasat aku le diMalaysia nie semua urusan kabur dan tak telus serta penuh dengan rasuah.Sebab tu BN sangat-sangat takut semua penyelewangan terbongkar bila bertukar kerajaan.

Kucing Parsi berkata...

baru soalan dari tengku razaliegh belom lagi dari dalam pakatan

wei mana dia wakil barisan nasional yang lain
mana dia pejuang melayu pulau pinang
mana dia pejuang islam kulim

takkan tak berani bertanya dalam parlimen
suara dah tersekat sebab dengan RM

visit
http://melodymockers.blogspot.com/

Non-Excremental Individual berkata...

ini jawapan yg bakal diberi oleh Mat Mongol kpd semua soklan2 Ku Li :

"It's a whole (bunch) of reasons, cannot just ... ok, never mind lah(Banyak sebabnya, tak boleh hanya ...tak apalah"

peningPILkuda berkata...

kah kah kah!
jgn meroyan tak tentu hala, negara kita tiada apa dah sekarang, geng mamak dah kebas habis, yg tinggal hanya seluar dalam, sekarang duk lelong seluar dalam tu, ke hulu ke hilir, tapi tak berani ke perancis, takut penjual seluar dalam kena tahan.

Tanpa Nama berkata...

Kucing Parsi berkata...

"wei mana dia wakil barisan nasional yang lain
mana dia pejuang melayu pulau pinang
mana dia pejuang islam kulim"


Memang mereka dah hilang diri lor.......
Telur-telur mereka dah takut sampai kecut....!

Kah.....kah.........kah........

Tanpa Nama berkata...

jwpn versi sibu : "..u help me, i help u.."

jwpn versi semenanjung : "..u screw me, i screw you harder..."

jaga2 Kuli...

mosabit berkata...

itu tarikh akan datang...ari ni sudah tanya....
ini sangat baik...ini dinamakan was was kan bini rosmah...

macam was wasan dua kosong dua kosong mayday mayday kutik......last last habok pun tarak.....zero zero ...

kah kah kah kah kah kah....

alfaberlian berkata...

salam TT
ni dia jawapan dari Najib

“Kita tidak akan membincangkannya,” kata Najib kepada pemberita selepas merasmikan majlis pecah tanah bangunan ibu pejabat sebuah akhbar harian yang menjadi penyebar fikiran Umno hari ini.

ayamtido berkata...

peningPILkuda.. nak jual apanya... mana ada apa dah.. toksah pegi peranchis pon... seluar dalam pon habis kene kebas ngan bik mama...

Tanpa Nama berkata...

duit kohilall dah lesap dekat sapa nak jawap?orang meskin punya duit ni bang isam...kah.kah..kah...

Tanpa Nama berkata...

whoa..tt sudah jadi nostradamus la skrg... sure mat monggol kecut biji kelepir dia..

Lang berkata...

may be the answer will be...

u shut up!!!... nak kerusi gua musang next pru...

(dalam hati) binawe nye gua musang... nape bukang lobang beso sangat... nak tutup ngan apa?...

sardindalamtin berkata...

najib akan jawab semua soalan dengan terketar-ketar dgn jawapan yg tak munasabah.

berita nie langsung tak disiarkan RTM, TV3, Berita Hairan dan Utusan Melayau.

Ibrahim Ali, Zulbabwe Kopiah, GPMS, PERKASA, PERWIRA dan PUKIDA akan berdiam diri dan enggan membuat laporan polis di seluruh negara.

Tanpa Nama berkata...

Aku bukan tak suka Ku Li jadi PM,
tapi orang kelantan ni lain sikit perangai dia.

sebabnya kalau orang dia duduk diatas, bolih dikatakan sampai kebawah pun orang dia jugak.

bukan apa, nanti timbalan PM, menteri tu mentei ni, Ksu, Ksn, KP, Pengarah tu, pengarah ni semuanya plate D belaka, haru biru negara ni.

tapi melayu kelantan memang pandai dalam perniagaan, daripada melayu lain diMalaysia ni, cuma sikap kenegerian tu sukar diubah.

Tanpa Nama berkata...

"Jawap jangan tak jawap".
MP yang bertanya MP APNO juga.
Sekarang isteri Rosmah sudah bertabiat "Tidak perlu bincang sekarang". Semua tidak pelu bincang. Buat je baik tidak baik buat je "ta perlu bincang.

Ini satu PM yang tak bertanggungjawab.

Rakyat harus buat keputusan sekarang bahawa menjelang PRU13 hapuskan APNO dan isteri Rooosmah.

Ape punya PIM ni tak jawap pehak wartawan!! Buat Malaysia macam harta bapa dia!!

Tanpa Nama berkata...

takpe org kelantan semua yg memerintah. asalah malaysia ni lebih aman n lebih makmur dari sekarang.. tul tak