Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 9 Mei 2010

JALAN KE JELEBU MACAM DI GAZA




DI TEMBAK OLEH ZIONIST ISREAL




DI TEMBAK OLEH AJEN ISREAL




SEORANG LAGI KENA TEMBAK OLEH POLIS


Mohd Azizi Aziz, 17, telah ditembak polis.

Mohd Azizi daripada Paroi dekat sini ditembak pada perut dan menjalani pembedahan di Hospital Tuanku Ja’afar di sini.

Seorang anggota polis digantung tugasnya kerana menembak seorang remaja dalam kejadian kejar-mengejar di Jalan Jelebu di sini, awal pagi tadi.

KAH KAH KAH…

woit…. INI FALUJAH KE ATAU DAH JADI GAZA…. kah kah kah

woit… SATU ISREAL…. SUDAH JADI SATU MALAYSIA….kah kah kah..

nota:
semenjak ajen perisek isreal dapat
memasang peralatan komputer di pdrm
kelihantan semakin banyak warga di tembak.

apakah rashia program yang telah dipasang oleh
ajen isreal ini?

untuk lebih faham – sila cari dan tonton filem
manchurian candidate 1962 arahan john frankheimer.

21 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ini mmg merbahaya...
teringatkan ocpd hasanuddin hassan masa tahun 2005 buat operasi 'black metal' kononnya nak tangkap geng2 balck metal di Seremban-walhal itu operasi nak cari nama dia....ni antara polis2 sial yg aku takkan lupa sampai mati...

polis bagi surat sokongan utk ada kan gig n MPS bg permit-SAH dan MENGIKUT PERATURAN, SB sahkan takde apa2....last2 kena perangkap rupanya...nilah perangai2 polis mengalahkan Mossad Israel...

Bila kena tangkap, kononnya nak belit n perangkap aku dgn soal-siasat pegawai2 dia-tapi aku boleh jawab n patahkan soalan2 tu...soalan simple ditanya pd Hasanuddin Hasan: kenapa tuan bg surat sokongan kalau tau semua ni salah?? jawapan dia: "Kita saja je buat opreasi ni!"...inilah jawapan mcm sial n menyakitkan hati...kerana soalan tu, aku disumbat 3 hari dlm lokap-takut aku kasik pecah lubang kt media...geng2 3 kaler n satu persatuan silat dah dok terpecaya benar fitnah hasanuddin ni...kakakakaka-kononnya nasir perosak bangsa-cittt...poodahh...jgn berdusta dgn nama agama!!!!!

Polis kalau dah salah, mcm2 fakta penipu lg belit disebarkan...percayalah mmg ini kerja polis yg salah.Apatah lg yg kena tembak....

Lawan Tetap Lawan...f.t.g (fight the gerombolan)

A.B>U berkata...

ini bukan rahsia.. ini adalah teknologi baru untuk jadikan rakyat takut untuk membantah terutama para youth....Ini menunjukan malaysia maju menuju wawasan 2020 dengan sistem ini..

Tanpa Nama berkata...

aku harap satu hari nanti anak polis kena mcm tu.. lagi best kalau kena kat anak cucu musang hassan.. masa tu aku nak tengok dia nak kata apa!

anti rempit berkata...

sedih tengok anak2 melayu skrg, maju kehadapan dengan rempit.
elok lah kalu yang degil tu, tembak je bagi mati...
jam 3am apa ke jadahnye duk merempit..
negara ini ada undang2, kalu dah polis suruh berhenti tu, berhenti lah..
kenapa lari?? kalau tak bersalah kenapa lari??
Bapaknya, janganlah terkilan bila anak kamu di tembak,
bertanyalah pada anak tu, kenapa merempit..apa ke jadahnya pepagi masih kat jalan raya..
tak ada rumah ke..atau memamng berumah di jalan raya??

Aku sarankan pihak polis, lain kali jangan nak buat2 road block.. jangan nak tahan2 mamat2 rempit tu..
kalau boleh tembak terus je mat mat rempit tu..macam tembak gagak..biar mampus semua.
bukan menguntukan negara pun, malah merugikan..bangsa cina tunggu nak nggaaappp je skrg nak perintah negara.
aku memang sokong 200%.. memang anak2 melayu skrg dah tak ada wawasan..menjahanam kan negara disuatu masa nanti..
makin lama makin teruk, wahai bapak2 yang mempunyai anak, didiklah sebaik mungkin, jangan jadi mat rempit..
kalau dah kena tembak macam ni, tak usahlah nak kesal2kan lagi..terkilan konon... ptuiiihhlaaa
tak payahlah salahkan polis2..salah kan didikan kamu kepada anak kamu..

tak kira lah anak sape pun, kalu dah rempit, tembak aje lah sebelum mat2 rempit sial haram jadah tu membunuh orang lain..
tak payahlah sokong2 aktiviti sial tu.. selagi tak tembak selagi itu lah akan bermaharajalela dijalan raya sehingga boleh
membunuh orang seperti mana anak aku, mati kerana kesialan, kebabian mat rempit..

Tanpa Nama berkata...

nak tunggu polis kenakan anak polis.... malam sikit. mana yang dah terkena dengan tindakan brutal polis tu, korang takyah tunggu lagi.. nampak je anggota yang penaya korang, tangkap masuk guni dan buang kat laut, abis citer. supaya jadi pengajaran kepada yang lain.....

Tanpa Nama berkata...

TO ANTI REMPIT

anti rempit pun nak ikut undang2 polis amco
baguslah tu
doa2 agar lepas ni anti rempit pulak yang mati kena tembak polis.

anti rempit ni bapak budak tak masuk sekolah
undang2 letak kat bontot
otak letak kat biji kelepir

anti rempit
ini malaysia la
ini bukan israel
salah merempit bukan boleh main tembak macam tembak gagak

bodo punya statement!
macam statement PIG

lord ried berkata...

SALAM

BULIH LA PINJAM CHE POLEH YANG TEMBAK BUDAK TU AJAK PI BUGHU BABI SABIK PEEL DIA
MACAM TENGAH DOK BUGHU BABI. KALU BABI TAKPA, HANG NAK TEMBAK KAT MANA2 PON. BABI TENGAH TIDOQ KA, BABI TENGAH MAKAN KA, BABI TENGAH BELAGHI KA, ATAU BABI TENGAH BELAKI. TAKDA MASALAH PUNYA.

YANG HANG DOK TEMBAK BUDAK HANYA TADAK
MAW BERHENTI SAJA. MUNGKIN TADAK LESEN ATAU MUTOR DIA TADAK ROAD TAX SAJA. KALU TAK DAN NAK HAMBAT, LEPAIH SAJA LA. KALU CHE POLEH TU CEKAP, KEJAQ LA SAMPAI DAPAT.

AKU CADANG LEPAIH NI CHE POLEH KALU NAK RONDA JANGAN PAKAI PISTOL…… BAKALKAN LASTIK CUKUP LA. KALU LASTIK, TAK LA REMAJA SAMPAI MAMPUIH. TINGGI2 BONJOL KAT MANA2.
BAGI GULI SATU KARUNG PAKAI DEPA WAT PELURU.
he he he
baru semingu dah 2 ekoq kena tembak, seropa tembak babi

Tanpa Nama berkata...

woi!woi!woi!
1.Apa la!teruk betui makpak sekarang!kes dulu!pukui 3 pagi!kes ni!1 pagi!!bagi anak keluar rumah!!makpak jenis apa ni!!bagi motor pulak!!
2.kalau tak cukup ilmu agama!ilmu jaga anak!tak payah kawin
la oiii!!macam TT ni!!

p/s!awat teghukkk sangat perangai polis nii!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

undang-undang rimba
kera berajakan king kong

Tanpa Nama berkata...

Haha, polis entri 0ne to jaga, polis tak mati, rakyat derits!!!! Bile lak aku nk kena tembak. Kena lah bertaubat sebelum keluar rumah.

eden ni umno berkata...

ANTI REMPIT

statement ko macam pantiaq. Memang dah kojo agen israel ni monembak oghang tambah lak laie pemuko yahudi macam ko ni sampai TGNA pun korang nak tembak.

Mano ko tau dio tu morompit? Ado ko undang-undang orang tak boleh keluar umah tak kiro maso.

Pantiaq anti rempit...polis malaysia ni memang tak beradab kalo cakap suaro takdo yang borsopan. Ado satu pagi den duduk sorang kek petrol stesen tongah makan roti ateh motor dio halau den balik, cakap kasar pulak tu.

Bilo den kobar borkumpul lobih 3 orang jo yang tak buleh toruih dio nak balun den...apahal?

Laie satu kes den kek stadium Paroi ponuh sosak dongan orang maso final Pialo super, bukak baju sobab paneh pon kono maki...gilo ko apo. mano undang-undang dorang pakai?

Pukimak anti rempit jangan cakap banyak la ko tak ponah lawan cakap orang tuo merayau sampai ko pagi. Memang polis malaysia ni dah gilo kuaso tambah lak laie gaji dah naik ni.

Tak heran kalo satu ari nanti kalo BN bonar-bonar nak tumbang negaro kito akan jadi negaro macam komunis ramai yang ilang ditangkap polis ateh arahan BNAPCO.

Cibaiii punyo anti rempit.

Tanpa Nama berkata...

kepada anti rempit...
seirus aku tak setuju dengan cadangan kamu. walaupun aku bukan mat rempit. mat rempit pun manusia juga..kenapa dorg jadi rempit korg tak tanya kan??? ada korg bantu dorg utk isi masa lapang dorg? takde kan..
cadangan ko mmg cam org takde ilmu dan takde nilai keperimanusiaan. yup aku..bukan mamat rempit tapi aku mat skema...hahaha

Tanpa Nama berkata...

apehal budak 2 xnk brenti bila kena kejar ngan polis?
msti polis duk pikiaq yg dia ni penjenayah.2 la pasai kena tembak.polis skarang mmg kalo xdpt depa tembak ja...n budak 2 mesti menggelabah kote kecut bila nmpk polis..aku rilek ja bru lpas lyn ganja kna tahan polis..

hangpa xbaca ka paper dlm last 5 bulan ni?bnyk penjenayah mati ditembak.alasan polis,depa diserang dlu.2 semua alasan ja,padahai mmg depa nk bg mampuih awal2.so xpyh nk berbalas tembakan.polis bukan suka pun cerita reservoir dogs.

mak bapak budak 2 jaga anak mcm mana ha?mcm bik mama jaga anak dia?

Khun Pana aka johanssm berkata...

Aku chuma tunggu aje.
Tunggu dengar fatthewa dan fathewi dari ulamak alamak apno.
Halal atau Haram untuk Tembak Mat rempit seumpama tembak gagak

Tanpa Nama berkata...

kalau perangai macam setan, tembak aje, nanti dah besar jadi penyangak, menyusahkan masyarakat. Budak remaja Melayu sekarang ramai dah rosak akhlak, tak hormat orang tua dan suka melepak sampai azan subuh, macam mana bangsa Melayu nak maju? Kalau budak baik, apa dia buat di luar pagi-pagi buta tu. Kalau dah kena tembak, baru mak bapak nak salahkan pihak berkuasa......apa peranan mak bapak dalam mendidik dan memantau pergerakan anak-anak remaja?
Bila dah jadi perkara macam ni, mana ada mak bapak nak mengaku kesalahan anak-anak mereka? Semua kata anak-anak mereka budak baik, baik apa kalau pukul dua sampai 4 pagi masih melepak/berempit dengan kawan-kawan?

Rajagopal Internet berkata...

the Manchurian Candidate (1962)memang filem klasik diadaptasi dari novel Richard Condon.(walaupun berbaur anti-komunis).lakonan Frank Sinatra dan Janet Leigh.

boleh tgk seluruh filem ni free di youtube,tv trbaik dunia kahkahkah (dibahagikan kpd 13 video) - http://www.youtube.com/user/UnderworldProjector#p/c/D937B2CBFF735A89/0/W5EhXvYF_uI

sila jangan jadikan filem ini modal melancap sambil tengok Janet Leigh.kahkahkah

nota:yang versi ulangbuat 2004 punya tak payah layan.haprak macam hampir semua filem ulangbuat.

bagi yg bukan malas membaca,sila baca buku "In Search For The Manchurian Candidate - The CIA And Mind Control" oleh John Marks.buku ini bukan novel fiksyen.buku ini berdasarkan maklumat2 dari CIA.mungkin ada yg pernah dengar tentang Project MK-ULTRA oleh CIA.nak tahu,sila baca (jangan konfius buku ini dgn novel oleh Richard Condon yg dijadikan filem manchurian candidate).download buku ini di sini - http://rs60.rapidshare.com/files/136351366/120473.pdf

atau baca di sini (tak perlu download) - http://www.druglibrary.org/schaffer/lsd/marks.htm

tiru ayat TT - sila ambil utk membuat kebaikan.jangan jadi mat malas kahkahkah

kingkonglee berkata...

gua respect Ketua Polish Ng. Sembilan dah mohon maaf. Polish babi cibai yg tembak telah digantung. Hidup Polish! Tapi polish babi utan tg tembak tu telah belajar dari yahudi yg tembak budak2 Palestine. PDRM telah dapat naik gaji, cibai2 ni amat sronok krana dia tau UBN akan sokong kerja ganaz tembak budak2. Mat2 rempit patut disumpah jadi babi, lepas jadi babi cibai polish boleh tembak suka hati, krana mereka bukan manusia lagi. Ini mcam ka cara untuk menghapuskan gejala rempit? Sayangilah remaja Malaysia & selamatkan mereka dengan cara yang terbaik..

Tanpa Nama berkata...

Anti Rempit,

Saya turut simpati dengan anda..al-fatihah.

Isteri saya juga menjadi mangsa mat rempit..meninggal dunia kerana kemalangan dengan mat rempit..

semoga Allah swt memberi hidayat kepada mat2 rempit..

Kepada aggota2 polis, bertugaslah dengan penuh dedikasi.

meski pun anda sering dipersalahkan kerana cuba untuk menjaga kerhamonian namun masih ada insan menyangungi kerja2 anda.

mereka akhirnya akan menyanyungi profession anda setelah keluarga mereka terbunuh gara2 keliaran mat rempit.

al fatihah untuk semua mangsa2 yang terlibat...

Tanpa Nama berkata...

Saya sokong ulasan dari Anti Rempit, bagi mereka yang tidak kenal dengan mat rempit memanglah meletakkan kesalahan pada pihak polis 100%, tapi mat rempit ini lah menjadi samseng belagak ala mafia italy di jalan raya ditambah lagi dengan kumpulan yang besar yang menyedihkan adalah golongan remaja melayu.

Bila melayu nak maju macam ni, kepada emak bapa janganlah disalahkan pihak polis 100% dalam hal ini, salahkan juga diri kamu sendiri dan juga anak kamu. Anak yang baik tidak membuat kerja 'bodoh' cth: memandu kereta tanpa lesen. Anak yang baik mesti mendengar kata ibu bapa dan orang lain, cth: polis kata berhenti, berhentilah, tapi samseng apa nak ditakutkan dengan polis jika kita dipihak yang benar.

Kepada pihak polis bertindaklah dengan bijaksana dan teruskan tugas murni anda menjaga keselamatan negara, jadilah 'badan' penguatkuasaan yang adil tidak memehak kepada UMNO dan BN sahaja, janganlah anggap parti pembangkang sebagai musuh anda, tugas anda adalah murni dan fardu kifayah jika anda seorang yang memahami ISLAM secara keseluruhan.

Cuba bayangkan jika tiada polis di 1Malaysia ni, apa akan jadi dengan kita, keluarga kita, harta benda kita dan tanah air kita. Setiap manusia akan ditanya apa yang dilakukannya semasa hidup di dunia ini di akhirat kelak, dari itu berlaku adillah sesama manusia.

hatasinchi berkata...

Tuan punye blog bela sangat mat2 rempit tuh yeh? Kalau dah layak ditembak tuh tembak jer..lagi afdal tembak sampai mati terus. Kecik2 tak nak mampus da besar menyusahkan org.

Woi Tuan Blog, ko igt bile ko buat blog dedicate utk bela mat2 rempit yg layak mati nie kitaorg nak kesian ke? Nak simpati ke? Jangan la sibuk nak menyalahkan org lain ie: Polis la, UMNO la etc etc tapi bebudak rempit tuh salahkan diri sendiri...otak tuhan bagi x nak pakai..

Semua dalam negara nie nak idop aman damai, kalau mat2 rempit x makan ajar nie nak berlagak jadi samseng cam jalan negara nie bapak diorg yg punye, SILAKAN!! Jangan harap la simpati aku bile peluru tembus perut atau kepala korang!

Adios!

hatasinchi berkata...

Mat rempit mmg layak ditembak dan mati! Berapa ramai org mati jadi mangsa mat rempit? Jangan harap la budak dlm blog nie nak dpt simpati aku. Tuan blog pun bole pegi jahanam dengan artikel ko nie..harkh ptuih!!!