Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 9 Mei 2010

JANGAN TAKUT -SEKARANG TAK AKAN JADI BATU



DULU BOLEH LAH BUAT LAWAK - KALAU KUTUK RAJA JADI BATU






ISU ZAID: PERKASA, MAGARAN AMBIL SIKAP TUNGGU DAN LIHAT
- minsider

Perkasa dan Majlis Gabungan NGO Pembela Negara (Magaran) yang membatalkan demonstrasi membantah pendirian Datuk Zaid Ibrahim kelmarin atas alasan beliau sudah memohon ampun kepada Sultan Selangor kini mengambil sikap tunggu dan lihat ekoran perkembangan terbaru semalam.

Bagaimanapun pertubuhan bukan kerajaan itu tetap mahu Zaid, anggota Majlis Pimpinan Pusat Parti Keadilan Rakyat (PKR), meminta maaf kepada Sultan Selangor berhubung kenyataan beliau dalam blog yang mereka dakwa telah mempertikaikan kuasa Raja-raja Melayu.

Semalam Zaid menegaskan beliau bersedia untuk menghadap Sultan Selangor untuk menjelaskan pendiriannya dan alasan kepada penulisan beliau tempoh hari, tetapi menegaskan tidak perlu memohon maaf. Ketika dihubungi The Malaysian Insider, Ketua Wira Perkasa Arman Azha Abu Hanifah menegaskan, sekiranya Zaid masih enggan meminta maaf pihaknya akan mengambil tindakan kerana beliau dilihat telah melanggar perintah Sultan Selangor.


KAH KAH KAH

woit… APA JADI DENGAN AMARAN 24 JAM…. kah kah kah..

woit….APA PUNYA JENIS GEDEBE NI….. kah kah kah..

kah kah kah…. DULU BAGI MCA DAN WARTAWAN CHINA 48 JAM…. kah kah kah…

kah kah kah…. SATU HABUK TARAAAAAk….kah kah kah….

woit… INI SUDAH LEBIH 24 JAM…. kah kah kah..

woit…. SUDAH TIGA HARI…. kah kah kah..

kah kah kah…. TAK JADI APA APA PUN… kah kah kah..

kah kah kah….. ZAID TAK KENA DAULAT RAJA PUN… kah kah kah..

kah kah kah…. ZAID TAK JADI BATU PUN…. kah kah kah…

15 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kah..kah..kah... macamana boleh jadi ketua agama..pening aku dok fikir...
minum arak...main betina....
pakaian kebesaran warna kuning...
macam ni boleh jadi ketua agama islam...
oh yalah baru aku faham, semuanya ditentukan oleh penjajah inggeris

AzamDin berkata...

ahahahahaha apa la gamba batu lucah tu.. ahahahaha...

eden ni umno berkata...

Sumpah jadi kopi batu keras kot wakaka

zeqzeq berkata...

Perkasa boleh juga cadang bela melayu. buat gula,bina kilang gula supaya bangsa lain tak boleh kawal gula.

opisboi berkata...

pekasam yg kene warning ngan kavita kaur..hehehehehe..yenade brahim

Tanpa Nama berkata...

kakakakkaa...
bro isham...inilah geng2 lack of love....

kerana kurang mendapat 'kasih syg' drpd kerajaan pr selangor-kerana takboleh dpt projek...maka projek 'pembunuhan' kredibiliti pimpinan pr dijalankan...kasihan kurangnya mereka mendpt kasih syg...kakakakkakaka....semoga mereka2 ini tidak disumpah menjadi batu spt tanggang sempena hari ibu...hahahahhahahaha....

Tanpa Nama berkata...

Salam,....kah kah kah...saja nak ketawa. Saja nak tanya. Ada member kata blog tukar tiub ni milik Prof Adnan kat UPSI tu. Betoi ka? Sekadar nak tahu.

mansuri berkata...

salam sumer……

konotasi brahim ni suka melompat…..ramai suka panggil katak. tapi kalu setakat katak tadak orang sampai maghah….. nak racun ka nak bunuh ka,
namun rugi jugak spesis umnojambantaik kalu tak makan katak…….. selain tadak batas2 dalam agama……. tak makan katak bukan bermakna
umngok dah islam……….
tapi braim ni aku lebih senang panggil BEWAK.
bewak kalu badan besag bukan saja curi telog ayam…… bapak ayampun dia sapu sekali.anak kucingpun dia sapu. sabik tu braim ni jahat macam BEWAK.
ramai orang tak suka bewak. selain ditembak, ada yang hambat guna beruk bila bewak naik pokok…… bawah depa pueh anjing pulak.
kalu jatuh dan misti makan batang kayu.
BEWAK ni kalu didokong buleh naik ataih pala.
kalu pakai ketayap, habih jatuh ngan ketayap sekali.
itu la persepsi… sekog makhluk perosak
yang bernama BRAIM BEWAK KOMODO

Tanpa Nama berkata...

rajagopal tu yang rakyat sumpah jadi batu....!!!! ada otak takleh nak pikir, yang dia nampak amno amno amno......puki,sauh,rm!!!

sardindalamtin berkata...

sumpah jadi batu masa tgh berkamasutra.

woit TT, xde gambar lain ke ko nak letak. makin hari makin cam sial la ko nyer posting.

teruskan usaha.......

azmie berkata...

posisi kamasutra apa tu isham. akrobatik ka?

petai muda berkata...

salam,

bagi aku, isu sultan ni satu isu sensitif. Penjilat umno akan guna isu ni utk kepentingan poitik. Berhati-hati lah!

Tanpa Nama berkata...

jalan da perkasa
ini taun 2010 lah
orang lagi hormat gambar gopal kat kertas rm laa

Lang berkata...

pinjam kata mansuri...

anak2 bewak ni mengambil sikap tunggu dan lihat. aku risau kalau sikap ni diteruskan mereka pula akan jadi batu mcm dalam gambo atas tu, sebab lama menunggu... tak gerak2, lihat zahid sampai keras kematu... akhirnya jadi batu... aduih... mana 24 jamnya?

Tanpa Nama berkata...

gamaknya buddha, jesus, dewa2 hindu ni dulu pun kene sumpah dengan rajagopal jugak ke pa... sumer sudah jadi batu daa... tok pek kong pun sudah kene sumpah ngan raja kelembai jugak ker?

abih sumer puak2 kiri kene sumpah... mujur nabi2 tak kene sumpah ngan rajagopal... kalau tidak, alamat jadi batu jugak la dia...