Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 12 Mei 2010

PATUT LAH MAT EZAM JADI SENATAK




KANGROO BERHENTI REHAT - JANGAN RISAU KANGROO NI TAK NAK JADI YB







DI MAHKAMAH SAI FOOL TELAH BOCOR CERITA


rupa rupa nya mat ezam adalah sebahagian dari
konspirasi ini.

mat kang kang ini ada jumpa mat ezam.

jumpa malazm hari dari jam 11.00 malam hingga lewat pagi.

mat kang kang beri tahu senatak bahawa dia telah disutut oleh anwar.

lihat mereka berjumpa di tasek puteri rawang.

mat kang kang sebut nama rahimi dan tuah muhamad... jeng jeng jeng ..

sapa pulak malaon ini.

tuah adalh orang pertama yang doberitahu oleh mat kang kang yang dirinya

SEKARANG JELAS

mat ezam dapat jadi senatak kerana
bekerja keras untuk merancang sama.

mat ezam ini ada kes kks- kureng kasih sayang

nota: hairan mat ezam dulu kena sutut atau tidak?


KARPAL SINGH

peguam karpal telah meminta senarai saksi sekali lagi.

mahkamah tangguh hingga 2.30!

8 ulasan:

shahmetal berkata...

ejaan ko ni maken lama maken sarkes dah. penat nak baca.

Lang berkata...

si setfool ni memang bangang... abih ditelanjangkan semua orang... pas ni dalam court mcm dalam parlimen.. ada ketua pembangkang, ada bapak menteri dan tak ketinggalan ada senatak skali..

jgn lupa, ahli sukan pon ada, bapak pulis ada, doktor pakar pon ada.. pendek cerita... semua ada...

last skali, setfool akan sebut nama guni satu tahil... habis semua terkangkang mcm dia.

Tanpa Nama berkata...

Kahn kah kah!
Kenapa jumpa di tasik,
Senatak minta nak tengok jubur Cpool,
Senatak cemburu kat Anwar,
Senatak hanya dapat raba dan cium,
Itulah sebebab senatak berazam untuk hancur Anwar,
Isteri Rosmah tenangkan senatak, senatak dilantik jadi Senator.

Tanpa Nama berkata...

lepas ni astro surrender dan tarik diri dari malaysia, pindah operasi kat negara lain...
sebab astro tak boleh nak claim lagi diaorang je yg 'macam2 ada'
rupa2nya malaysian politics dan malaysian courts jauh lebih macam2 ada!

Tanpa Nama berkata...

Apa sudah jadi dengan pelajar yang ditembak di Shah Alam 2 minggu lepas? Kes sudah cool baybeh... tak macam Polis baru lepas tembak dulu..

Tunggu je keputusannya, Aminurrasyid bersalah kerana memandu dengan terlalu laju, iaitu 60km/j. Hukumannaya, mati mandatori ditembak sehingga hancur kepala. Dia juga didapati tiada lesen, ini sepatutnya dihukum gantung sampai hancur kepala. Beliau juga melarikan kereta kakaknya tanpa disedari, hukuman mati sampai hancur kepala. Tidak berhenti atas arahan Polis walaupun ditembak sebanyak 16 das, hukumannya mati sampai hancur kepala.

Maka dengan itu, wajarlah Polis menembak pelajar tersebut sebanyak 2 das di belakang kepala. Beliau adalah penjenayah yang dikehendaki untuk menyelesaikan beberapa kes rompakan di sekitar Shah Alam. Maka dengan itu, pihak polis telah berjaya menyelesaikan kira2 8.23 juta kes jenayah di sekitar Lembah Klang.

Tanpa Nama berkata...

TT, sejak lu naik senatak ni,
lu bagi makan anak bini lu pakai duit jubor ka?

sahmental betol senatak ni

S.H.A.H.M.E.T.A.L = Jubor
S.E.N.A.T.A.K = Sarkis

mat lendir kgl berkata...

omak ooi! kangaro minum ayaq setan
sobijik macam lobai sauh!

melor45 berkata...

SiEzam dan SiSitiSaifool ni kira-kira supa Siatiq dan Raqiq yang sentiasa mengawasi dan merekod semua perbuatan DSAI, sepatutnya satu dikiri dan satu dikanan yang terjadi kedua-duanya nak tonggek dibahu kiri.Perbicaraan ini kira Pre Pdg.Mahsyar Trial le.Tetapi yang kalut dan lucu Hakeemmmnye adalah Beruk alias Kanggaroooos.