Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 12 Mei 2010

SATU LAGI CARA UNTUK TIPU MELAYU




TOLONG AMBIL CERMIN DAN TENGOK JUBOR SENDIRI




KERAJAAN TAK KEHABISAN WANG UNTUK PEMBANGUNAN : MOHD ALI - melayau

Kerajaan tidak pernah kehabisan wang atau peruntukan untuk melaksanakan program-program pembangunan kepada rakyat di negara ini agar mereka dapat menikmati kemajuan dan kehidupan yang lebih selesa.

Mohd. Ali Rustam berkata, pihak yang menuduh kerajaan sudah kehabisan wang telah melakukan fitnah sedangkan pelaksanaan pembangunan terus berjalan di negara ini.

Menurut Ketua Menteri Melaka itu, jika kerajaan tiada sumber kewangan, maka tidak mungkin rakyat Malaysia termasuk di Sarawak dapat menikmati kehidupan serta pembangunan seperti yang dinikmati pada hari ini.

''Sebenarnya pihak pembangkang yang tiada duit, mereka tiada keupayaan untuk melaksanakan pembangunan, contohnya adalah di Selangor yang tidak lagi membangun seperti sebelum ini.

''Ini kerana telah berlaku banyak salah guna kuasa dan penyelewengan peruntukan di negeri itu bagi membela syarikat-syarikat swasta, sebaliknya orang miskin langsung tidak dibela," katanya ketika melawat Kampung Hilir Sibu di sini hari ini.

KAH KAH KAH…

woit… MALAON INI BUAT LAWAK SEDIH…. kah kah kah…

kah kah kah… SEMUA ORANG TAHU… KERAJAAN TAK ADA DUIT…. kah kah kah..

woit… KALAU ADA DUIT KENAPA BUAT CUKAI GST – GASAK SAMPAI TERBRAI?.... kah kah kah…

woit… KALAU AdA DUIT KENAPA JUAL TANAH KERAJAAN DI COCHRANE?.... kah kah kah…

woit… KENAPA SEMUA JABATAN KERAJAAN… TAK ADA KERJA LEBIH MASA…..kah kah kah..

woit… KENAPA TAK ADA LAGI SURKUS DAN KURSUS… kah kah kah…

woit…. APA SANGKUT PAUT DENGAN SELANGOR…. kah kah kah..

woit…CUBA TEKA...MALAON MANA KENA TARIK DARI DARI BERTANDING KERANA RASUAH… kah kah kah..

11 ulasan:

merbok berkata...

org politik ni memang muka tak malu.. kalau ada sifat malu dia tak akan cakap benda bodoh mcm ni

Tanpa Nama berkata...

kahh..kahh..kahh
Bodoh la orang Umngok ni..
dah semua duit hasil negara dia pegang, memang la banyak duit...
Itu duit rakyat la, bukan duit Umngok..
Itu pun dah banyak habis sampai dah kering dah...itu pasal la nak buat GST!!!
Bodah..bodoh..bodoh...dasar kapla lembu tul...
Kah..kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

betul tu tt kerajaan sudah tidak punya wang.Wang sudah habis digasak oleh geng gerombolan.
Tu pasal judi bola pun nak dihalalkan
DAH TERDESAK LA TUUUUUU.......
Bodo punya umngok!!!
cakap tak pakai akai......

Tanpa Nama berkata...

Sajalah tu buat statement takut Najib lupa yang dia masih hidup...kah kah kah

Lang berkata...

kalau ada duit... kenapa jual telaga minyak... itu telaga minyak la... bukan telaga buta.... budus...

di selangor, duit habis sebab dah lingkupkan sebelum habis tahun... dalam bulan mac sahaja dah pulun habis segala wang.

Kucing Parsi berkata...

orang sibu perlu ingat, yang di mahukan tidak banjir dan pekerjaan
jikalau itu tidak dapat di realisasikan Undi lah DAP.
ingat bahawa bukan sekolah di parlimen sibu sahaja yang perlu di bela
bukan sekolah di parlimen hulu selangor sahaja perlu di bela

ali rostam bodo..
kah kah kah

first time masuk sibu nak tipu orang sibu

visit
http://melodymockers.blogspot.com/

vL berkata...

ali ketam bodoh
melaka yg takde duit
ali ketam perabeh duit org melaka
hari ahad pun nk kena bayar parking
tanah melayu diambil, dinaik taraf supaya cukai pun naik
pastu spend berjuta buat air terjun
jalan kat depan mahkota nak terbarai tanak betul kan
kota fesyen mitc jadi ape?
kesian peniaga melayu
harga sewa kt melaka sentral berapa ribu?
kesian peniaga melayu
kedai kraftangan depan afamosa pergi mane?
bawa masuk dp, kedai melayu tersorok nun jauh di sana
sewa brapa?
kesian peniaga melayu?
haha
ali ketam bodoh, ludah ke langit kena bontot sendiri
tgk la anak dia yg blajar kt MMU melaka tu
kereta ape derang bawa?
kah kah kesian melayu kena tipu dgn ali ketam

Tanpa Nama berkata...

baru lepas kutip income tax - ada duitlah tu

perosak bunyi berkata...

dia cakap macam tengah high. khayal neh.

Tanpa Nama berkata...

kalau banyak duit kenapa elaun perbatuan orang kejaan dah tak ada tahun ni?

lan. cau lah

duit cukai pendapatan 2009 sudah kena longgok kat sibu.

untung sekolah mca. sekolah amnonok habuk pun tarak!

Tanpa Nama berkata...

Hoi OT (Orang Tongong)di Umngok, mana perginya kerja OT (overtime), kursus, lawatan sambil belajar, biasiswa pelajar dll.

Tak ader duit kan? Harapkan pagar, pagar makan pagar, makan rasuah, projek 10%....mmg takleh harap.

jalan JPJ,panji