Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 23 Jun 2010

BERITA BAIK UNTUK SELURUH MALAYSIA




MENANTU AYAH SUDAH TIBAI KATAK DAN KAKI KATAK




KJ PERTAHANKAN WEE , DAKWA KENYATAAN IBRAHIM TAK BERASAS – minsider

Khairy Jamaludin berkata kenyataan Wee Ka Siong berhubung isu biasiswa Jabatan Perkhidmatan Awam (JPA) tidak berunusr perkauman sebaliknya bertujuan mempertahankan pemberian biasiswa itu.

Beliau berkata dakwaan Ibrahim Ali kononnya Wee mempersoalkan kontrak sosial dan tidak menghormati perlembagaan persekutuan adalah tidak berasas.

Khairy berkata beliau mempertahankan kenyataan Wee kerana telah mendengar sendiri rakaman asal kenyataan itu dan daripada penjelasan yang diberikan juga beliau mendapati tiadanya unsur perkauman dalam kenyataan itu.

“Apabila saya mendengar kenyataan asal yang direkodkan dan daripada penjelasan Wee, saya rasa tak ada ruang nak buat tafsiran bahawa kenyataan itu adalah kenyataan perkauman yang tidak menghormati Perlembagaan Persekutuan, hak serta kedudukan Bumiputera.

KAH KAH KAH…

woit… INI SUDAH BAIK… kah kah kah..

kah kah kah… BUAH SUDAH RANUM… kah kah kah..

kah kah kah…. KATAK TIBAI ANAK CUKONG… kah kah kah…

kah kah kah…. TETIBA MENANTU AYAH DATANG SOKONG CUKONG….…. kah kah kah…

kah kah kah… MENANTU AYAH TIBAI SI KATAK…. kah kah kah…

kah kah kah…GEROMBOLAN SUDAH GADUH DENGAN PEKASAM… kah kah kah..

kah kah kah… PERKASA AKAN TERUS TIBAI MCA… kah kah kah..

woit… BILA MUSUH BERGADUH SAMA SENDIRI… kah kah kah..

kah kah kah…. KITA KENA BANYAK MAKAN ROTI …kah kah kah

nota:
biarkan mereka terus bergaduh
biarkan mereka tuduh menuduh
biarkan mereka pukul memukul
biarkan mereka bunuh membunuh
mari ikut sama goyang goyang batang pisang
biar gerombolan tumbang rambang kah kah kah

nota:
apa jadi dengan amaran 48 kj?
anwar ibrahim tak ambil pot
amaran kj tinggal amaran saje
tak lama lagi
kj sendiri orang tak pakai kah kah kah


8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bodo punya key je li nih
tak tau ke
tu maknanya duit biasiswa nak kasi masuk poket umco @ apno
key je li pun boleh tumpang skaki

**kata key je li dalam hatinya - bodo raja katak ni, tu maknanya fulus nak masuk poket kita. Diam suda laaaa! Bikin rosak program la raja katak nih!.

Tanpa Nama berkata...

no 2 dari kiri tu macam kenal jer.... iras iras saipol punya!!!!

mi-phg berkata...

MENANTU AYAH TAKUT PERKASAM AMBIL ALIH PERANAN KETUA DARJAH. NAK CIUM KERIS YG TAK ADA SARUNG KRISMUDIN DAH SIMPAN TAKUT DIKATA RACIST JADI TIBAI PEKASAM SAJA UNTUK RAIH SOKONGAN DARI KETUA DARJAH MCA KOT BOLEH JADI MENTERI..

umar al khattab berkata...

..
ini petikan ayat al Quran untuk kita sama2 semua pembaca TT renung2kan (pernah dibaca oleh DSAI dalam ucapan2nya);

"wamakaru wamakarAllah, wAllahukhairulmaakirin"

..makdunya "Dan orang-orang itupun merancangkan tipu daya, dan Allah pula membalas tipu daya (mereka); dan (ingatlah), Allah sebijak-bijak yang membalas tipu daya"

..cuba kaitkan dgn apa yg dah jadi pada umno sekarang ni.

Perancangan Penguasa Alam sangatlah hebat.

Rillink berkata...

Salam Bro

KJ Ini adalah contoh salah seorang pemimpin umno yang kerja nya hanya membodek,,mengampu,,menjilat,,meratah,,menyapu,,mencuci,membilas,,merasuah,,mengentel,,menguli,,mengelap,,menggonggong,,menghisap.kerja kerja ini akan di amalkannya sehingga pok jib lantik dia jadi menteri dan seorang lagi makhluk yg bernama braim katak sama juga 2x5x2.

Tanpa Nama berkata...

“Ahhh…. aaa… aaa.. bahu.. bahu.. picit bahu lak.. kepala dah ok sikit” kata Keri mengarah bininya burung Nuri mengurut kepala yang pening berpusing-pusing. Ekor matanya meneliti susuk badan bininya itu… “hmmm… boleh tahan lagi.. ok le tu kalau nak compare ngan Bik Mama aka Mak Ber’wang’ tu” bisik nafsu beruknya membanding bininya ngan bini Mat Mongol yang amat dibenci nya itu.... Namun begitu dua tiga tahun kebelakangan ni dia udah tak larat nak mengongkek hampir setiap malam… bukan kerna dah tak bernafsu atau kuasa kudanya dah merosot cuma kepalanya pening sesangat ngan berbagai masalah yang membelenggu. Masalah parti, masalah bisnes, masalah keluarga dan macam-macam ada…

Sejak kejatuhan dinasti bapak mertuanya, bisnes nya merudum dan ketika ini adik beradik angkutnya merangkap bisnes partner Patrick Lan Chow Kit dan syarikat 2 ringgit mereka iaitu Sekumit Group sedang disiasat pihak Lembaga Cukai… Keri tau ini semua angkara Mat Mongol dan Bik Mama… “Eiiii… geramnya” kalau ikutkan hatinya mau saje disepak-sepak bontot Bik Mama tu.

Sambil itu kedudukannya juga didalam parti juga tak lebih sebagai beruk mat yeh saje. Walupun dia memegang tampuk sayap kepartian tapi dia tiada daya kuasa.. mungkin ini sumpahan Yang Maha Kuasa kerana berperangai macam beruk ketika PRK Ejoke beberapa tahun yang lalu… Keri insaf… kini baru dia tau langit tinggi rendah dan roda itu bulat… Masih dia teringat sewaktu di Ejoke dia dan kengkawannya melompat-lompat macam chimpanzi mengutuk dan melemparkan botol air dan juga provokasi kepada pihak lawan iaitu Parti Bulan Sabit Mengadap. Waktu itu Keri dan beberapa kawannya daripada parti MGR memang gedebe, taiko dan samseng taik kucing kerana bilangan mereka yang agak ramai serta mendapat sokongan Pulis Angkasa Meraban. Itu semua sudah berlalu dan perbuatannya itu kini tersemat dalam kepala hotak para warga. Menilai kedudukan kepartianya sekarang mau saje dia melompat ke parti lawan tetapi sudah tentu amat sukar diterima… keadaan Keri tak ubah seperti ‘ditolan mati bapak, diluah mati omak’ lagi pula dia bukannya daripada sepsis katak macam Pak Berahim.. dia daripada spesis beruk. Nanti apa pula kata beruk-beruk kalau dia mengaku dirinya sebagai katak udah tentu teruk kena tibai macam Mahafiraun yang mengaku dirinya Melayu namun pada hakikatnya dia Malayalam.

Hati kecil Keri mengakui episod kekecewaannya berpunca daripada bapak mertuanya… masih dapat diingati oleh otak beruknya.. prestasi bapak mertuanya semakin merosot sejak dia menamatkan zaman dudanya… lagak bapak mertuanya macam ‘Mat Rock mendapat seluar Jeans baru’… berkepit aje kerjanya sehingga mengabaikan urusan kepartian dan kenegaraan… Cuma satu yang Keri perasan ketika itu bapak mertuanya asik mengantuk saja… masa sarapan menguap… on the way ke opis dalam kereta matanya terlelap… time meeting tidor mampus… apa kena ngan oang tua tu dia pun tak tau la… “Takkan tiap malam mengongkek” getus mulutnya tersasul… “Mengongkek??? apa Abang ni… bila plak tiap-2 malam mengongkek… dah lama gersang ni tau” udah merajuk pula bininya.. terpaksa la Keri melupakan masalah dunianya dan melayan puyu hangit pulak… hmmm dah nasib badan Keri…

Tanpa Nama berkata...

KATAK melihat segala isu bumiputra dari kepala otak perkauman PERKASA. Jika dia tak boleh terima luahan atau hujah seseorang dia kata itu melanggar Perkara 153 atau tak layak berada dalam kerajaan. Jika hakim kata begitupun nanti dia akan minta hakim diberhentikan kerana telah menoda kesucian Perlembagaan. Macam mana ni, nanti dia minta KJ masuk pembangkang kerana KJ tak faham Perlembagaan. Yang hairannya bagaimana Katak dengan restu Mahafiraun boleh mempunyai 'power' atau aura dalam pentadbira NAJIB? Walhal dia seorang parti BEBAS dan Madey adalah PM pencen!

Tanpa Nama berkata...

dulu dijajah raja brooke
skarang dipimpin raja beruk

apa punya nasib melayau ni