Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 23 Jun 2010

JANGAN SEKSA DOLAH BADAWI




BUKU JENIS INI YANG SANGGUP DI BACA OLEH DOLAH



PAK LAH: HAK ASASI SEKULARISME MUSUHI AGAMA - mkini

"Ramai yang tidak sedar bahawa amalan dan konsep hak asasi berasaskan humanisme dan sekularisme adalah musuh kepada semua agama," katanya.

Tambahnya, masyarakat juga tidak memahami beberapa istilah dan kata kunci berkaitan hak asasi.

Masih ada di kalangan kelompok masyarakat yang masih salah tanggapan kepada maksud keadilan dan kebebasan, kata Abdullah Ahmad Badawi.

Bercakap dalam satu seminar berkaitan agama dan hak asasi manusia anjuran Institut Kefahaman Islam Malaysia (IKIM) hari ini, Abdullah berkata masyarakat tidak seharusnya mengasaskan kefahaman mereka berhubung hak asasi daripada falsafah kemanusiaan.

KAH KAH KAH…

woit… SIAPA BUAT UCAPAN MAT NGANTUK INI?.... kah kah kah..

woit… JANGAN LAH BUAT SUSAH SUSAH…DOLAH TAK LEH BACA. kah kah kah..

woit… JANGAN LAH GUNAKAN KONSEP… kah kah kah..

kah kah kah…. MAT NGANTUK SENDIRI TAK FAHAM APA ITU KONSEP….kah kah kah..

kah kah kah…. KEPALA HANGGUK APA BENDANYA SEKULARISMA…. kah kah kah..

kah kah kah... DOLAH TANYA : SEKULARISMA INI GULA GULA KE??... kah kah kah

woit… JANGAN BAGI PERKATAAN BESAR BESAR…. kah kah kah…

kah kah kah…. MAT NGANTUK TAK DAPAT EJA … kah kah kah…

nota:
kesian pada dolah
keupayaan dolah befikir tidak lebih
dari bilik mandi ke tandas berak
ini adalah lulusan pengajian islam dari um
sekolah dari bukit mertajam
masuk universiti kerana kouta melayu kah kah kah

11 ulasan:

OrkEd Desa berkata...

cute r katon TT nih..kalo bik mama tgk katon ni mesti dia gi cari sekolah ni nat wat program "PERMATA yg hilang"...

mosabit berkata...

dolah badwi ni jenis lena habis...dia pandai bacaaaaaa..sapa kata tak pandai....sekurang kurangnya dia baca masa nak mandi junub.....

kah kah kah kah kah kah.....

Tanpa Nama berkata...

Pernah terima sijil Khidmat Cermerlang daripada Dollah Badawi ni... cara dia berbisik/bercakap ketika menyampaikan sijil tu.....very touching, truly nice and humble person lah... respect dan kesian juga aku pada beliau ni.

Tanpa Nama berkata...

"...masuk university kerana kuota melayu..."
kah..kah..kah...
klakka-la bro..

Tanpa Nama berkata...

dalam islam pun ada konsep hak asasi manusia..apa cerite la pak lah nih

Tanpa Nama berkata...

dolah badawi??? hahahaha sejenis makhluk pukimak pernah aku jumpa atas mukabumi ni...

walaupun dia macam sial, aku masih lagi ada respek sama dia... sekurang2nya pasal otak dia lembab... ini yang amat aku respek sungguh... menantu dia yang cerdih sangat pown sampai dapat degree kelas satu, tapi tak leh makan dengan orang tua ni!!!

Tanpa Nama berkata...

Betul...
Tepat....
Definitely......

He's definitely out, like Karpal said...
Kah.....kah...kah.....

Aiyoyo.....Memang tak ada ubat untuk oreng yang sebodoh Si ngantuk aka Bodowi.


"Men are only clever at shifting blame from their own shoulders to those of others. "
Titus Livius
Roman author & historian (59 BC - 17 AD)

Tanpa Nama berkata...

Sudah la Pak Lah.... cakap Pak Lah memang tak boleh pakai !! dulu jadi PM , tengok apa jadi ?? bagi rakyat habuk pon tarak, hutang negara melambung,keluarga dan anak Pak Lah yg kaya raya !!

umar al khattab berkata...

pak lah..pak lah.

malu aku nak balik kampung. kat kepala batas tu aku dah jarang dengar kau balik sana. ada bisness batu kat KL kah??

1 soalan untuk pak lah;

"sapa yang meng-sekular-kan malaysia selama ini..????"

jawab jangan tak jawab --

Tanpa Nama berkata...

Bro sy pn sekolah dari bukit mertajam, sekolah pak lah dulu.tp sy x sokong umno huhuh

Tanpa Nama berkata...

zaman pak lelah islam adahadhari
tak skuler ke tur!
zaman ler ning ada judi bola
tak skuler ke tur!

ni pak lelah bersuara balik ni pehal?
nak up menantu jadik mentri ker?

maddey pun gitu jugak dulu!
hasilnya memuaskan!
boleh turun-temurun!
boleh waris-mewariskan!