Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 23 Jun 2010

GEROMBOLAN MEROMPAK LAGI




MALAON INI HILANG DALAM FELDA




RIZAB FELDA : ANAK BUAT LAPORAN POLIS ESOK- harakah daily

Pengerusi Persatuan Anak Peneroka Felda Kebangsaan (Anak), Mazlan Aliman akan membuat laporan terhadap Najib Abdul Razak di Ibu Pejabat Polis Daerah Temerloh berhubung isu kejatuhan rizab tunai Felda yang begitu membimbangkan.

Mazlan yang juga Pengerusi Lajnah Pembangunan Tanah dan Wilayah PAS Pusat dalam kenyataannya kepada Harakahdaily semalam, berkata beliau akan membuat laporan tersebut pada jam 10 pagi esok (23 Jun).

Dalam laporan yang telah disiarkan akhbar Harakah keluaran terbaru telah memaparkan bagaimana bekas Timbalan Menteri Tanah dan Koperasi, Dr Tan Kee Kwong mendedahkan kekurangan rizab tunai Felda.

Perkara itu terpaksa diakui Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Ahmad Maslan bahawa rizab tunai Felda merosot daripada RM4.08 bilion pada tahun 2004 kepada hanya RM1.35 bilion pada 2009.

KAH KAH KAH..

woit… MANA DUIT FELDA HILANG…. kah kah kah..

kah kah kah…. SUDAH KENA SEBAT… kah kah kah..

woit…. MENTERI CHINA YANG MAKAN BABI… LEBIH JUJUR….kah jkah kah..

woit… MENTERI CHINA YANG BERAK TAK BASUH LEBIH IKHLAS…kah kah kah

woit… MENTERI MELAYU… TURUN NAIK PERGI MEKAH …KERJA MENIPU…kah kah kah

woit… MENTERI MELAYU DOA BERBUIH BUIH MULUT…. SONGLAP DUIT…kah kah kah

kah kah kah… INI LAH HAKIKTNYA NEGARA INI ….kah kah kah..

kah kah kah…. INI LAH HAKIKAT KEADAAN POLITIK NEGARA INI…. kah kah kah

nota:
tidak ada jalan lain
gerombolan dan suku sakat nya
wajib di hapuskan
sebelum negara ini
hancur lebur kerana
gerombolan sedang ligat
merembat dan menjual harta
negara termasuk akan menjual bank negara dan masjid negara kah kah kah

15 ulasan:

Jalan Pulang berkata...

Mat Taison sang malaon menteri felda sudah kena bahan sama najis wakakaka...

umno memang penipu dulu, kini dan selamanya!!!!

ayamtido berkata...

hakikatnya. yang bukan islam jauh lebih islam dari orang islam sendiri(melayu).. Sweden, France, Denmark lagi Islam dari Malaysia..

tu laa nama dia bila orang pegi dok buat hajj atau umra hanya kerana image kononnya dia pon sama hensem macam pak lebai..

bebuih mulut berdoa tapi tak pernah percaya pada doa yang dia ameen kan...

hambar manusia kerana image.. fascist!

ada harapan lagi kata 100 ulama' nak masok UMNO. lawak jenaka paling kelakar pada abad ini. sama kes macam pengganas JI. tak da angin tak da ribut, daun pulak terbang.

Tanpa Nama berkata...

Hairan ya kenapa orang Melayu tak berani hentam atau menghukum pemimpinnya yang korap, penipu dan putar belit akan wang negara? Kenapa? Mereka tak makan babi? Mereka naik turun goyang biji zakar sembayang? Mereka berkumat-kumit mendoa klentong oarang Melayu lain? Hai konsep agama Islam yang dibawanya mungkin tak tekankan fahaman bahawa siapa yang rasuah, menipu harus dihukum tanpa mengira dia Melayuke, sembahyangke atau berpuluh kali naik haji. Kalu di negara maju beragama kapir mereka tak peduli you percaya Tuhanke janji you rasuah, menipu duit rakyat pasti kena hukum.

Tanpa Nama berkata...

Ha ambik engkau padan muka kau najib.

Keliwontron berkata...

Tiap2 hari aku tengok Najib sial haram jadah muncul dekat TV ....hati aku bertambah marah dengan ke dajalan Najib Razak dan Umno .... merompak harta negara dan suruh rakyat ubah gaya hidup berjimat ... lancau sial punya UMNO ...UMNO truly cursed !
Biar masa menentukan tapi akhirnya akan sampai masanya Mahathir Bapa Rasuah dan Menteri2 BN rasuah akan di seret ke muka pengadilan dan harta2 mereka di rampas utk di pulangkan kepada rakyat Malaysia semua ..Amin

Tanpa Nama berkata...

Buat penat saja repot-repot.
Bukan tak tahu macam mana kesudahannya.

Tengok kat Indonesia... Bila kes Ariel Peterpan timbul... siasat-siasat dan tahan dia.

Kalu Malaisie.. orang yang buat bebas... tukang repot yang kena tahan.

Tanpa Nama berkata...

Menteri Melayu yang mengaku nak bela Islam nak bawa lari duit ke luar negara. Khabarnya nak beli hartanah di Australia. Sebelum tu bawa lari puteri raja berkahwin di luar negeri. Cerita baru yang masih panas, Ahli Parlimen Melayu kahwin tanpa persetujuan isteri kedua kemudian tak mahu mengaku hal itu. Bila kena dakwa di mahkamah syariah terkernyih sakan. BN buat apa pun boleh. Orang yang ada skandal seks pun baik, perasuah juga baik dan si munafik juga bernilai. Judi dah halal. Mufti dan ulama UMNO dapat habuan. Syoknya sertai UMNO/BN bersih dari dosa!!!

Tanpa Nama berkata...

orang melayu umnongok memang BODOH dulu kini dan selamanya akan di BODOHkan olih pemimpinya yang suka menjual harta negara demi $$$$$$$$$%%%%%%%%% $EX $EX $EX $EX

lepas penjara pudu yang berusia 100dijual berkemungkinan giliran menunggu parliman, istana nagara dan jawatan PM kah kah kah

kah kah kah MELAYU BODOH macam mamak kutty and sons

rtm klg

Tanpa Nama berkata...

hah??? pergi mekah??? itulah ko tt, pergi mekah tu, dosa dia orang akan terhapus dan akan menjadi suci semula macam breeze...

melayu2 GSK ni buduh, sbb tu la dia orang ingat gi mekah tu, cuci abih segala dosa...

nota:

ko tt, bila nak gi mekah pulak doh?

kingkonglee69@gmail.com berkata...

hai hicyam,
gua cakap sama lu, bukan sumer orang cina makan baby meh.
bukan sumer orang cina berak tatak basuh meh.
bukan sumer cina lancau kongkek meh.
makan rasuah itu lebih lahanat dari makan baby oleh sumer cukong cibai umnumcamic-BN !

Tanpa Nama berkata...

"GEROMBOLAN MEROMPAK LAGI "

Memang-lah MALAON INI Mesti HILANG DALAM FELDA lor.....


"A THEFT ALWAYS A THEFT"


If someone betrays you once, it’s their fault; if they betray you twice, it’s your fault.
Eleanor Roosevelt
US diplomat & reformer (1884 - 1962)

Tanpa Nama berkata...

Jangan tunggu lagi !!! rakyat harus bangkit sekarang bagi gulingkan UMNO/BN sebelum negara jatuh muflis !!

People Power !!!

umar al khattab berkata...

..aku baru ziarah keluarga mertua di sungai buaya, serendah, hulu selangor minggu lepas. rupa2nya masih ramai yang memuja najib di cerok2 kampung disana.

menangis hati aku mengenangnya. ditipu, diperbodoh, dilempar najiss ke muka, di suap duit rasuah yang lebih jijik dari tahi khinzir, masih lagi menyokong Be End.

**..woit TT..jangan roboh masjid negara woit..kat mana aku nak solat jumaat nanti, kat mana aku nak joging nanti woit..

keh keh keh

A.B>U berkata...

Ha ha mana umno pejuangan melayu mana.. tidur ka.. lena ka.. enjoy ka..mabuk ka.. hilang ingatan ka.. sindrom down..ka... oh lupa semuanya otak buang longkang...ha ha perkasa mana...katak katak mana.. pejuang islam kulim mana..ha ha.. mufti-mufti mana.haha raja-raja mana ha ha sprm mana ha ha...semua bapuk ha ha

Tanpa Nama berkata...

SPRM tarik selimut, tidor lagi

Ini bukti yang harus diketahui oleh wartawan RTM yg mendesak anwar hari tu

"Tanya ketua kamu, apa tindakan yang akan diambil?"

Senyapppppp!