Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 17 Jun 2010

BERJA JAGA PADA 30 FEBUARI NANTI !




PBB SEDANG BERBINCANG TENTANG KEDARAAN BIK MAMA




PM: TARIKH PILIHANRAYA SATU KEJUTAN
- mkini

Najib Razak berkata kerajaan tidak akan membubarkan parlimen untuk mengadakan pilihan raya umum akan datang semata-mata berdasarkan kepada satu pendapat bahawa semakin ramai rakyat menyokong beliau.

Bagaimanapun, kata Perdana Menteri, tarikh pilihan raya akan datang akan "mengejutkan semua pihak".

Bercakap kepada pemberita selepas menghadiri majlis bersama rakyat di Wat Machimmaram di Tumpat hari ini, beliau berkata pelbagai faktor perlu diambil kira sebelum menetapkan tarikh pilihan raya.

KAH KAH KAH

woit… INI MAT MONGOL TIBAI MAHAFIRAUN… kah kah kah..

woit….APA DIA YANG AKAN MENGEJUTKAN SEMUA PIHAK ?... kah kah kah

nota:

pekara-perkara yang akan mengejutkan semua pihak:

1 pilihanraya akan diadakan pada satu shawal
2 pilihanraya akan di adakan pada 31 februari
3 pilihanraya akan di adakan ketika anwar dalam jil
4 pilihanraya akan di adakan pada 25 disember
5 pilihanraya akan diadakan bila bik mama slim macam ziana zain
6 pilihanraya akan diadakan bila semua peti undi telah penoh dengan kertas undi
7 pilihanraya akan diadakan bila guru ji dari bombay kata yes
8 pilihanraya akan diadakan bila deepak dapat carpet baru
9 pilihanraya akan diadakan bila suami mat mongol beri arahan
10 pilihanraya akan diadakan bila united nation declare bik mama masih anak dara kah kah kah

18 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mengenai bank yahudi di Malaysia
http://ibnuyaacob.com/?p=1517

Tanpa Nama berkata...

"PM: General election is going to be a surprise "
(Bernama) - Prime Minister Najib Tun Razak said the government would not dissolve Parliament to make way.........................
http://malaysia-today.net/index.php?option=com_content&view=article&id=32498:pm-general-election-is-going-to-be-a-surprise-&catid=19:newscommentaries&Itemid=100131


Aiyoyo.........Inge boren ge...
Terkejut apa...?!
Dah lama dikejutkan ..........
Kah...kah...kah......

Test apa ?!
Dah lama di-test-lah ........

Want to try ?
Just do it...!
Don't talk much.....!
Anak-anak bangsa Malaysia can give you a definite answer.
Don't regret ah....!
The choice is yours.....
We are waiting for the "terkejut" moment.......
Kah......kah....kah....


refer to
People Power Revolution
http://en.wikipedia.org/wiki/People_Power_Revolution

Tanpa Nama berkata...

2 sebab bilamana mat monggol mesti mengadakan pilihanraya:

1. guru ji dari bombay kata yes!!!
2. suami mat mongol telah beri arahan.

lain-lain belum muktamat.....tunggu

Fa-T berkata...

tak muktamad

Penerbit Ibnu Al-Manhar berkata...

Itu lanun johor perabeh duit rakyat, . . .dia punya tiub mesti mau tukar kalu. Mesti mau tulis juga dalam ini tiub tukar. Bawak kereta api pun mau kecoh. Berapa juta duit rakyat abes satu habuk pun tarak hasil. Ini bagus pnya ketua agama. Patutla johor byk bohsia Melayu murah2. Sbb ketua Islam nya lanun . . .

yb berkata...

Pada Apocalypse 21 Disember 2012?

yb

Tanpa Nama berkata...

isham..

semalam zul nordin pejuang islam unggul denagn wee katak muncul dalam rancangan hujah tv9..

baru aku tahu yang zul nordin nie tak tahu nak cakap...cakap besar je boleh...

mosabit berkata...

aku setuju...

bila anwar masuk penjara..baru ada pru13...

tapi pru13 adalah tanda sial bagi umno..sebab mereka percaya kesialan no 13......

kejutannya ialah..pru13 akan diganti kepada pru14....langkah bendol..baru dapat sepersalinan...

kah kah kah kah kah kah ....

Tanpa Nama berkata...

Aku pun hairan dengan puak siam nie dah kata bumiputra tapi ada kata jadi bumikera, sebab tu ramai dah jadi penyokong pakatan sekarang. cuba baca luahan rasa mereka sini http://komunitisiambaru.blogspot.com/ hahaha aku pasti pru nie akan menjadi kejutan sebab siam dah tak sokong gerombolan.

Pak Din Pendang

C++ berkata...

Bhai TT,

Ini belum "MUKTAMAD" ..... hahahaha

Tanpa Nama berkata...

pilihanraya yg paling mengejutkn adalah apabila pengumuman dibuat siap dgn keputusan sekali..ha ha ha

Tanpa Nama berkata...

aku yakin...mat monggol atas arahan bik mama nak buat pilihan raya paling jahat dalam sejarah malaysia...wakakakaka

Tanpa Nama berkata...

Ini negara dia punya bapak punya. Dia bolih bikin apa dia suka , kasi org terkejut.Kesian orang tua tua. Dia mau kasi heart attack kah. Hospital mesti mau standby. Cuti doktor, missi, dreber ambulan mesti cancell.

umar al khattab berkata...

..bro isham,
gua baru balik dari tangkak,kenduri kawan.3 minggu lepas.
..sembang sama itu bapak pengantin & budak2 rewang.gua ingat set-set gerombolan,tengok2 kutuk najib! kah kah kah.

ini sudah bagus.
gua ingat johor sudah mendarah-daging sama itu umno.
rupa2nya dekat tempat al-sembab pun ramai pejuang sayap kiri!!!
keh keh keh. TAHNIAH!!

[tangkak-pagoh adalah jajahan takluk al-sembab]

Tanpa Nama berkata...

"PM: GE is going to be surprise"

setakat jawab soalan wartawan macam ni, lembu berak kapor pun boleh jawab.

stail jawapan budak2 bodoh darjah 3M

Contoh:
1. What is your name?
Answer: it going to be surprise.

2. How old are you?
Answer: it going to be surprise.

3. What do you like to eat?
Answer: it going to be surprise.

4. How can bik mama do that?
Answer: yes no thank you.

Tanpa Nama berkata...

mengejutkan!

memang akan mengejutkan!

sebab...

1) pilihanraya DUN Serawak mesti diadakan sebelum pertengahan 2011, jadi mat monggol mesti tidak akan mengambil risiko dgn membiarkan Serawak mengadakan pilihanraya berasingan dan mwmbiarkan PR menghantar bala tenteranya untuk mengempur Serawak...

2) jadi PRU13 mesti diadakan serentak dgn pilihanraya Serawak!

Lang berkata...

sambungan kejutan oleh tt

apabila cukup tempoh maksima 5 tahun... pilihanraya ditangguh 5 tahun lagi...

apabila bikmama cuti bersalin... pilhanraya akan dijalankan...

apabila malaysia dipindahkan ke kutub utara... pilihanraya akan diadakan..

yang selalu terkejut ni... badak
yang selalu mati... katak

Amyra berkata...

ini benar2 mengejutkan sampai tergolek kah kah kah