Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 17 Jun 2010

JANGAN LUPA PETANG ESOK DENGAN TUKAR TIUB DI KL SENTRAL





TUKARLAH TIUB ANDA



JANGAN LUPA PETANG BESOK TUKAR TIUB DI KL SENTRAL

BILA: Jumaat 18hb June 2010
MASA: 5.00 Petang
TEMPAT: Kedai Kopi Killiney – G-03 Sooka Sentral

(dihadapan stesen keretapi ke lapangan terbang)

TAJUK :

BUDAYA DAN PERUBAHAN SOSIAL - CULTURE AND SOCIAL CHANGE
BAHASA:
Dwibahasa


Teh Tarik Session featuring Hishamuddin Rais aka Tukar Tiub

Date: Friday ,18th June 2010

Time: 5pm onwards (registration opens at 4:30pm)

Venue: Killiney Kopitiam, G-03 Sooka Sentral,
Jalan Stesen Sentral 5, Kuala Lumpur
(Opposite ERL KLIA Departure Terminal)


nota:
sila klik: www.malaysiandigest.com
untuk memastikan kerusi dan kopi
dan untuk tahu jalan dan arah
ke sana - lihat banner di atas


9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

LAGI PASAL FIESTA KELANTAN..

Berikutan itu, katanya semua acara melibatkan kerajaan negeri seperti persembahan 1,001 pesilat dan pembuatan gendang terbesar turut dibatalkan.

Sementara itu, Perdana Menteri yang membatalkan persetujuannya untuk merasmikan Fiesta Kelantan itu bergegas pulang ke Kuala Lumpur dengan penerbangan pada 10.30 malam.

Berikutan itu, RTM juga membatalkan siaran langsung yang dirancang.

Namun, RTM menerusi Berita Jam 8 masih lagi mewar-warkan keberangkatan Pemangku Raja Kelantan untuk merasmikan program Kelantan Fiesta 2010 di samping menyatakan akan menyiarkan program itu secara langsung melalui TV1.

Tindakan terus menghebahkan keberangkatan Pemangku Raja dipercayai sebagai strategi untuk menarik rakyat Kelantan ke majlis tersebut. Ia dilihat sebagai tindakan terdesak.

Adalah dipercayai jemputan untuk Nik Aziz berucap ditarik balik kerana ada pihak yang tidak mahu ia disiarkan secara langsung seperti yang dijadualkan sebelum ini...


TERDESAKNYA RTM...MASIH ADAKAH MANUSIA MENONTON RTM??

APA KELAS PM BERUCAP DEPAN 500 ORANG...MUAHHAHAHAHHAHAHAHAHHA

Johan 23.01.84 berkata...

Isham,kepala bana apa penganjur ni nak register2 lak..woit ni da mcm gerombolan wei..

Mat Sudin Bertam berkata...

ade kopi free tak..kalo xde aku dtg tgk dr jauh le..nak minum kopi kat kopitiam mn aku ade duit..(ayat meraih simpati)

Tanpa Nama berkata...

jangan lupa bawak duit lebeh
beli buku best seller TT
baca untuk anak bini
ilmu untuk gerakkan reformasi

umar al khattab berkata...

ha ha ha ha ha ha ha ha.
bro johan,
biasak la,kasi "derma" la skit.
atas nama sokongan ke atas "pembaharuan ilmu".
nanti encik TT akan guna duit tu
untuk terus memperjuang
"pembaharuan2 idea" untuk mengeluarkan rakyat
dari tempurung umno!

amacam TT,ada kopi free?
keh keh keh

Tanpa Nama berkata...

bro sham.
wa nak datang, sungguh, tapi perut wa sedang boroi lah sham, 2, 3 menjak branti rokok dan tak exercise, badan naik lain macam.

kalau wa datang, nanti bro sham tulis wa dari kumpulan gerombolan pulak.

wa pendapatan rendah, anak anak membesar, maka banyak kerja nak kena buat sampai ke kerja umah pun wa terpaksa buat, sebab tak mampu nak adakan orang gaji,maka exercise dah jadi kurang, perut naik lain macam..wa segan nak mari lu punya acara lah kali ni sham, wa rasa takda hal bagi lu sebab lu sejak 2, 3menjak pakatan rakyat naik, lu pun sudah tumpang senang, alhamdulillah.

Lang berkata...

kalau aku bawak kopi cap kapal api sendiri dan biskut mayat satu plastik.. aku boleh masuk tak? duit boleh buat beli buku... keh..keh..keh..

blogenstarz berkata...

Hallo Brooo....
Gua tinggal nun jauh didalam hutan.
Sarapan pagi cuma ubi rebus sama teh "O".
Tak ada letrik.Pakai lampu gasolin.
Jalan becak kalau ujan.
Kemudahan asas semua FREE.. Sebab buat sendiri.
MP,ADUN,YB x pernah datang....
Reportet,bloggers,
Yang ada cuma .... apa yang ada...
macamana nak DATANG.... naik rakit sampai tak.....

lordreidbabi berkata...

Gua tinggal diluar sana.
Sarapan gua hanya ubi rebus dan teh o.
No letrik no water in pipe.
Tiada jalan tar.
Tiada litupan HP
Tiada Kebisingan.
Tiada orang meracau.
Tiada orang menjerit2.
Tiada orang Bawak sepandok.
Tiada orang kena tangkap.
Tiada orang bercakap sorang2.....
Yang ada hanya..... burung bersiul tanda kenyang tanpa gangguan....