Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 1 Jun 2010

HINGGA TAK DAPAT BERNAFAS




TERSANGKUT DAN TERIKAT




HUSAM: MALAYSIA BERDENGKUR DALAM DAKAPAN APCO – malaysiakini

Serangan Israel ke atas flotila kapal yang membawa bantuan kemanusian kepada rakyat Gaza yang dikepung terus dikecam pelbagai pihak.

Lewat malam semalam, exco Kelantan, Husam Musa membidas kekejaman Zionis itu yang mengakibatkan sekurang-kurangnya 20 sukarelawan kemanusiaan yang menuju Gaza terbunuh manakala puluhan lagi cedera.

Bagaimanapun, menurut Husan apa yang paling dikesalinya ialah sehingga jam sembilan malam semalam, semakan menerusi laman web Bernama, menunjukkan tidak ada satu pun kenyataan dari mana-mana pemimpin Malaysia mengenai serangan Israel itu.


KAH KAH KAH…

kah kah kah… CIIIS HUSAM BEDEBAH KAMU...kah kah kah..

kah kah kah... CIIIS HUSAM ... ANAK DERHAKA KAMU…. kah kah kah..

kah kah kah.. GAPO MU ROYAK MACAM NI…kah kah kah..

kah kah kah… MAT MONGOL TERSANGKUT DI KOPEK BIK MAMA…kah kah kah..

kah kah kah… BUKAN DI DAKAP… TAPI KENA IKAT…kah kah kah..

16 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kakakkakkakakakakakakak. lawak betui hang niiiii

flabbybigboobs berkata...

memang pun, senyap sunyi!! memalukan, satu dunia condemn, satu dunia marah. indonesia pun ada... tapi kita?.. hmmm..

kalau cakap pun, sat saja org ilang minat. mumble mcm budak tadika.. budak-budak pun cakap lagi terang!

Tanpa Nama berkata...

Rakyat Melayu dari cop UMNO/PERKASA dan di mana saja yang masih berpayung di bawah UMNO/PERKASA/APCO masih tak faham-faham lagi bahawa kepimpinan UNMO/PERKASA akan jatuh bodoh jika ada kes seperti Zionis membunuh oarang biasa yang cuba nak memberi tali hayat kepada warga HAMAS. Buka mata mu dan buang/humbankan/tolak UMNO/PERKASA yang asyik main perkauman yang orang Cina nak bunuh orang Melayu!

Tanpa Nama berkata...

kalau lepas episod serangan flotilla ni UMNO/BN tak batalkan jugak agreement dgn APKO...memang PooNDeccccck betul la..!!

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah. Semua ini gara-gara telur dah kena picit.

Lang berkata...

husam ni memang sebok je... ape ada ati nak jadi piem ke? hehehehe

nanti jibunaltuya guna kuasa dia, korang jugak yg rugi... dia petik jari je... berbillion2 datang... dia tgh bincang dengan suami nya untuk terbang ke telaviv... buat kunjungan hormat sambil nak bawa balik rakyat mesia... ko tau ape husam... rakyat didahulukan... wang ikut dia dibelakang... husam len kali belajar dulu ngan kutty.

Edyes berkata...

macam lee chong wei kena dakap tu ke??? waaakakkaka

Cencaluk berkata...

Alahai Tukar Tiub kah....kah...

Kalau seaka ni ajale kau punya ulasan mengenai Perjuangan di Palastin aku rasa lebih baik kau layan baca buku doraemon aja jangan nak menyemak kononya memperjuangkan Palasin eapi asyik nak mencemuh dan menghina sesama Islam inikah yang dikatakan Perjuangan Islam sekiranya kau sendiri menyerang orang Islam yang lain.

Kalau Israel menyerang Islam aku rasa aku masih boleh faham lagi tapi ni manusia Islam menyerang, memfitnah dan memaki hamun sesama Islam lebih hina dan memalukan.

sardindalamtin berkata...

Woi Cencaluk,

Tahukah kau bahawa orang munafik lebih berbahaya dr golongan yahudi(zionis) Laknatullah.

orang munafik merupakan musuh di kalangan org2 Islam umpama duri dalam daging.

Yahudi menyerang dari luar tapi lebih berbahaya orang munafik sebab orang munafik menyerang dari dalam.

Sebab tu la TT kutuk org2 macam ni. Sebab, merekalah yang lebih berbahaya berbanding kaum Zionis.

Kalau nak berperang dgn Israel, aku lebih rela memb***h golongan2 munafik yg ada di Malaysia ni terlebih dahulu.

Selepas kewafatan baginda, para sahabat bukan sahaja berperang dgn golongan kafir tetapi para sahabat memerangi terlebih dahulu golongan munafik dan nabi palsu.

Lain kali kalo nak kutuk, sila pastikan otak anda mengandungi vitamin C secukupnya.

vitamin C baik utk kecergasan otak.

mosabit berkata...

dah nama pun cencaluk...nak buat macamana?..ali rustampoi suka lah.......

kah kah kah kah kah kah ....

Tanpa Nama berkata...

Hoi sardin dalam tin!!!
Hang pun satu

Kan hang tau budak cencaluk tur
dah nama pun cencaluk
sebab tur otak dia macam cencaluk
otak udang! Otak udang busuk!

Kalau dah nabi pun perangi munapik
tak kan kita nak sanjung munapik yang bagi lesen judi bola pulak
paling tidak pun kita kena kutuk dia
kita kena ludah dia

Ceh!
kahak ptuiii!

madbi berkata...

woi cencaluk, kutuk tt berani.... kutuk zionis yang serang bantuan kemanusiaan tu takut, busuk punya cencaluk, memang dasar cencaluk udang berotak taik!!!!!!

teratailiar berkata...

wakaka...
ni musti orang melaker ni...
wakaka...
teman nak tukau namer pulak leh...
errr...
tempoyakkk....
wakaka

anti cencalok berkata...

to madbi...cencaluk udang berotak taik..ha3 satu ungkapan yang tepat..ini le akibatnya orang bodoh nak tunjuk bodooo.tahniah cencalok...kah3

Kami nasihatkan kau Israel dgn kasarnya... berkata...

...KAMI TEGUR DGN KERAS...kata najib ttg pembunuhan aktivis oleh komando Yahudi Laknatullah...

Ada ke guna perkataan TEGUR DGN KERAS utk org2 yg bunuh org???

Ni keras skit dr KAMI NASIHAT KAMU DGN TEGASNYA...kah kah kah...

Najib masa duk bawah Mahathir tak belajar ke guna perkataan yg sesuai??? Memalukan ajer

aww aww lagi tegas

Tapi berita kata Malaysia mengutuk?? Perkataan asal tegur dgn keras... sama ke maknanya.

Patutlah org2 Umno ckp sama je Royalti dgn Ehsan...tak pernah rujuk kamus dewan kot

shahmetal berkata...

ada je keluar statement. adooo kecoh btol budak2 ingusan yg cpat melatah ni