Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 1 Jun 2010

PERCUBAN MENIPU TERUS DILAKUKAN




REPELIKA LUBANG JUBUUR SAIFOOL SEBELUM PLASTIK DI KELUARKAN






DARI MAHKAMAH JALAN DUTA


INI TIPU LAGI


TERKINI--LAGI CUBAAN MENUTUP BUKTI!
:

Anwar memberitahu bahawa, ketika lawatan ke kondo sebentar tadi, mereka tidak dibenarkan melihat unit yang mereka minta untuk lihat, tetapi dibawa melihat unit lain.


KANTOI MANTOI

Saiful mendakwa dia diliwat oleh Anwar di sebuah bilik di kondo tersebut sedangkan pada ketika itu Anwar sedang mengadakan mesyuarat di bilik lain! -- kenyataan peguam Karpal Singh dalam Malaysiakini

KAH KAH KAH


woit… TAK HABIS HABIS MENIPU…kah kah kah

woit… TANYA MAT MONGOL… ADA BELI ALBUM ZIANA ZAIN ATAU TIDAK… kah kah kah..

woit... INI SANDIWARA ABSURD... kah kah kah..

kah kah kah... CAKAP KENA SUTUT DI REMBAU...kahkah kah..

kah kah kah... BUAT LAPORAN POLIS KENA SUTUT DI SENAWANG...kah kah kah..

kah kah kah... BILA NAK BUKTI TEMPAT BAWA POLIS KE TAMPIN... kah kah kah..

woit... INI KAMU INI BODOH MACAM PLASTIK KAMU KE?.... kah kah kah

19 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kes ini sudah semakin bodoh nmpaknya.BN oh BN! aku sedih melihat penipu penyangak mnjadi pmerintah!

Johan 23.01.84 berkata...

kahkahkah kahkahkah seribu kali kahkahkah..ok,ni buat gua hilang emo baca kisah cik mek molek lu.. kisah lu..tq kahkahkah..

Tanpa Nama berkata...

inilah berita yang betul... manusia melayu mana suka berita yang benar... kalo berita macam majalah mangga tu, baru betul manusia melayu suka...

apa sudah jadi dengan nong chik dengan projek kampung baru dia... kenapalah sekarang orang melayu sedikit susah nak jadi bodoh... oit, jadilah bodoh, boleh gua rembat duit rakyat senang sikik...

Tanpa Nama berkata...

ISYAM...INI LAGI HEBAT..

Monday May 31, 2010

Award-winning teacher’s secret – reading and sex

newsdesk@thestar.com.my


KUALA TERENGGANU: Reading and having sex nightly. That, says Tokoh Nilam award winner Alias Ismail, is the secret to his seemingly boundless energy during the day.

Even his colleagues have been left wondering how the teacher manages to remain energetic enough to conduct additional co-curriculum activities until the late evening.


Alias Ismail
“They always ask me whether I consume jamu (traditional herbs) to keep me going,” said the 41-year-old yesterday.

“Often, they are astonished when I tell them that it’s actually an active sex life and reading that makes one healthy, wealthy and wise.”

Alias is the inaugural recipient of the state-initiated award to honour a teacher who has managed outstanding achievements in education.

He received the award from Mentri Besar Datuk Ahmad Said at Dewan Al-Muktafi Billah Shah, Universiti Darul Iman Malaysia here.

Alias also received a sponsored package to perform the haj.

The father of four said he made it a point to have sex daily before he and his wife retired for the night and felt it made him more agile and active.

“A good and legitimate sexual relationship is a kind of energy booster for me and my wife that has not only kept our marriage ties cordial but also made our bodies and brains functioning remarkably,” he added.

Alias, who teaches Bahasa Malaysia at SMK Menerong in Hulu Terengganu, said he was able to concentrate on his work after a “blissful” night with his wife.

He added that it was also a nightly ritual for both him and his wife, Rosmahwati Abdullah, 41, to read a few pages of a book and have an intellectual conversation before moving on to other “activities”.

The couple have been doing this since their marriage 25 years ago and they have a collection of 1,000 books, including romance novels.

He has also shared his secret with his eldest son, now 23.

sardindalamtin berkata...

kena sutut di rembau

buat laporan polis di senawang

bawa polis ke tampin

habis tu kat seremban buat ape plak?

See Fool nie memang betol la tak pakai kepala otak tapi pakai kepala bontot......

Tanpa Nama berkata...

cuba sumbat muncung rifle komando israel (yg serang kapal bantuan ke Gaza) tu kat lubang dubur si saiful tu...tengok apa jadi...

sangat sesuai rasanya utk 'donor' & 'recepient' nya kan...:-)

Tanpa Nama berkata...

Ingatkan lawak saja boleh dipanggil lawak bodoh rupa2 nya di1Malaysia mahkahmah han hakimnya sekali dibodohkan oleh UMNO.
Fulus punya pasal bodoh pun dikira pandai.

Tanpa Nama berkata...

Bro TT

Sebenarnya siapa yang liwat budak ni bro?
Macam ada yang tak kena la dengan skrip yang lu buat ni bro!

Ini serupa "kes tumbuk muka sendiri" laaa

Hayaaaa!
Sana bocor, sini bocor
Apa punya skript

Tanpa Nama berkata...

Anon 17.01!
Aku nak tanya hang sikit la.....
Cikgu Alias yang dapat anu gerah kat tengganu tu ngajar bm ke ngajar seks.

Macam ni punya cikgu pun boleh kena pilih jadi tokoh.

hancussss!!!

Kalau betul pun tiap2 malam menggodek benda tu, tak payahlah nak cerita kat rakyat 1malaysia.
Buat jatuh maruah laki bini. Buat malu golongan guru. Emak bapak budak-budak kat sekolah tur pun rasa seriau mendengarnya.

"Guru memang kaki sex!", itulah tanggapan negatif masyarakat kepada guru!

Tanpa Nama berkata...

Ulang tayang kembali...... tilam hilang atau belum letak balik kot? Ada ke pi tengok unit lain... apa kes???

rahim shukor berkata...

TAEK JHO LOW; MANHATTAN'S MYSTERIOUS BIG-SPENDING PARTY BOY FROM MALAYSIA

Everyone's taking notice of a rich guy who's apparently trying to single-handedly save the nightlife industry and give leggy models everywhere something to do. His name is Taek Jho Low, a 20-something Wharton grad who loves Cristal.

Not much is known about the baby-faced ... See MoreMalaysian, but tales of his largess are swirling about and frequently as he has been dropping tens of thousands of dollars at hot spots around the city. Here's what we know:

Name:
Taek Jho Low

Age:
28

Occupation:
Officially he is an adviser to some international corporations, but no one knows what that means or seems to believe that is the truth. People say he's involved in oil, gas, and construction. He and was appointed to the board of Malaysian bank UBG Berhad last year. It's rumored that he's an arms dealer.

Residence:
Rents several apartments in the Park Imperial on West 57th St in midtown that house him and his staff-including several body guards. Famous neighbors include Daniel Craig and Sean Combs.

Motorcade:
Travels about town with his entourage in a fleet of Escalades.

Nightclub Spending:
Spent $160,000 in one night at Avenue this September during Fashion Week.
Routinely spends between $50,000 and $60,000 at Pink Elephant.
Bought Lindsay Lohan 23 bottles of Cristal at 1OAK when she was celebrating her 23rd birthday.

Birthday Party:
Just celebrated his 28th year starting last Wednesday with a four-day bash at Ceasar's Palace in Las Vegas.

Megan Fox was flown out to Vegas to hang out with the birthday boy, who routinely surrounds himself with models.

The hotel pool was surrounded by caged lions and tigers and filled with girls in bikinis. Later, at a nightclub, Low bought 120 bottles of Cristal for the revelers.
Jamie Foxx gave him a red sports car for a present.
Paris Hilton and Usher also attended the party.

Supposed Benefactor:
Kuwaiti Hamad Alwazzan

Champagne of Choice:
Cristal, which he'll buy for anyone who asks.

Quote:
"A Jho Low comes around once in a lifetime," one nightlife insider told Page Six about the man's big-spending ways.

Nia Sarah berkata...

:))))
Tak boleh tahan lah Bro TT!
Mana la dapat photo ni?

Beduk Canang! berkata...

Ntah apa2 laa. Kalau nak tipu biarlah cerdik sikit.. lebih kurang macam konspirasi 1 dulu. Masa berlaku kejadian rupa2nya tempat tu masih dalam pembinaan lagi. Lepas tu pinda tarikh, tengok2 unit tu belum siap ubahsuai. Pinda lagi,laa tilam belum beli pulakk...

phoolan berkata...

unkle hisyam
seperti sepatah kata dari ahli falsafah dan penulis dari france yang terkenal.."Voltaire Quotes"
“It is dangerous to be right when the government is wrong.”

Tanpa Nama berkata...

ziana zain...strange how theerere is zina in her name...a

delete this post kah kah kah nantia kana

Tanpa Nama berkata...

tahniah atas berita menggemparkan ini TT

cuma, masalahnya org kampung tak ada yang tau
brita hairan & utusan melayau tak akan cerita
TV lagi hampeh

Apapun aku akan klik ads nuffnang kau 30 kali malam nih

KEMPEN:::::::::
SEBAGAI MENGHARGAI BERITA TERKINI OLEH TUKAR TIUB, MARI KITA KLIK ADS NUFNANG DI BLOG TT 30 KALI SEHARI.....BAGI ORANG TUA NI KAYA RAYA

Kucing Parsi berkata...

memang cool seorang yang kena sutut dapat macam2 dapat biasiswa dan sebagainya

gila

visit
http://melodymockers.blogspot.com/

kembara putih berkata...

Mat Mongol tengah standby dengan bom C4 nya, agak2 keadaan tak menyebelahi beliau mesti dia letupkan kondo tu untuk hapus bukti penipuan.

Tanpa Nama berkata...

cantik dan bersih bunga rose tu bro..

mesti hari2 basuh kan?

hehehe