Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 1 Jun 2010

JENG ENG JENG - TUNGGU DAN NANTI




BERMINYAK MINYAK MUKA BIK MAMA





KENYATAAN MEDIA


31 Mei 2010

GANJARAN WANG DAN KONTRAK UNTUK WAKIL RAKYAT MELOMPAT

Selama ini acapkali kita mendakwa wakil-wakil rakyat Pakatan Rakyat yang "melompat" dan bersekongkol dengan Umno-BN di atas nama 'wakil bebas mesra BN' diberikan ganjaran wang dan kontrak. Selama itulah mereka belum memberikan sebarang penafian tegas, sebaliknya berdolak dalih mengalih pandangan massa.

Kini kita telah memperoleh keterangan kukuh bahawa ahli Parlimen ditawar RM2 juta dan ada juga yang mendapat kontrak kerajaan berjuta ringgit nilainya.

Kami masih menunggu reaksi mereka sebelum mendedahkan maklumat kepada umum. Yang pasti, keterangan tersebut jelas menggemparkan dan akan membuktikan rasuah politik pimpinan Umno dan agen mereka.

Maklumat tersebut akan didedahkan kepada umum dalam tempoh terdekat inshaAllah.

ANWAR IBRAHIM
Ketua Umum
Parti Keadilan Rakya
t


KAH KAH KAH...

woit... INI TAK SABAR MENUNGGU NI... kah kah kah..

kah kah kah... NAK TAHU PANGLIMA ISLAM DAPAT BERAPA?.... kah kah kah..

kah kah kah... NAK TAHU PEJUANG MELAYU DAPAT BERARAPA?.... kah kah kah..

woit... DEDAH JANGAN TAK DEDAH... kah kah kah..

kah kah kah...BUKAN BAGI BAGI MEREKA MALU... TAPI TERUS HINA MEREKA...kah kah kah

16 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah...BUKAN BAGI BAGI MEREKA MALU... TAPI TERUS HINA MEREKA...kah kah kah

(hahahah...ini ayat paling sesuai untuk mereka2 ini...)

Salam 2 All,

Isham, ingatlah Allah! Ingatlah Allah! Ingatlah Allah! Tuhan itu Maha Kaya, Dia tidak kedekut macam manusia.

Gua nak merasa senang sikik sajer pun, lu sudah mau potong stim. Gua ingat Allah itu Maha Kaya, sbb tu la gua nak rembat sikik pun, apa salahnya. Nanti dekat nak mampus nanti, gua taubat la. Bukannya susah sangat mau cuci dosa. Pergi umrah dan haji, cucilah dosa gue. Ini kopiah, gua mau buat la gimik sikik. Biasalah orang melayu, mereka2 ini buduh dan tolol, pakai kopiah sikik, senang la sikik gua nak rembat. Tasbih la sikik2 subhanallah walhamdulillah, sambil2 gua dapat rembat.

Kalo lu tak puas hati, gua kasik lu projek klinik mesra rakyat 1malaysia kat Kulim. Lu amik 20%, kendian boleh balik rumah, pa chu ceng..amacam? Kalo lu mau manyak suka laie, gua kasik lu ayam? amacam lu mau tak?

C++ berkata...

Bhai TT..

Bukan hina diorang... tapi memang diorang dah hina pon... hahaha

uNCLe Joe berkata...

nih yang den marah nih
dari dulu-dulu tunggu
tak do pon pendedahan eh...
karang orang cop pemongak kang maghah pulak
polak (panas) dah nih...

Tanpa Nama berkata...

Hoi UMNO..!!!

kalau banyak sangat duit, pegi derma kat rakyat PALESTIN lawan zionis mangkok tu la..boleh juga dapat pahala..

ni pegi bagi kat KATAK2 PLASTIK mangkok tu buat pe...gerenti takde pahala punya..

ingat2la akhirat sikit...

mi-phg berkata...

NILAI DEPA SAMA DENGAN NILAI JUBUR SEPOL JE

Khun Pana aka johanssm berkata...

Ini bukan rasuah ..
Ini nama nya rezeki..
Ini bukan wang lompat..
Ini ialah wang komisen..

MACC mesti kata No Case ...kes elek.
MACC mesti kata mereka ialah ada buat bisnes...dalam bisnes akan dapat bisnes konkek..opps silap ..bisnes kontrek
Macham ezam dapat kontrek jual kotak dengan nama kompeni Syarikat Senatak ..

Tanpa Nama berkata...

Woit Hisham apalah kau ni...tak ada kena-mengena langsung dengan BNlah. Lompatan mereka ni... atas kehendak merekalah. Kata si bodoh, si bangang, si ngok , si bahlul si stupid dan si si

KAH KAH KAH

indraputra80 berkata...

Gua ada cikit kecian pada Pak Braim Ali,awal awal dah Bebas,dpt apa??

Bodek dah bodek,Ampu dah Ampu,keris dah di hunus.,tapi Pak Jib tak offer apa pon.

Sdy!

Gedung Akal berkata...

kah..kah..kah..ini breakfast yang sedap... woit..ini news(istilah PPSMI) cukup baik.. kah..kah..kah
Tahniah tt. hari2 gua baca ..sedap oo..

Lang berkata...

tt... ini menunjukkan betapa pemurahnya jibunaltuya pada rakyat... dia tau kalau bagi dua ribu, nanti tak cukup nak sara hidup... bagi 2 juta selamat dorang satu keluarga. cian kat mereka ni... jd yb pon kena berhutang sbb ingat bila dah jd yb boleh rembat... nuar pon satu, tak bg duit dan tak bg rembat... mampos la dorang ni...

tiru jibunaltuya.... rembat rakyat (dia rasa tak banyak bila dibahagikan lebih 22 juta) dan bagi yb yg nak bebas 2 juta sorang.... dasat tak otak pakar ekonomi kita tu.... mabeles...

Tanpa Nama berkata...

aduhhhh... hina sungguh rasanya..

tapi orang lain yg dok pandang je rasa depa semua tu hina, sedangkan sesama depa sendiri gerombolan penyamun sikit pun tadak rasa hina apa, malah lagi rasa bangga mendabik dada pakar dalam strategi hebat menjala pulang dapat uwang berjuta intan permata...

UMNOteliar berkata...

Gua ada cikit kecian pada Pak Braim Ali,awal awal dah Bebas,dpt apa??
indraputra80 kata :
"Bodek dah bodek,Ampu dah Ampu,keris dah di hunus.,tapi Pak Jib tak offer apa pon.
Sdy!

Gua tambah,
Katak puru bodoh, poraaaah!. kalu stopa ambil balik katak kering ni, kawe yakin punah pula UMNO pasir mas, Abe Pi kena sedia, kita kerah ahli UMNO pasir mas sembahyang hajat nak tolak bala, katak puru minat nak jadi raja.

panglima kapak berkata...

katak maluke katak2 dan senatak.layakkah kalian dipanggil pejuang.bandingkan dirimu dengan saudara hishamudin rais dan senator rakyat syed husin,apakah imbohan yang mereka kejar?aku berdoa agar mereka mendapat imbohan dari allah dan kalian katak2 semua mendapat laknat dunia akhirat.begitulah bencinya aku pada kalian

gorgondolamedusa berkata...

hahaha...
aku ade pernah dgr ceramah ni,
die kate katak2 tu pon kene tipu.
die janji mau bagi sejuta dua,
tapi x bole bagi terus sejuta dua,
nanti kantoi...heheheh
bayar deposit dulu seratus ribu,
baru x nampak..
pastu yg lebih2 tu trus senyap..
hahahaha...x dibayor...
nak patah balek masuk PR dah x bole..
bodo punya olang!

Tanpa Nama berkata...

Bila berjanji, lalu memungkiri
mereka bukan saja hina
mereka munafik

mereka alim tentang nama Tuhan
mereka diam tentang judi
mereka munafik

mereka kata setiakawan
tapi mereka memutuskan
merekalah manusia dalam kerugian

Kucing Parsi berkata...

kenapa wakil rakyat ingat pkr ini lubuk wang

cilaka tul
pkr mana ada wang

pkr takder papa
jadi kalau nak kaya masuk umno
pkr untuk berjuang kepada rakyat

visit
http://melodymockers.blogspot.com/