Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 1 Jun 2010

LAWAN JANGAN TAK LAWAN




DI SETIAP ADUN/MP GEROMBOLAN MESTI ADA CUKONG





PEMBANGUNAN KAMPUNG BARU BERDASARKAN NISBAH 60:40 BELUM MUKTAMAD
- mkini

Cadangan membangunkan hartanah di Kampung Baru berdasarkan nisbah 60:40 bagi Bumiputera dan bukan Bumiputera belum muktamad selagi tidak mendapat persetujuan daripada pemilik tanah di kawasan berkenaan, kata Raja Nong Chik Raja Zainal Abidin.
Kerajaan akan mendengar serta menerima maklum balas daripada pemilik tanah di kawasan berkenaan sebelum mengambil sebarang keputusan.

“Pemilik tanah Kampung Baru tidak perlu risau. Apa yang kami bentangkan pada Sabtu lalu adalah baru permulaan untuk mendapatkan persetujuan dan maklum balas daripada pehttp://www.blogger.com/img/blank.gifmilik sendiri,” katanya dalam satu kenyataan hari ini.

KAH KAH KAH…

woit… SATU LAGI BELUM MUKTAMAD…. kah kah kah..

woit… GST AKAN DI PERKENALKAN… INI PUN BELUM MUKTAMAD… kah kah kah..

woit… GULA AKAN NAIK HARGA… INI PUN BELUM MUKTAMAD…. kah kah kah..

woit…SUBSIDI AKAN DI LUPUS … INI PUN BELUM MUKTAMAD… kah kah kah..

woit… MINYAK PETROL AKAN NAIK HARGA… BELUM MUKTAMAD…kah kah kah..

woit…. MODEl EKPONOMI BARU…. INI PUN BELUM MUKTAMAD…. kah kah kah..

woit… APA YANG DAH MUKTAMAD?.... kah kah kah..

kah kah kah…. JUDI BOLA CEPAT MUKTAMAD…. kah kah kah..

kah kah kah…. TANAH LAPANGAN TERBANG SUNGAI BESI … KENA REMBAT BANYAK CEPAT….. SUDAH MUKTAMAD….kah kah kah..


nota:
ini cepat muktamad:
bagi 217 hektar pada lee kuan yew
gantinya 5 hektar kah kah kah kah..

kah kah kah… bangang ! kenapa berlaku
macam ini ? kerana singapura ada negatif kah kah kah
siapa ada negatif ... semua boleh selesai.
ada negatif hanya tanda tangan saje

kalau persidangan negatif cepat muktamad
kah kah kah


10 ulasan:

leman berkata...

menda negatif pd lee kuan yew tu camne pakcik..? Ada mcm video seks pada tun madey ke..?

MAD BIN MUKTAMAD berkata...

Maknanya lepas PRU13, B end belum muktamad dapat kekalkan kuasa

2010 ni zaman banyak belum muktamad

Lang berkata...

alah tt... yg mintak pandangan, cadangan dan luahan tu kan nak merealisasikan syiar 1mesia.... hakikatnya ada kah semua pandangan, cadangan atau luahan tu nak diambil kira... tarak bro... soal uwang... tak siapa boleh larang.

lagi pon jibuntaltuya ni sebenonya cuba ikut2 apa yang pihak satu lagi buat... tp pada luaran saja tidak pada isinya. sebab tu kosong dan lompong... banyak ruangan masuk angin keluar asap da...

mesia hebat dengan slogan dan laungan keremat...

Sudin berkata...

isham.....!
Ada satu bangsa jawa..namanya Sohot,
Bapa jawa tanah seberang,ibunya berasal dari Kg.Baru.

Sohot ni bekas askar melayu tahun 50an.....
Semasa peralihan join perkhidmatan awam sebagai drebar......

Kumpul duit.....
Dapat tanah di Kg.Nakhoda berekar-ekar.....sebagai tapak kediaman dan pertanian....

Tanah peninggalan ibunya di Kg.Baru dibangunkannya dengan mendirikan bangunan 4 tingkat(pakat adik-beradik tubuh konsortium)......bangunan itu tak salah saya ada nama Fatimah...

Peristiwa ini berlaku dalam tahun 80an.....

Apa bangsat sangatkah penduduk Kg.Baru hinggakan tak reti nak membangunkan tanah pusaka dan diri sendiri......???

Zionis Umno(B)/Bn dan cukong ada agenda mereka.....

Kepada penduduk Kg.Baru yang ada HKM(kekal/sementara)pertahankan hingga titisan darah terakhir hak dan warisan anda....!!!

Zionis Melayu Umno dan cukong ni akan terus menipu dan menipu lagi...

Nong cik ni hanya barua Zionis melayu dan cukong.....!!!

Yang berani melawan,bila ada perjumpaan lagi balingkan selipar atau terompah kemuka barua ni...!

Lawan tetap lawan !

Tanpa Nama berkata...

Sekarang ni, Najib/Idris Jala komplen pasal subsidi minyak banyak sangat kena bayar. Soal saya pada UMNO, kenapa tak bina sistem pengangkutan awam yang efisyen di setiap pusat bandar semenjak 1980an lagi?

KAlau sistem pengangkutan awam kita efisyen, saya jamin tak ramai yang mahu memandu ke pejabat. Mereka lebih suka naik keretapi bawah tanah ke pejabat.

Sekarang ni, sudah lah UMNO bazirkan wang rakyat berbillion2 untuk menjayakan projek dunggu Mahafiraun, rakayt Malaysia terpaksa pula membayar harga minyak yang tinggi kerana dasar UMNO yang lebih suka mengikut kebodohan Mahafiraun dan UMNO dari menjalankan projek yang menguntungkan rakyat.

Rakyat Malaysia terpaksa membazir wang membayar harga kereta dua kali ganda dari harga yang sepatutnya. Tak cukup dengan itu, rakyat Malaysia terpaksa membayar harga minyak yang tinggi padahal rakyat Malaysia tidak ada sistem pengangkutan awam yang boleh dipercayai.

Dari dulu sampai sekarang, rakyat Malaysia ditipu hidup2 oleh UMNO dan Barisan Najis. Kalau rakyat Malaysia terus menyokong UMNO, alamat anak-cucu kita kelak terpaksa melacur untuk mencari sesuap nasik.

Tulang Besi

Tanpa Nama berkata...

Salam, sedara-2 ku Org Melayu Kg Baru.. hati-2 jgn terpedaya ngan malaon bernama Nong Chik.. 60:40 la 40:60 la... nanti akhir nya 0:100 atau telur:kaya cukong... lu orang pikir la sendri.. dan kepada Org Kg baru talibarut Nong Chik tu tak yah pikir la ye.. korang main telor pun lagi elok..

GST.. belum muktamad? tapi apa fasal aku dengor company ni.. XYBASE Sdn Bhd ni dah tak cukup kaki dan tangan nak buat tender berkaitan computerised GST drpd Kastam Malaysia.. kalu blum muktamad apa fasal Kastam dah award tender berjuta-2 hengget... hmm.. musykil 2X

Tanpa Nama berkata...

Salam Mesra Rakyat 1Malaysia,

Wahai penduduk2 Kampung Baru, juallah tanah anda kepada kami. Kami akan bangunkan segala kemudahan2 canggih di sana. Jangan hidup terperuk dalam kemiskinan. Nisbah 60:40 adalah amat sesuai untuk melayu2 bodoh mau kaya cepat. Cukong2 kaya sudah ramai mau invest kat projek sini. Mula2 60:40 la nisbah. Bila melayu2 bodoh takder duit, kita konvert jadi 40:60 lal yer bedebah yang bodoh. Kendian, 0:100 la yerk... ala gua nak makan sikik pun, takkan la lu mau entot2 lari???

Kami juga buat projek2 Melayu macam MARA, hidup segan mampus tak mau. Kendian, bila tak laku, kita bahagi lagi 60:40 untuk bumiputra bahagian yang tak membangun tu. Kendian, yang 60% nisbah yang tak membangun lagi tu, kita bahagi lagi 60:40 dengan cukong, amacam? menarik tak bodoh2 sekelian? Menarik kan?

Duhai penduduk kampung baru yang bodoh, bagilah peluang untuk saya buat projek sekali ni jer, sekali ni jer...tolonglah.. Ni gua control senyum abissss nih...

Nong Chik.

Pergi mampusla dengan Bangsa Melayu. Kami UBN mau cukong2 hidup kaya raya dan kami dapat tumpang kaya sama. Kalo melayu kaya, kami susah nak tumpang, sbb melayu kaya, bila nak tumpang, duit tu dia guna untuk buat ibadat pulok!!! Kalo Cukong kaya, kami boleh enjoy katak lal...

- Nong Chik.

Tanpa Nama berkata...

Ini macam kalau masuk mahkamah pakatan sah positif. Boleh sumbat dalam penjara.

Kalau Saiful tahan berak yang seekor ni tahan kencinglah...

KEH KEH KEH

Tanpa Nama berkata...

aisey aku dah takdak negatif lagi sekarang, maklumlah tahap glokal semua digital guna sd card bagai... cis melepas peluang aku nak pau najibibi sambil ramas er, telor dia?? najibibi ada telor ke, ada ehem ehem, untuk aku ramas??

Tanpa Nama berkata...

tarif letrik nak naik... pun belum muktamad... baru muktamar je antara monggol dengan moggi