Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 30 Jun 2010

MADEY BODOHKAN MELAYU





INGAT TAK SIAPA NAMA BEROK INI? NAMA DIA SABARUDDIN LAAA - LUPA KE?



BETUL TAK MADEY TIPU MELAYU

Ini buktinya:

KES SATU: Ketika Razali Ismail jadi Setiausaha kepada Pertubuhan Bangsa Bangas Bersatu tahun 1997 dahulu Malaysia bukan main heboh. Media rancak dengan cerita kejayaan Malaysia diterima dunia. Berita muncul saban hari seolah olah Setiausaha PBB ini sama setaraf dengan Setiausaha Agung PBB.

KES DUA: Ketika SUKOM diadakan di Kuala Lumpur pada tahun 1998 dahulu bukan main gila lagi propaganda Madey. Seolah-olah ini adalah sukan yang setaraf dengan Sukan Olympik. Keris berselirat disana sini. Heboh macam nak rak.

JAWAB SOALAN INI :

Sekarang sila tanya siapakah dia Setiausha PPB pada hari ini ?

Sekarang cuba tanya di mana SUKOM terakhir diadakan ?

Jika jawapan pertama tak tahu – maka ketika Razali Ismail menjadi Setiausha PBB - tak ada siapa dalam dunia yang tahu. Hanya Malaysia heboh syok sendiri.

Jika jawapan kedua juga tak tahu – maka bermakna ketika SUKOM 98 berlangsung di Kuala Lumpur tak ada siapa pun ambil pot. Hanya media Malaysia saje yang gila sakan.

nota:

tahukan para pembaca bagaimana orang melayu
telah kena tipu?

sampai sekarang laporan kewangan sukom98
masih belum dibentangkan di parlimen.
dari zaman hishamuddin ke azalina
ke sabri ismail ke sabri berbuih mulut
semua berjanji akan bentangkan laporan
satu habuk tak ada.

siapa pengarah sukom98?

tidak lain dan tidak bukan abang ipar madey sendiri.

berapa juta lingkup? hanya guru nanak saja yang tahu kah kah kah

di negara kapir laknat dimana warganya makan babi dan minum arak pekara seperti ini tidak akan berlaku. ini hanya berlaku di negara melayu islam kah kah kah


nota:

mana dia zul nordin pejuang islam kita
sudah kah semboh dari bisulnya kah kah kah


17 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Madday Kutty...LANCHOW
Melayu yang percaya dan bodek Madday Kutty..KEPALABANA..
Melayu KEPALABANA maseh percaya LANCHOW NI..

Sian..Ka..Ka...kahhhhhh..

suis-media berkata...

Salam bro,
Melayu hancur kerana perbuatan jijik madey..ini pun meleyu yang lemah fikiran masih menyanjung mamakkuty nii...melayu lemah fikiran=melayu songkok tinggi berbaju melayu dengan samping.kah kah kah kah kah.

Tanpa Nama berkata...

disebabkan keBODOHannya dan hendak menutup keBODOHanya dia BODOHkan org melayu, org melayu yang biBODOHkannay melayu GROmbolan kah kah kah

melayu GROmbolan BODOH kah kah kah

lain kali jangan makan najis babi nanti jadi BODOH macam mamak kutty kah kah kah

rtm klg

Tanpa Nama berkata...

melayu lemah fikiran =
melayu songkok tinggi berbaju melayu dengan samping =
GST SAMPINGAN

Tanpa Nama berkata...

STUJU!!
SUKOM adalah sukan lowclass...negara komanwel dianggotai oleh negara2 yg dijajah oleh british...bullshit...ptuihh...negara2 yg dijajah ialah negara2 lemah...jd SUKOM adalah disertai oleh negara2 lemah...
Madey ni dh lama aku benci,sejak dr sek rendah lagi...bpk aku totok UMNO,die asik puji madey,tp aku biase la,kecik2 dh rebel,aku kecik2 baca utusan(coz bpk aku beli),tp bygkan kecik2 tu gak aku xcaya utusan,padahal blog xde lagi pun masa tu,tp aku dh xcaya kat utusan...
yg aku pelik skang,ada jugak yg dr kalangan penyokong pakatan yg ckp..'madey ni walaupun die jahat,tp die byk bejasa'...
woittt,bejasa kepala bana apa?bejasa hasil penipuan yg dilakukan ke?aku akan hina madey sampai die mati,ini janji aku!!

-madey kimak-

Tanpa Nama berkata...

lancau bn.lancau umno.lancau madey.lancau najib.semua psl kerajaan semua lanchow!!!

Tanpa Nama berkata...

pada sapa sapa kata mamak madey ni baik dan berjasa,renti dan taubatla!
mamak ni lah perosak melayu nombor 1,
apa yang dia tak buat,semua dia buat.
pi swasta hiway,air,letrik dan macam
macam lagi.
bunuh ustaz di memali,tangkap orang
konon ISA,OSA,AUKU,Akta Polis dan
macam2 akta depa reka.
bagi kaya kroni,projek tak tender. guna abih SPR,SPRM Polis Mahkamah, sekolah, kemas.
mamak ni pandai tipu undi,tarik royalti.
Nak habaq sekali lagi,jangan dok puji
la mamak kutty ni.
Dah perabih duit rakyat beratus
BILLION bukan Million.
LA NI MELAYU JANGAN SENTIMENTAL
SANGAT.KITA BUKAN HIDUP ZAMAN 50an.
MAMAK NI MEMANG CERDIK TAPI CERDIK
BULEH KAT DIA.SEMUA SAPU!

Tanpa Nama berkata...

Di negara kapir mereka ada perasaan malu tapi dinegara islam separuh daripada iman mereka dah hilang itu sebab mereka tak malu.
Menipu its a way of life and culture
dalam UMNO which is something to be proud of.
Tak percaya tanya isteri LoseMah.

Ahmad Chin berkata...

http://anakmudadiary.blogspot.com/2010/06/ulamak-ke-aku-ke-fuulaamaaakkk-kah-kah.html

Tanpa Nama berkata...

8 sebab mengapa aku benci Melayu UMNOK.

1.Sejarah Menunjukkan bahawa pada akhir-akhir ini UMNOK tidak setia kepada bangsanya sendiri, Tidak setia pada perjuangannya, Tidak setia kepada apapun yang konon diperjuangkan.
2.Simpati pada Masyarakat Melayu yang miskin hanya timbul apa ada maksud untuk mendapatkan undi dan sokongan
3.90 pemimpin UMNOK yang dikenali baik di Kampong, Di daerah, di Bandar dan diperingkat negeri adalah mereka yang mementingkan diri sendiri.
4.Integriri UMNOK dari sekecil perkara, apalagi jika berkait dengan wang sangat nipis, mudah goyah.Integriti bagi mereka boleh dipajakgadaikan.
5.Kekuatan UMNOK terletak pada Wang semata-mata, bila Wang sudah kurang, kuranglah kekuatan.
6.Mana ada lagi kita lihat pemimpin UMNOK yang mengabdikan dirinya untuk Masyarakat?
20% kejujuran pun sukar dicari.
7.Kebaikan bagi UMNOK hanyalah untuk diri, keluarga, kroni dan kepada apa-apa yang boleh menghasilkan wang cepat dan mudah.Walaupun dengan menjual maruah.
Cara UMNOK bukan melalui cara hendak menolong semua rakyat, tetapi, pada rakyat yang terpilih, yang ada kelas, bukan kepada yang daif di kampong-kampong
8.Yang dibela ialah apa yang boleh mendatangkan hasil pada diri, selain itu, selalu dicela dengan berbagai cara.

-Islam bukan Mencari Untung dengan Mendenda-Islam tersebar Melalaui dakwah bukan menangkap Penjudi miskin-
Salam sama raja gopal Perak.

Tanpa Nama berkata...

Wei madey kimak, ko tak bley maki madey sampai dia koh, lu patut maki itu madey sampai lu sendili koh, sebab kalo itu madey koh, ,lu masey bley maki madey, tapi kalo lu sendili koh, lu tak bley la nak maki madey lagi sebab lu pun kena jawab itu kubur punya soal. [Koh = mapuh = mampus]

Tanpa Nama berkata...

Aku suka komentar ini :
Sejarah dulu Pulau Pinang dibawah kerajaan Sultan Kedah.Kerajaan Langkasuka terdiri dari Kedah(termasukP.Pinang),Perlis,
Pattni dibawah kesultanan Kedah...bila siam nak menyerang sultan kedah minta tulung pada Inggris( Francis Light) dangan balasan hadiahkan Pulau Pinang ke Inggris( mudah sangat bagi pulau kat orang )...masa Singapura keluar dari Malaysia PM orang Kedah jugak (sekali lagi mudahnya bagi pulau kat orang lain)..semua tu FAKTA
Memang sah orang Melayu Pulau Pinang@Kedah ni jenis Melayu BODOH...dulu miskin bila kaya sikit mula hasad dengki..ada yang pandai macam Dr M puak ni jugak yang kata maha firaun siapa orang pengkhianat tu Anwar dari ulu ceruk Pulau Pinang@kedah lagi...
(Dr M banyak mendapat sokongan dari selatan semenanjung)
Ini semua FAKTA tu weiiii!!
So nak buat kerja/jalan mudah pada Melayu bodo di Pulau Pinang @ Kedah ni semua kerja depa...dari dulu sampai la ni...
Nampaknya baka-baka haprak keturunan pengkhianat Melayu banyak berasal dari Utara...
Aku rasa lepas ni telo depa pun nak dibagi kat orang lain buat hadiah...huhuhuhuhuh bodo..bodo..
Kes Limbang Blok L dan M bagi kat Brunei siapa perdana menteri nya Pak Lah orang mana... Pulau Pinang@kedah lagi...
Kalau orang selatan jadi PM Tun Hussain Onn dan Tun Razak tak ada satu negeri pun jatuh ke pembangkang tak kecoh2 pun...
Fakta lagi tu...
Kepada Melayu Pulau Pinang dan seangkatan denganya padan la muka kau...
Lepas ni kalau nak Melayu jadi maju dan bersatu biar PM dari Selatan semenanjung Malaysia....huhuuhuh
Ooi babun bantut kau orang selatan apo hal la bingai kau ikut depa tu...

Lang berkata...

aku benci orang politik... dan yg seangkatan dengannya..

sukan lembek sebab ada orang politik..
glc hancus sebab dalam tu ada orang politik...
parti haprak sebab memang dalam tu semua orang nak main politik...
masjid robek sebab ada sentimen politik...
negara bbrok sebab ramai taikoon politik..

politik mesia bukan politik tulen..
politik dimesia ni berkitar dalam ruang lingkup fulus... mana ada lubuk situ orang main politik...

politik bukan lagi budaya tapi politik dah jadi agama..

i rest my case...

Tanpa Nama berkata...

"BETUL TAK MADEY TIPU MELAYU"

Ooi....KatakDiTempurung Ali a/ Perkosa...mana ?

Ooi....Zooo zoom Nordin a/l Katak..mana ?

Ooi...Songkok setinggi "Lanzhou"...mana ?

Dapat "Ginseng" untuk Mamak kutty tak ?
Jikalau dapat, janji mau dapat "Ginseng" yang boleh memanjangkan ke 1000...untuk Mamak Kutty

Betul dapat?!
Ok , tepat !
Bagus !

Oops........ salah cari-lah,"Ginseng" yang didapati hanya untuk perhimpunan 1000 orang aje...
Kah...kah...kah...
Boo..bot...bot...
Solli..., bro...ketawa sampai mengebom....
Kah.kah...kah..........
Kah......kah......kah.....

Orang bodoh memamg bodoh.
Otak kurang memang kurang.

"Some people have so much respect for their superiors they have none left for themselves."

Peter McArthur

MeriamBuluh berkata...

tanpa nama 2010 Jun 30 15:29
Jangan cakap orang Melayu Utara bodoh...sebab cerdiklah dapat pedaya satu Malaysia sokong mereka...kalau bodoh orang tak ikut macam Muhyidin Yasin tu....

Tanpa Nama berkata...

kalu kat negeri china kapir laknat makan babi, dah kena ukum tembak dah tu

kat negaraku yg islam nih, buleh dapat tan tin tun lagi

kepalabana betol

Tanpa Nama berkata...

Nak bagi sedap didengaq...Orang Utara tu smart but not too clever orang selatan intelligent instead of brlliant too....haha hahaha hahaha.....